Het klinkt misschien paranoide maar...

Ik heb het gevoel dat ik door tv ‘gevolgd’ word zegmaar (omg dat klinkt echt belachelijk)
misschien niet zo duidelijk, maar bv : Ik luister & download een liedje, en speel het vaak af, en een week later is het op tv. En dat kunnen dan liedjes zijn van september 2008, waarvan ik denk dat ze allang op tv zijn geweest, maar ook nieuwe liedjes.
Jullie zullen nu zeggen/denken : Ja dat kan toch, jij bent niet de enige die dat luistert hoor.
maar, het is gewoon echt té toevallig soms. Of ik download een cd, en het liedje dat ik daarvan het meest luister/zing komt een paar weken of een maand later op tv (terwijl die cd niet helemaal nieuw is)
Echt hatelijk vind ik dat, maar vooral ongelofelijk vreemd.
Ik heb dit gevoel echt al lang, maar vandaag was echt het doorslaggevende, ik heb vorige week een liedje gedownload dat bijna een jaar oud is denk ik, en vandaag hoor ik het opeens op tv, bij de categorie nieuw.
En het ís dus helemaal niet nieuw.
Ik word hier echt gek van. En het is niet alleen bij liedjes, het is ook al een paar keer gebeurd dat ik over iets praat, en dat ik het een week later in een tijdschrift zie staan.
Soms dan denk ik ook van : Neee dat kan toch helemaal niet, maar dan zie of hoor ik het en dan vind ik het gewoon zó raar.
Het klinkt echt paranoide maar heeft nog iemand dit gevoel of ben ik echt de enige ?

ik herken het
lol en dat dit is nieuw klopt voor geen meter
maar er worden zoveel nummer gedraaid
toeval dus

zie deze serieuze reactie van mij :astonished:

Ik ken het ook

We moeten onderduiken

hoezo anders horen huppelkutjes ook eens goeie muziek?

Dat heb/had ik met kleren.
Vind ik iets leuk, en 2 weken later zie ik het in een blad staan als hot item :expressionless:

haha ja :]

oke ik ben al niet de enige :cold_sweat:

wat is er erg aan als hun ook andere muziek horen? XD
de muziek veranderd toch niet
maar snap wat je bedoelt
pullips worden ook steeds pupulairder

ja maar het is nog net iets anders xd
ik bedoel het niet alsof ik een trendsetter op gebied van muziek ben of wat dan ook x]

ze denkt gewoon dat tmf jou computer volgt en alles uitzendt wat jij download

wacht ik snap deze zin niet helemaal, maar ik denk dat ik dat denk ja (vage zin xd)

Ja dat heb ik ook!
En ik weet wat het is!!!

Toeval.

dat jij denkt dat tmf/mtv jou computer bespied om alles wat jij download af te spelen op hun domme televisiezenders

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Shit zeg dat heb ik ook. Laatst had ik muziek gedownload van een superonbekende band die ik in een kroeg heb gezien een paar jaar geleden (met wel 7 mensen als publiek!) en die kwam op tv als achtergrondmuziek. Dat gaf echt de doorslag want ik heb het supervaak. Blegh.

ja, dat denk ik idd xd

heftig

ja zeker wel.

heftige sarcasme

je meent het :pensive: