Het is zo gek!

Lieve meiden,

Ik heb eigenlijk een heel verhaal… ik probeer het zo kort mogelijk te beschrijven.

Ik heb een jaar lang een relatie gehad met Bob. Door veel ruzie is het uit gegaan. Hij wou weinig tot nooit meer afspreken… en het ging gewoon niet lekker meer. Ik besloot hem te mailen dat we beter geen ( hadden we eerder gesprekken over gehad, en was min of meer al uit) om geen contact meer te hebben. Hij had daar nooit meer op gereageerd.

In die tijd heb ik nieuw werk gevonden. Daar had ik een collega van 32 waar ik het zeer goed mee kon vinden. Ik vond hem wel aardig maar of ik hem meer dan leuk heb gevonden weet ik niet. Het is heel dom maar we hebben 1 x seks gehad… ( als je dit al belachelijk vind reageer dan niet)…

Maar nadat we seks hebben gehad ben ik steeds meer verstandelijker geworden maar mijn collega daarin tegen totaal niet. Hij vroeg of ik mee ging zwemmen om lichamelijk oefeningen te doen… wou steeds lichamelijke klacht… maar ik daarin tegen niet.

Nu kreeg ik na ongeveer 5 maanden gisteren een mail van Bob, waarin hij uitlegde dat hij heel de situatie lastig vond, mij wou bellen maar niet durfde. Of ik met hem contact wou opnemen maar alleen als ik dit zelf wou. Dagje over nagedacht en het was vrijwel weer helemaal vanaf eerst, hij is zelfs veranderd in positieve zin.

Maar mijn collega van 32 … blijft lichamelijk contact zoeken ook al weet hij dat ik weer contact heb met Bob. Wat kan ik het beste doen? Nadat we seks gehad hebben voel ik me bij hem erg ongemakkelijk. Ik kan hem niet negeren omdat we elke dag moeten samenwerken…

Ik zou je collega duidelijk vertellen dat je echt niets meer wilt en je moet jezelf niet laten verleiden door hem.
Als jij wat weer met Bob wilt, moet je niet met iemand anders gaan klooien, etc.
:pensive:

Als jij met Bob verderwilgaan moet je dat doen hij zoekt jou op dus hij houdt van jou en in de tussen tijd was het uit dus schuldig over de sex hoef je neit te zijn maar ik zou wel tegen je collega zeggen dat je het dan neit meer wilt

Ik wil even afwachten hoe het nu tussen mij en Bob gaat, maar als het ging voordat we even uit elkaar gegaan zijn, dan wil ik voor Bob gaan. Ik zou misschien mijn collega kunnen mailen … dat het makkelijker onder woorden brengen is.

Niemand reactie´s :frowning:

pardon wat is nu precies het probleem? je hebt weer (bijna?) iets met je bob, en iemand waar je sex mee hebt gehad vraagt om meer terijwl je steeds nee zegt.

nou, wat je dan doet: met bob omgan en als je collega vraagt om sex ’ nee’ zeggen. HALLOOO? als je dat een tijdje volhoud houdt hij daar vast mee op.

Ben duidelijk tegen je collega dat je met hem geen seksueel contact meer wilt, gewoon contact omdat jullie collega’s zijn is oké, maar that’s it. Als hij dat niet begrijpt (of niet wíl begrijpen) zou ik naar je baas stappen, vooral omdat jij je er niet prettig bij voelt en dat dus je werk en concentratie beïnvloedt.

En met Bob, begin weer van voor af aan. Stort je niet meteen in een relatie maar ga eerst ‘daten’ en zeg tegen hem (maar vooral tegen jezelf!) dat je niet te snel moet gaan. Als het ‘echte liefde’ is, dan komt dat vanzelf goed. Of dat nou over een jaar is of over 10 jaar, dan komt het goed.
Voordat jullie weer serieus met elkaar gaan zou ik het goed hebben over de afgelopen tijd dat jullie uit elkaar waren, hij heeft vast ook met andere meisjes gerotzooit. Vertel hem eerlijk wat je gedaan hebt en dat je daar nu geen behoefte meer aan hebt.

ik zou het trouwens wel onmiddelijk tegen bob zeggen, dat je in de tussen tijd wel sex heb gehad met je collega. anders is die collega misschien wel zo dat hij het tegen hem zegt.

gewoon duidelijk tegen je collega zeggen het was 1 x en misschien fout van me en ik wil het nooit weer dus wil je omhouwen met proberen ofzo

en succes met bob

als jij je niet prettig voelt met die collega, moet je ook niet door gaan.

Zo, vandaag een gesprek gehad met mijn collega.

Hij gaf mij de schuld, het was mijn idee blijkbaar om seks te hebben… en hij had er totaal geen gevoelens bij blijkbaar, tenminste niet dat hij zich nog meer aangetrokken voelde tot mij!

Daarna werd hij allemaal super bot nadat hij foto´s had gezien van Bob op me telefoon… en nu is die volgens mij nog steeds kortaf/boos.

Vandaag kwam ik hem tegen… gewoon negeren :grinning_face_with_smiling_eyes: