Het is weer zo ver -__-

Dit word vast een heel erg lang verhaal, sorry.

Ik heb wel is eerder een topic gehad over dit. Alleen dat is nou best wel een tijdje geleden, dus uppen heeft niet echt veel zin…

Maargoed, ik zit dus een klas waar ik niet bij hoor. Opzich niet erg, heb vriendinnen buiten de klas. En er zijn 3 meisjes in de klas waar ik het wel mee kan vinden.
Alleen de gene die mij niet mogen, en die ik niet mag, die houden zich ook niet stil ofzo. Maar die laten graag horen wat ze van je vinden…

Ik heb nog geen 2 weken school, en nu is het al weer begonnen :pensive:

Bij verzorging zit ik in een groepje met 4 andere, 2 ervan zijn 2 van die 3 meisjes die ik aardig vind. Eentje is een nieuwe jongen die ik verderniet ken, en die verder niets stom doet. En de andere is echt een valse nicht. Het is een lul eerste klas, en echt zn typisch geval van zoontje van de baas. En dat klinkt allemaal niet aardig wat ik over hem zeg, maar ik heb de hele vakantie gehoopt absoluut niet bij hem in het groepje te zitten.

Maar dat is wel zo. En we noemen hem wel N.

Hij scheld mij de heletijd uit, en een meisje die ik aardig vind word ook de heletijd door hem uitgescholden. Bijvoorbeeld noemt hij me graag trol, omdat ik klein en dik ben. En ik en dat meisje worden door hem ook aan gesproken met snollen.
Verder roept hij vaak genoeg kut wijf, hoer en dat soort dingen.
En als ik hem terug uitscheld voor homo, word die boos want we mogen niet tegen hem in gaan…

Ik noem hem trouwens homo, omdat hij het de hele tijd over piemels heeft. Dus ja, misschien moet die nog uit de kast ofzo… Wel zielig, maarja… moet die zelf niet zo stom doen…

En we moesten bij verzorging gaan zitten knutselen, toen alles klaar was ging N en die andere jongen snel weg, achter de computer. Dus heb ik met die twee meisjes alles op geruimt. Alleen zijn plek niet.
Want er lag van alles op zn stukje tafel, dus ik veegde zijn snippertjes lekker kinder achtig op zn stoel.
Ik dacht gewoon als jij dat kan, kan ik dat ook. En zeker na een jaar gepest van die klas had ik het helemaal gehad met hem.

Dus hij komt terug, gaat meteen schreeuwen dat er dingen op zn stoel liggen. En ik MOEST het opruimen.
Terwijl er niks aan zn handen mankeert, dus ik haal alleen de propjes dr af die ik er op legde. En werd die nog bozer.

Ondertussen kwamen zijn vriendinnetjes dr bij, K en H. En die gingen me helemaal uit schelden, omdat ik die snippertjes van zn stoel afveegde. Want ik was een aso volgens hun. Dus hun helemaal gillen, komt er een lerares bij. Gaan ze schreeuwen tegen die lerares wat ik wel niet had gedaan. Dus ik ga het maar weer op ruimen omdat die lerares dat vroeg, gaan ze me keihard uit lachen, ook die valse nicht N.
Dus toen gingen ze allemaal zeuren, dus ik zei tegen K waarom moet je altijd tegen mensen zeggen als ze iets mismaakts hebben? Want een meisje uit mn groepje is gewoon plat, en zij noemt haar heel graag plank. Dus ik zei dat, gaat ze weer met dr fucking vriendin mij keihard uit lachen, en gaat ze roepen dat ik een kut kop heb.
En beginnen ze over de mafia, dat ik die er maar bij moet halen omdat ik half italiaans ben.
Maar eerst kwamen ze dus niet op het woord mafia, dus ik zei ben je zo stom dat je dat niet weet? En toen werden ze helemaal boos, want ze zijn niet stom want ze hebben goede punten…

