Het klinkt misschien stom..

Hoi :relieved:

Ik zit met iets stoms,
Ik vind een jongen leuk maar hij heeft een moedervlek.
En ik wéét dat je denkt;boeiend.
Maar hij is echt heel leuk enzo, maar dat ding is zo enorm en harig en het kijkt me aan. Ik weet niet wat ik moet doen o.O
Hij is wel heel leuk maar hij die moedervlek is gewoon heel groot

Advies asjebliefffft!

als je hem echt leuk vind, accepteer je dat? hoe zou jij het namelijk vinden als een jongen je niet accepteert vanwege bijvoorbeeld een moedervlek :crazy_face:

hahaahahahahhahahahaahahahahahahahahahahahahahaha !!

you made my day!
thnx

Upje

Waar zit die moedervlek? Op zn gezicht?
Trouwens, een moedervlek heeft geen ogen. Dus hij kan je geeneens aankijken :wink:

Hahahahaha. Dit doet me echt aan Austin Powers denken.
Maar ontopic: Ik denk dat je hem dan toch niet zo leuk vind als je denkt, als je je al aan zoiets als een moedervlek stoort.

xD sorry het klinkt echt heel grappig.

Maar wat boeit het?? Waar zit dat ding eigelijk??

Jaa op zijn gezicht, onder zijn oog zeg maar,
En ik snap dat je zegt dat hij geen ogen heeft.
Maar als k m aankijk dan heb ik gewoon het gevoel dat dat ding naar me kijkt , echt eng xD

Muhahahaa klinkt best wel droog, en ook wel ranzig eigenlijk.
Maar ik zou het negeren of die hele jongen maar laten

Beetje lullig van je.

Snap dat je dat vind, maar k snap niet dat je dan op dit topic klikt en dat dan typt. Ik vind het ook lullig en ik wil gewoon advies zodat ik er niet zo op let ofzo. Want het zit me gewoon dwars. Ik vind het lullig dat jij zo’n reactie plaatst terwijl k me er best wel rot over voel o.O

Mwahhaha hmm ik weet niet wat je moet doen…
gewoon proberen te accepteren denk ik

en wat wil je dat we nu zeggen ?
‘ga hem te lijf met een mes ! je kan het !’
nee dus.
vind jij het leuk om op je uiterlijke minpunten beoordeeld te worden ?

owke ik snap je punt. Maar ik denk dat je er echt niet op moet proberen te letten of je moet gewoon een andere leuke jongen nemen xD

hoe groot is die dan? 1 bij 1 meter?

oke ff serieus;acepteer het gewoon. het is maar een moedervlek

Oke ik snap het. Ik denk, dat als jij je nu al ergert aan dat ‘ding’ dat je in de loop van de tijd je steeds meer gaat ergeren aan het ‘ding’.

je bent zelf een moedervlek

Ik snap wat je bedoelt, er is een jongen bij mij op school die heeft ook een enorme moedervlek. Ik stoor me er verder helemaal niet aan, maar elke keer als iemand iets over hem wil zeggen, zeggen ze; Oooh ja, hij met die moedervlek. Ik denk dat hij het er al lastig genoeg mee heeft. Als je hem echt leuk vindt, dan accepteer je het lijkt mij.

Nee maar wel groot,
zal ik anders een foto neerzetten,
Hey? Nee he xD dat is een beetje lullig * Duh *