Het jouw-meest-beschamende-moment-topic!

Het is altijd fijn om te weten dat jij niet als enige faalt en soms kan je wel wat vrolijkheid gebruiken.
Dus post hier jouw meest beschamende momenten!

Mijn beschamende moment:
Ik was in de metro in Berlijn en zat tegenover een heerlijke Duitse God. Ik moest hier wel een foto van maken dus probeerde dat heel onopvallend te doen.
Tot de flits afging.
Ik had mijn oortjes in en keek de andere kant op alsof ik het niet meekreeg, maar Duitse God schreeuwde woorden naar mijn hoofd als ‘krank’ en ‘kopf’.
Ik ben uit schaamte het eerste metrostation uitgestapt en daardoor verdwaalde ik :’)

Oh en toen ik 13 was en trots een achteruitsalto deed in het zwembad. Vond de aandacht van al die knappe jongens wel leuk, tot ik doorhad dat het kwam omdat mijn bikinitopje eenmeter verderop dreef.

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Heerlijk zulke verhalen

Up. Zijn vast genoeg beschamende momenten :’)

Laatst toen ging ik in het water(we gingen zwemmen met kamp) volleyballen met een paar jongens van school enz… Die jongens waren op zich wel leuk(sommige dan). En toen had ik de bal en het was al stom dat ik heel erg faalde met vangen en gooien. En toen ik heel hoog wou gooien ging mijn bikinitopje opzij. Toen ben ik snel weggezwommen. :")

HAHAHAHA gray. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik was in New York en we zaten in een hotel waar er een aantal glazen liften waren en 2 normale (die glazen waren heel gaaf omdat de kamers aan de randen waren, je had dus een grote ruimte waar je door ging). Je moest voordat je in de lift ging de verdieping intypen en dan kreeg je de letter van de lift waar je in moest gaan.

We hadden de verdieping ingetypt en we kregen de letter van een normale lift. Ik wouw heel graag in zo’n glazen lift dus ik riep heel luid en dramatisch: “WAAAARRRROOOOOOOM?” en dan ging ik naar de lift en zag dat er een stuk of 10 zakenmensen in die lift stonden en mij aan stonden te kijken… Sommigen waren me aan het uitlachen :hammer:

Sorry voor dit vage verhaal

Oké. Ik kan eigenlijk net zo goed een heel topic over mezelf aan maken, maar goed.

Gym. Dat is altijd het ergste geweest, ik ben niet heel slecht in sporten of onhandig, ik let gewoon niet op.

In de zomer gymmen we altijd buiten op een sportveld achter onze school, naast dat veld ligt een geul (zonder water gelukkig). Dus we waren een keer aan het softballen en ik stond in het veld. Iemand sloeg een hele hoge bal, dus ik keek omhoog en ik liep achteruit om die bal te vangen. Tot daar ineens die geul was, waar ik heel charmant achterover inviel. Maar ik had de bal wel.

En bij het trampoline springen lagen er dikke matten op kasten naast de trampoline. Die had ik er zelf op moeten leggen, dus ik wist hoe ze lagen. Toen ik eraf moest wilde ik per se over die matten ipv over de zijkant, dus ik kroop over die matten en toen hielden de kasten op, dus de mat deukte in en ik maakte een prachtige salto naar de grond.

En als we 's morgens vroeg gym hebben en het gras is nog nat van de dauw krijg ik het ook altijd voor elkaar om op een random moment (niet eens tijdens het rennen of stoppen ofzo) op mijn muil te gaan.

Dan bedden. Die dingen zijn ook erg gevaarlijk voor mij.

Op schoolkamp in groep 8 sliep ik bovenin het stapelbed, op zich geen probleem. Thuis slaap ik ook altijd bovenin een stapelbed, maar dit stapelbed stond een stukje van de muur af. Op een gegeven moment was ik aan het rollen over mijn bed: heen en weer, heen en weer, heen en BAF. Toen lag ik op de grond vastgeklemd tussen het bed en de muur.

En ik dacht ook dat het een goed idee was om in mijn slaapzak van het bed af te springen. Dat was het dus niet.

En thuis wil ik soms ineens op mijn bed gaan staan om er dan zacht (ahum) aan herinnerd te worden dat ik bovenin een stapelbed lig en het plafond dus iets dichterbij zit dan normaal.

Fietsen met mij is ook gevaarlijk.

Ik ben niet gevaarlijk in het verkeer ofzo, dan kan ik vrij goed fietsen. Maar stilstaan en door het bos rijden is echt een ramp.

Ik stond samen met een vriendin te wachten op mijn broer, naast een struik. Op een gegeven moment wilde ik achterom kijken waar hij bleef, maar ik heb een schoudertas, dus die zwiepte ik zo van mijn bagagedrager af, de struik in en natuurlijk werd ik zelf ook meegetrokken. En natuurlijk kwam mijn broer er precies op dat moment aan.

Om thuis te komen via de achterdeur moeten we door het bos fietsen, geen probleem, ik weet (uit ervaring, dat wel) precies waar alle stronken, takken en bomen staan. Behalve als het donker is. Meestal heb ik mijn licht aan en zie ik wel wat, maar op een keer was mijn licht kapot en dus zag ik helemaal niks. Mijn broertje fietste achter mij en ik riep naar hem: WACHT EVEN IK ZIE NIKS EN VOLGENS MIJ IS ER HIER ERGENS… BAF!!! Daar was dus een stronk.