Vervolgens gaan N tegen K zeggen of ze mij wilde slaan. Zegt K nee, want ze slaat geen meisjes. En dan gaat N ineens fluisteren, ik hoorde alleen maar vage dingen zoals: Nee, want ze is geen… Of iets zoals dat. En toen gingen ze allemaal naar me kijken, fluisteren en mij keihard uitlachen, voor de 89798 keer sinds vorig jaar…

ik heb het echt helemaal gehad met die klas, en er zijn geen andere verzorging kader klassen waar ik heen kan. Heb nog tot mei ofzo, eer ik mn examen eindelijk mag doen. Dus tot die tijd zit ik aan ze vast

Ik ga zelf naar een therapeut, en daar meebespreek ik dit wel, en moet naar de maatschapelijk werker op school.
Heb het vorig jaar aan meerdere leraren vertelt, alleen eentje wilde me helpen. Maar uit eindelijk kon iedereen zn woordje doen, en mocht ik niet vertellen wat het met me deed.
Het kwam er trouwens allemaal opneer dat het mijn eigen schuld was, en dat vond de maaatschapelijk werker ook zo.
Van mn therapeut moet ik dit morgen of maandag allemaal weer aan mn mentor vertellen, en als die weer niks deed zei ze dat ik dan misschien naar de directeur kon gaan.

Omg, ik weet echt niet wat ik moet doen, ik ehb gewoon zin om K zo hard op dr neus te slaan, waardoor ze niet meer normaal door dr neus kan ademhalen en/of dat dr neus voor dr leven lang scheef staat. Maar ik ga dat niet doen, want dan heb ik alsnog de gene die slecht is…

Heel erg sorry voor het veel te lange verhaal, en spelfouten als die er in zitten. Ik heb het niet echt meer na gelezen

Ik heb een stukje gelezen, maar alsjeblieft zeg, ook lekker aardig om hem te gaan uitschelden met homo. Alsof alle homo’s het over piemels hebben.
Sorry, maar dan verlaag je jezelf gewoon tot zijn niveau hoor.
Nu ga ik weer verder lezen.

Ik ken genoeg homo’s hoor. Ik ga nu niet alle homo’s in een hokje plaatsen!
Maar wat moet ik dan doen? Niks? Net als vorig jaar? Gewoon ja en amen zeggen als hij begint dat ik een trol ben, en moet opschieten met opruimen? En als die zegt Hee snol, ik wil overschrijven, moet ik dan gewoon ja zeggen?
Ik zeg genoeg andere dingen tegen hem, als hij mongool tegen mij zegt zeg ik rand debiel tegen hem…

Sorry hoor, maar hij doet toch ook alle kleine mensen in een hokje plaatsen? Want volgens hem zijn alle kleine mensen klein dik en lelijk, dus een trol. Wat ik ook ben volgens hem

Ik probeerde alleen voor mezelf op te komen, want ik zit nog amper twee weken bij hem in een groepje en 95% van de dingen die hij tegen me zegt zijn dingen zoals trol, snol, hoer, kut wijf, lelijkerd, rand debiel en mongool.

Ik denk dat allemaal mensen weer gaan zeggen van; negeer het.
Maar dit is niet echt te negeren. Ik denk dat je moet doen wat je therapeut zegt en naar je mentor gaan en anders naar je directeur. En anders je ouders naar school laten komen ofzo?
En ik zou gaan huilen, misschien nemen ze je dan serieus.
Klinkt best stom, maar ik heb wel gehad dat als ik alleen zei dat ik het ergens moeilijk mee had, dat mensen zoiets hadden van ‘oh dat valt wel mee’ en pas als ik echt moest huilen hadden ze door dat ik het er echt moeilijk mee had.

En ik vind het begrijpelijk dat je terug scheldt.

