Het 'Kan ik goed zingen?'-topic

Hoi iedereen!

Ik ben nieuw hier op Girlscene en ik zag dat hier nog geen topic over was. Althans, voor zover ik het kon vinden. Ik heb eigenlijk nog nooit écht in het openbaar gezongen en ik ben heel erg benieuwd wat jullie van mijn zangkunsten vinden. Ik overweeg namelijk om op zangles te gaan, maar daar twijfel ik nog over.

Misschien dat nog wel meer mensen willen weten of ze goed kunnen zingen? Dit is natuurlijk erg subjectief, maar ik ben in ieder geval erg benieuwd! Ik kan wel tegen wat kritiek dus wees vooral eerlijk.

Ik heb een filmpje geupload op YouTube waarop jullie mij kunnen horen zingen:

Alvast bedankt! Ik kijk erg uit naar jullie reacties.

Woow! Ik vind dat je best wel goed kan zingen. Ik zou zeker op zangles gaan als ik jou was. Ik denk dat je alleen nog maar beter kan worden. Zeker met hulp van iemand die er verstand van heeft.

Iedereen zegt altijd tegen me dat ik goed kan zingen, maar ik vind zelf van niet. Heb het nooit echt opgenomen of iets, omdat ik het echt niet durf…

Dankjewel voor je reactie! Het is zo’n moeilijke overweging omdat zangles best prijzig is…

Misschien zou je dat eens moeten proberen. Als je het opneemt kun je jezelf terugluisteren en het eventueel aan andere mensen laten horen zoals ik nu doe. En als anderen zeggen dat je goed kunt zingen, dan zal dat vast zo zijn! Dat zeggen ze echt niet zomaar. :wink:

Ja heb ik wel is geprobeerd inderdaad, vond het zelf echt bagger… Ik hoop dat je op zangles kan/gaat. Wie weet ga ik toch maar wel iets opnemen binnenkort :slightly_smiling_face:

Het zal vast wel meevallen joh! Moet je zeker doen. Het lijkt mij wel echt ontzettend leuk, maar dan moet ik wel heel wat geld opzij leggen.

Oeh wauw jaloers! Ik zal kijken of ik morgen ook iets kan uploaden!

Ja leuk, moet je doen. Ik ben benieuwd!

Reageren op de video zelf kan natuurlijk uiteraard ook. Dankjewel voor je reactie Doanique!

Verwijderd LOL

Ohhh erg spannend dit hoor!
Ik ben er niet super blij mee (wel na t opnemen, daarom zeg ik even ‘woe’) maatja :flushed:

Ik zit trouwens op zangles, maar ik durf nog niet zo goed acapella te zingen

Wauw, ik vind echt dat je goed kunt zingen! Je kunt merken dat je op zangles zit.

Haha dankjewel