En een keer 's nachts na een spooktocht, we moesten van het terrein af, maar de slagboom zat al dicht. Er was gelukkig een paadje langs, dus dat was op zich niet erg. Maar naast dat paadje lag een (lege) sloot, waar ik dus heel mooi in fietste.

En ik ben ook wel eens midden in een kleedkamer over mijn eigen tas gevallen omdat ik mijn evenwicht verloor toen ik moest niezen.

Ergens vorig jaar ging ik met mijn vriendin naar een zwembad. Dus ik ging met haar, en mijn kleine zusje (4) naar de glijbaan. 't was echt enorm druk daar, (wat het allemaal nog awkwarder maakt) en mijn zusje die riep me zeg maar en trok aan de strikjes die de voor en achter kant van mijn zwembroekje vastmaakten, en toen vlogen ze los. Ik schaamde me echt helemaal kapot… Stond ik daar half naakt met allemaal mensen om me heen. ehhh… (gelukkig zagen niet echt veel mensen het)

Dus ik zit eindelijk in die glijbaan, wil ik mijn vriendin roepen, draai ik op mijn buik, en schiet mijn bikinitop los. En die gaat dus weg door de stroming naar beneden, de onderkant van die glijbaan is doorzichtig dus dat was heel awkward. Ik proberen hem te pakken, komt mijn vriendin, schieten we in de lach, kijkt een jongen ons aan. En wij zaten echt zovan; ehhh draai je om please… maar toen we uit de glijbaan kwamen vroeg ie nog doodleuk waarom we vroegen of hij wilde omdraaien:’). Hij had het niet eens door…

Hahahaha @Jade :’)

En @nuggets ook trouwens

Ik ging tijdens gym een keer heel stoer op een hekje zitten en sprong er toen af. Maar toen bleef mijn broek dus aan het hek hangen en zat er echt zo’n vet grote scheur bij mijn kont. Toen moest ik dat dus eerst aan de gymleraar vertellen, en toen met mijn hand op mijn kont langs een groep bouwvakkers.

Om vervolgens verder te gymen in een te grote gymbroek van een vriendin.

LOL

haahhahhahahahhahaha :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

dit topic is geweldig :bowing_man:

-

Wanneer je in de klas zit en iedereen zit te praten en ineens valt er zo’n stilte terwijl jij de enige bent die praat. :bored:

Ik was laatst op een feestje in een hele kleine ruimte. Ik moest van punt A naar punt B, en was volledig gefocust op mijn glas drinken. Niet kijkend waar ik liep, val ik zomaar over een paar jongensbenen. Ik lag op de grond, mn drankje over mensen heen. Oh, en de jongen die aan de benen vast zat was een god.

Ik heb echt zoveel beschamende dingen meegemaakt, maar degene die ik me op dit moment herinner, is toch toen ik heel mijn klas flashte. :’)

Ik moest handenstand doen, en ik ben daar sowieso heel slecht in, dus ik kreeg 2 helpers. Natuurlijk had iedereen zijn shirt in zijn broekje gestoken, maar ik was dat dus vergeten. Dus, ik handenstand, en dan doorlopen op mijn handen, zakt mijn shirt helemaal over mijn kop. Dus de jongen die na mij moest natuurlijk superhard lachen waardoor iedereen keek. En ik bleef maar roepen ‘Zet me neer, zet me neer verdorie!’ Maar het duurde even voor mijn helpers doorhadden wat er aan de hand was en ik heb dus een goeie 2 meter zo doorgesparteld. :’)

ik had afgelopen week nog, ik had wat haast anders zou ik m’n trein missen dus ik spring net op het nippertje de trein in, wil ik verder lopen struikel ik. :hammer:

en ik moet leren mijn speeksel te beheersen (dat klinkt echt raar hahaha) maar gister had ik nét iets teveel momentjes waarop ik met speeksel praatte hahahah dat is zo genant

ohoh en toen ik nog op de middelbare zat, zat ik ooit in de hal en wilde ik een foto maken van iemand die een bankje verderop zat. toen ging het geluid van mijn camera af, en ik zat alleen dus vraag me af wat die dacht :’)

Dit is niet het aller beschamendste moment, maar ik schaamde me wel heel erg.

Op de middelbare vorig jaar was er een leraar die ik echt fuckinggg knap vond, ik had geen les van hem.

Ik ben echt niet iemand die laat merken dat ze iemand knap vindt, maar hij had het door na een paar gebeurtenissen. De eerste was dat ik bij aardrijkskunde zat, en uit het raam keek. Hij liep daar beneden, en ik en nog 3 klasgenoten gingen hem bewonderen :’) het was best wel hoog maar op de een of andere manier keek hij OPEENS omhoog, recht naar ons. De andere meisjes doken weg en ik bleef maar een beetje in shock kijken… zwaar voorschut want hij had mij herkend. Dus daar zat ik dan, als een creep uit het raam te staren naar hem, hij terugkijkend wetend waarom ik keek. Ik wilde echt door de grond zakken pff

Een andere erge was dat ik met een vriendin naar de les liep, hij liep achter ons en wat doet dat ************wijf? zij fluistert in mijn oor fucking opvallend en giechelend: Kijk eens achter je!

en dat doe ik. En daar keek ik recht tegen hem aan, hij had alles gezien. En hij is natuurlijk ook niet dom, hij weet precies waar het omgaat.

At that moment, I just wanted to die :’) oh en die vriendin kort en klein slaan

En de rest van het jaar keek die arrogante zak elke keer als hij ergens was of ik keek, keek hij mij brutaal lang aan in de hoop dat ik me als een verliefde huppelkut zou gedragen. Want hij geniet daar echt van :’)