Als je er niet op reageerd vinden ze het ook niet meer leuk

ik heb precies hetzelfde nu in de klas, een jongen v/d basisschool (ooit een goede vriend van me geweest) heeft deze vakantie een ego gecreeerd van hier tot tokio, en ik wist hoe die eerst was dus ik heb er wat van gezegt, hij schold mij ook uit met dik hoofd, toen heb ik fucking kwaad tegen hem gezegt: jonge, als je nou je klotebek niet dichthoud dan sla ik hem wel dicht met je ego van hier tot tokio, doe toch normaal man.
nou en toen is die wel veranderd hoor.

hij was nooit van het schelden, maar nu scheld die iedereen uit en maakt die iedereen belachelijk en ik kan het echt niet hebben, de lul, pfoe.

Ik snap het wel hoor, maar dat hij dat doet geeft jou nog niet het recht om hetzelfde te doen. En homo is geen scheldwoord, het is een seksualiteit en daar scheld je niet mee. Daarmee geef je aan dat dat woord minderwaardig is. Vind ik dan. Maar goed, laten we het hier maar niet verder over hebben.

Natuurlijk helpt negeren niet altijd, maar er zo op ingaan zoals jij dat doet helpt ook voor geen meter. Ik zou het gesprek met die maatschappelijk werker afwachten. En heb je er al met je ouders over gepraat?

Ik denk trouwens wel dat je het met de leraren moet bespreken, ookal heb je er slechte ervaringen mee. Dit zijn immers andere leraren en zij moeten het ook weten. Of je vraagt of je overgeplaatst mag worden, wordt ook vaak gedaan.

Negeren kan echt niet, ze blijven door gaan en door gaan. En het is niet gewoon van dat irritante geklier wat jongens wels doen, bijvoorbeeld je etui afpakken, of je stoel proberen weg te schuiven. Of van dat geklier met wat ben jij klein zeg.

Het is gewoon gepest, ze sluiten me buiten, ze laten me duidelijk merken dat ze mij niet moeten. En naja, alleen maar uitschelden dan…
Het is zowat neit meer voltehouden, wat ik in dat verhaal zeg dat ik een van hun gewoon goed wil slaan, ik ben best snel boos maar ik sla mensen toch niet zomaar. En het zegt heel wat als ik serieus hun echt een stomp op hun neus geef…

En samiras, ik heb al een keer geuild. Maar dan echt zowat de hele verzorging les, en tijdens de les ofzo. We hadden van die huiswerk uren, en heb vaak genoeg bijna huilend in de klas gezeten. Maar dan zeiden ze dat ik me niet aan moest stellen of ze vroegen wat er was…

Maar voor de zomer vakantie heb ik er een ander lerares erbij gehaald die van niks wist, en toen stelde ze voor met de klas te gaan praten. Zodat ik kon vertellen hoe het was voor mij, en zodat hun konden vertellen waarom ze zo doen., Uiteindelijk werd ik de heletijd onderbroken, en iedereen mocht zn woordje doen behalve ik. Als ik iemand onderbrak, onderbrak de lerares me dat we naar iedereen moesten luisteren.
Toen kwam er zn rot kind met het idee dat het mijn eigen schuld was, omdat ik aan het begin van het schooljaar verdrietig deed, en depri deed. Omdat ik een soort van weg gestuurd was van mn oude school, en ik wilde niet eens naar een neiuwe. Dus ja was gewoon echt verdrietig.
En dat ik nooit vrolijk doe in de les. Maar ik ben wel vrolijk, maar ik ehb niemand in de klas om mee te praten onder de les… Ik kan moeilijk tegen me zelf praten en gaan lachen. Dus ik let maar heel goed op…
Maar in iedergeval toen moest ik heel erg huilen, dat was ongeveer iets minder dan een half uur voor de laatste pauze. Hbe toen huilend in de kantine gezeten, daarna huilend naar de wc gegaan, nadat de les een half uur ebgonnen was ben ik maar terug gegaan, huilend en ben huilend weggegaan naar huis. En er waren maar 2 kinderen in mijn klas die in de gaten hielde wanneer ik terug kwam, of ik ngo terug kwam en of het goed met me ging.

verder niemand.

En sindsdien doen ze alleen nog maar stommer.

Ik heb zo een hekel aan dit gedrag. Ik werd wel eens gepest, maar ze zijn nogal snel gestopt omdat ik er niet zichtbaar onder leed. Ik luisterde helemaal niet… echt niet. Ik erkende niet dat ze er waren, liep gewoon door, keek niet hun kant op… alsof ze lucht waren. En de momenten waarop dat niet kon, praatte ik gewoon met ze mee. “Haha kijk die oorbellen die ze draagt” “He, bedankt he! ik vind ze ook te gek” En natuurlijk is dit een suf voorbeeld, maar goed.

Bedenk je dat mensen dit gedrag vertonen omdat ze bang zijn zelf het slachtoffer te worden. Echt zekere mensen hoeven anderen niet naar beneden te halen. Dit is iets wat je moet onthouden, hoe moeilijk het ook is. Ze willen je alleen naar beneden halen, omdat je een “makkelijk slachtoffer” bent.
Probeer je buiten school te ontwikkelen, kijk naar hobbies/sporten/creative zaken waar je goed in bent. Leg voor jezelf hier de nadruk op, dan straal je meer zekerheid uit. Als je dan ook nog eens zover komt dat je ze kunt negeren, hebben ze niets meer dat ze je kunnen maken! (je mag me btw altijd noten als je wil praten!)

Ik weet dat homo geen scheld woord is. Maar het is gewoon echt irritant als je 3uur lang aanhoort hoe hij aan iedereen vraagd of ze die piemel hebben gezien bij de vila of hoe dat programma heet. En hij heeft het de heletijd over zijn piemel, piemels van andere. Dan heeft die het over van achter genomen worden, en vraagt die wie er al pijpt en wie er durft te slikken. Toen na een tijdje werd ik het zat, vroeg ik of die homo was. En toen werd die boos, toen dacht ik, lekker kinderachtig en eigenlijk gewoon uit machteloos heid… Als hij er boos om word, kan ik het woord gebruiken

Aangezien ik boos word om woorden zoals snol en hoer.
Dus ja, het is niet slim van me om er tegen in te gaan. Maar ik word het echt zat gewoon in die klas. Hun zijn niet normaal hoe erg.

Maargoed, mn ouders weten het, en ik kan het nog met leraren er over hebben. En de directeur.

En overplaatsen kan niet, er is maar een kader verzorging klas, en ik ga niet naar de sport, bouw of metaal. En ook niet naar basis, en GL mag ik niet doen :frowning_face:

Ik bedoel meer huilen bij je mentor/directeur. En wat is die lerares een kutwijf, wtf.

Heb ik ook al gedaan, echt het is niet meer op te noemen hoe vaak ik bij leraren heb gehuild…

Ja, al die leraren zijn dan kut op mijn school. Stuk voor stuk beloofde ze als ik zowat zat te huilen in hun les, dat ze er op zouden letten en er wat aan gingen doen. En de enige leraar die zo is afentoe vraagt of het weer goed gaat in de klas, en of het goed gaat met mij is mn nederlands leraar. Alleen die is nu ziek…

Meid, ik ben 6 jaar lang gepest, bedreigd en gestalkt. Ik ben tot in het diepe geduwd en heb daar echt veel negatiefs aan overgehouden.
Trek het je niet aan… uitschelden helpt niet of je moet iets hebben wat je klas grappig vind ofzo. (Had ik een keer haha!)
Ik ben zelf dik, wel lang maar toch. Ik ben daar mee geziekt en ook met mijn eczeem.
Je moet er ver bovenstaan joh. Kansloze figuren moet je lekker hun gang laten gaan. Ik werd uitgelachen toen ze voor de 1e keer mijn tattoo zagen, maar dat kwam pas nadat ze hun ogen er niet vanaf konden houden. Zulke situaties zeggen genoeg.

Zelf moet je ook gewoon stoppen met schelden. Je kan tegen een (misschien wel of toch niet) homo wel ‘homo!’ zeggen, maar uiteindelijk doet het ze niets.

