Hoi dames!
Ik heb inmiddels een kerstcadeau bedacht voor mijn vriend, maar zit nog met wat kleine twijfels over hoe ik het ga aanpakken.
Ik heb van mijn moeder een bon gehad voor 1 hotelovernachting. Ik heb gekozen voor Van der Valk in Maastricht. Daar hebben we een kamer met een ligbad en daarnaast kunnen we vrij gebruik maken van het zwembad, bubbelbaden en de sauna’s (allemaal badkleding) die zich in het hotel bevinden. Omdat ik moest zorgen dat mijn vriend vrij hield die 2 dagen, heb ik gezegd dat het een verrassing van mijn moeder is en dat hij vrij moest houden en verder heb ik hem niks verteld. Ook heb ik gezegd dat het niks met kerst te maken had.
Ik ga dus met kerst bekend maken dat we ergens heen gaan met een overnachting, maar zouden jullie dan al gelijk verklappen dat we naar Maastricht gaan of zouden jullie dat nog geheim houden? Ik geef het kerstavond en we gaan 4/5 januari, dus een weekje later. We gaan wel met het OV omdat geen van onze ouders een auto ter beschikking heeft helaas.
Ook heb ik nog wat geld over, ik zat al te denken aan hem dan in Maastricht ook een etentje bij te geven, waar hij mag kiezen waar we gaan eten. Zouden jullie dat op dat moment overlaten en hem dan laten kiezen, of nu al van te voren iets kiezen?
En wat is nog meer leuk om erbij te doen? iets kleins… Ik zat te denken aan een bruisbal van Lush voor in bad 's avonds, maar wil er dus nog wat kleins bij doen.
Hebben jullie ideen hierover? Want ik vind het leuk om een cadeaudoos te kopen en alles daarin te doen. Dus een kaartje met tekst erop, maar welke? en nog een paar kleine cadeautjes. Maar help