Het 'Kleren van mijn ouders' topic

Het lijkt me leuk om hier dingen te plaatsen over kleren die je draagt, die eigenlijk van je ouders zijn.

Ik had bijv. een te kleine jeans van me pa aan, een strakke blouse van mijn moeder aan…
Het zag er best wel stoer uit :stuck_out_tongue:

Even denken…
Laatst nog, een blouse van mijn vader als jurkje. En ik jat altijd de taille riemen van mijn mama.

Ik draag niet vaak kleding van mijn moeder want dat is mij meestal te klein
Shirtjes te kort enzo…
maar soms als ze een beetje lange shirts ofzo heeft dan die ik die wel eens aan

ik jatte mijn mama’s cardigan. :grinning:

Ik draag altijd mijn moeders sokken. :slightly_smiling_face:

Haha ik ook x)
x

Een hemd van mijn papa als jurkje :slightly_smiling_face:

ik jat soms ook wel eens dingen van mn moeder, bijv een riem of een basic shirtje als ik die toevallig nodig heb & die van mij in de was ligt.

de kleren van mn moeder pas ik écht niet xD
die van mn vader ook niet trouwens.

maar ik gebruik wel soms sokken, make-up, sieraden, sjaaltje van mn moeder ^^

Mam heeft geen leuke kleren
het zou me ook niet passen

paps kleren passen me al helemaal niet!

Ik heb wel bestwel veel kleding van mijn moeder van vroeger.
Jurkjes, panty’s, shawls, tasjes, hoeden, ook wel eens een cardigan. Over het algemeen zijn de kleren van mijn ma me véél te groot, laat staan van mn pa :stuck_out_tongue:

gebruik altijd sokken, maar voorderest niks eigelijk

Ik leen wel eens kleren van m’n moeder (a)
Jasjes, broeken, shirtjes, enz.
Handig toch, als je moeder leuke kleren en dezelfde maat heeft :stuck_out_tongue:

Mijn moeder heeft nooit zoveel leuke dingen :stuck_out_tongue: En de dingen die wel leuk zijn, staan me niet goed… Ze heeft een ander soort lijf dan mij…
Ik ben ook net wat langer en dunner

mijn moeder koopt altijd te veel kleding en dan word het automatisch naar mij geschoven ;d

nja soms zitten er wel leuke dingen bij ;d

ik draag alleen sokken van mn ma, niks van mn pa
mn ma heeft zoiezo een grotere maat dan ik en we hebben niet echt dezelfde smaak =P

Mijn moeder draagt mijn kleren

foto’s!!
Ik wil wel eens een foto zien van iemand die hemd van pa als jurk draagt, lijkt me nog wel leuk idee :grinning:

Ik draag alleen de sokken van mn stiefvader kleding van mn moeder is te groot voor mij.

De kleren van mijn moeder zijn echt te groot voor mij :stuck_out_tongue: Ik draag alleen soms haar sokken of een riem of een sjaal :slightly_smiling_face:
En van mijn vader draag ik al helemaal niks, te groot en lelijk…