Mijn mentoren hebben er ook niets tegen gedaan. Maar je moet niet iemand anders wat laten doen, dat moet je zelf doen.
Gewoon lachen en doorlopen.

wow ik word nog net niet bedreigt en gestalkt, maar die mij proberen te pesten zouden dat op zich nog wel doen…

ik heb ook eczeem alleen dat valt hun gelukkig niet op, ik heb wel ergens van de week open gekrabt en nu heb ik 2 hele diepe sneeën in mn arm. Maar dat hebben ze nog niet gezien. Maar ik krijg wel vaak opmerkingen of mn eczeem besmettelijk is.

ik weet dat ik niet terug moet schelden, maar het is zo moeilijk om dat niet te doen. Want dan heb ik het gevoel alsof ik hun toestemming geef om mij uit te schelden :S

Ik scheld gewoon terug uit machteloosheid, en ik weet verder niet meer wat ik moet doen ipv terug schelden of flink slaan.

Ik heb hele erge eczeem in mijn gezicht gehad waarop eentje vroeg: ‘Heb je kanker ofzo?’. Dat is echt het allerergste wat ik ooit naar me toe heb gekregen. :’)
Maar gewoon zeggen dat het besmettelijk is, blijven ze ook uit je buurt. :wink: (de krengen dan he haha!)

Met vechten bereik je sowieso niets. Ik heb zelf op het punt gestaan tijdens gym toendertijds om te gaan vechten met een jongen, maar mijn vrienden hielden me met alle macht tegen haha! Vechten kan trouwens zwaar de verkeerde kant oplopen.

Oh ik ehb het niet in mn gezicht, maar wel in mn nek als het heel erg is, en soms onder mn ogen als ik te vaak aan mn ogen zit. En verder op mn handen, ellebogen en knie holtes en benen afentoe. Maar op mn handen polsen en elleboog zit het altijd…

maar ik vind het altijd het ergst als ze vragen of het besmettelijk is, dan denk ik echt van als het zo besmettelijk was dan lag ik wel in Quarantaine… Ofdan had de hele wereld het wel.

Maar ik wordniet tegen gehouden door vrienden, want die meisjesmet wie ik het kan vinden zijn geen vriendinnen. Gewoon mensen die ik mag.

Maar ik moet mezelf altijd tegen houden met de gedachten je bereikt er niks mee, en straks dan is het serieus 6 tegen een omdat ik iemand zn neus brak. Hoe graag ik ook iemand wil slaan,

maarja ik zit er niet op te wachten dat ik iemand zo hard sla dat ze aangifte gaan doen, en dan krijg ik er straks nog een strafblad voor of whatever. Want ik laat het zeker niet bij een klapje :’)

achja, ik ga ze morgen proberen te negeren, ben 09.50 uit. Dus zo moeilijk zal het niet zijn…

Alleen ben wel bang voor de gym les :S

Weetje wat het met slaan is. De meeste pesters zijn heel laf en vaak is het zo dat als je ze een keer een goede knal verkoopt ze dan ophouden. Maar het risico is dat ze naar hun leraar/mentor stappen en dan zeggen dat alles jouw schuld was. En omdat zij jou niet hebben geslagen maar jij hen wel krijg jij automatisch de schuld voor alles. Schelden werkt bij jou ook niet omdat ze gewoon overmacht hebben, jij in je eentje tegen de rest is niet eerlijk. Het beste wat je inderdaad kan doen is met een vertrouwenspersoon praten, net zo lang zoeken tot je er een vind die je wel wil helpen.

En nog een tip: probeer niet te huilen voor andere mensen. Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is maar echt, daar pakken ze je alleen nog maar tien keer zo hard op. Als je het gevoel hebt dat je moet huilen, ga uit de klas of ga naar huis. Ik heb ook in zo’n situatie gezeten dus ik snap wel dat het lastig is.

Oh en wat betreft de gym les: ik haatte gym ook altijd heel hard. Toevallig had ik een blessure aan het begin van het jaar, op een gegeven moment was die weg maar ik heb hem gewoon het hele jaar doorgefaket. Als je geluk hebt kom je met zoiets wel weg. Vooral als je een briefje ofzo van de dokter/moeder hebt.