Het Jaden Smith topic

Jaden Christopher Syre Smith is de zoon van acteur/rapper Will Smith en actrice/zangeres Jada Pinkett Smith. Hij is de broer van Willow Smith (zangeres) en Trey Smith.

Jaden maakte zijn filmdebuut in de film The Pursuit of Happyness waar hij de zoon speelt van de door zijn vader gespeelde personage Chris Gardner. Daarmee won hij de award voor beste nieuwkomer op de MTV Movie Awards van 2007. Later speelde hij ook in films als The Day the Earth Stood Still, The Karate Kid, Never Say Never en natuurlijk ook After earth :slightly_smiling_face:

In 2010 werkte Jaden Smith mee aan de single Never Say Never van Justin Bieber, en op 1 oktober 2012 bracht hij zijn eigen mixtape The Cool Cafe uit. <3

P I C T U R E S

Little Jaden

Jaden met Will

After earth poster <3

Jaden met Willow

M S F T S

hihi

xxxxxx

ik vind hem verschrikkelijk

Hij is zo lekkerrr

Ik vind het leuk hoe Will hem constant in gênante momenten brengt. :grinning_face_with_smiling_eyes:

[font=Verdana]

hahaha ik ook :grinning:

Hij is wel schattig ja. Verder vind ik niet zoveel van hem geloof ik.

deze foto is zo hot <3

zijn er hier mensen die ook fan zijn van Jaden?

up? :frowning_face:

he’s so hot… & z’n stem als hij rapt is zoooooo sexy !

welke song is julie favoriet? de mijne zijn er te veel om op te noemen : :upside_down_face:

Wauw ik hou van hem.

ik ook <3 i hope 1 day he will come to belgium :slightly_smiling_face:

Hoe oud is hij? Ik dacht 14?

op 8 juli is die 15 geworden :slightly_smiling_face:

Hij gaat later zoveel rimpels krijgen op zn voorhoofd! Lol.
Maar vroeger was hij wel schattig hoor :stuck_out_tongue:

Als kind (pursuit of happiness) was het zo´n schatje, helaas heeft hij nu wat kapsones gekregen en kijkt hij altijd verbaasd