Het is zo appart.

Ik heb een goede vriend en na het uitgaan blijf ik wel eens bij hem slapen. Hij woont op kamers en hij heeft gewoon een twee persoons bed. Ik lig altijd op een matrasje op de grond omdat ik dit zelf wil. Maar telkens als we proberen te slapen hoor ik hem steeds ronddraaien en kreunen, ik keek laatst hem aan en toen zag ik dat hij met zijn hand in zijn boxer zat…

Ik ging douche en later hij. Hij kwam terug en hij had gewoon zijn ’ lul ’ in zijn handen vast en speelde ermee.

In deze situatie’s weet ik niet wat ik moet denken, en of het wel verstandig is om nog enigszins contact met hem te blijven zoeken. Wat denken jullie hiervan?

Hij is toch een goede vriend van je?
Maar wel raar dat hij zo doet eigenlijk, ik denk dat het een hint is… :anguished:?

ik zou hem gewoon vragen waarom hij dat doet, en als er geen uuhm bijzondere reden is gewoon vragen of hij dat aub niet meer wilt doen als jij in de buurt bent.

Ja, het is een goede vriend van me. Maar niet meer dan een vriend… zeker niet.

Gewoon zeggen dat je het niet fijn vind en niet snapt waarom hij dat doet als jij erbij bent, en gewoon zeggen dat het voor jou alleen vriendschap is, niet meer.

?

Nou lekkere hint =_=’

Best wel goor.

Hij lacht er ook altijd bij… :woman_facepalming:

En hij ziet dat jij hem ziet?!

:S

Heb je hem al gezegd dat je dit ábsoluut niet wil?
Zoniet, dan zou ik dat snel doen xD

Ja, dat ziet hij!

als hij ziet dat jij het ziet en hij lacht erbij moet je echt wel zeggen dat jij het niet prettig vindt! en anders;

Adios amigo

idd, denk ik ook

Gadverdamme zeg, ik word gewoon misselijk XD

Echt zeggen dat je het niet fijn vind als hij dat doet, dat je er niet van gediend bent… Anders niet meer heengaan, dit is echt raar gedrag…

oké dan is het raar… uuh ik zou denk ook gewoon vragen van waarom hij dat doet enzo… en of hij wilt stoppen !

Ik vind het nogal pervers.
Ik zou hem niet meer willen zien eerlijk gezegd, wat denkt hij wel niet?

Bah

Wtf. Dat je uberhaupt nog bij hem wilt slapen. Spoort hij wel? Dat gaat ie toch niet doen als jij bij hem in bed ligt? Ik zal hem ff goed duidelijk maken dat je dit niet wilt o_O

Gadver

Misschien kickt hij op het idee dat jij het ziet?

Mocht hij na het uitgaan vragen of hij bij je blijft slapen zou ik reageren met ‘Neh ik heb er niet zo’n zin in om jouw weer te zien aftrekken: ajuus!’

Haha je bent me voor. :’)