Dit word vast een heel erg lang verhaal, sorry.
Ik heb wel is eerder een topic gehad over dit. Alleen dat is nou best wel een tijdje geleden, dus uppen heeft niet echt veel zin…
Maargoed, ik zit dus een klas waar ik niet bij hoor. Opzich niet erg, heb vriendinnen buiten de klas. En er zijn 3 meisjes in de klas waar ik het wel mee kan vinden.
Alleen de gene die mij niet mogen, en die ik niet mag, die houden zich ook niet stil ofzo. Maar die laten graag horen wat ze van je vinden…
Ik heb nog geen 2 weken school, en nu is het al weer begonnen
Bij verzorging zit ik in een groepje met 4 andere, 2 ervan zijn 2 van die 3 meisjes die ik aardig vind. Eentje is een nieuwe jongen die ik verderniet ken, en die verder niets stom doet. En de andere is echt een valse nicht. Het is een lul eerste klas, en echt zn typisch geval van zoontje van de baas. En dat klinkt allemaal niet aardig wat ik over hem zeg, maar ik heb de hele vakantie gehoopt absoluut niet bij hem in het groepje te zitten.
Maar dat is wel zo. En we noemen hem wel N.
Hij scheld mij de heletijd uit, en een meisje die ik aardig vind word ook de heletijd door hem uitgescholden. Bijvoorbeeld noemt hij me graag trol, omdat ik klein en dik ben. En ik en dat meisje worden door hem ook aan gesproken met snollen.
Verder roept hij vaak genoeg kut wijf, hoer en dat soort dingen.
En als ik hem terug uitscheld voor homo, word die boos want we mogen niet tegen hem in gaan…
Ik noem hem trouwens homo, omdat hij het de hele tijd over piemels heeft. Dus ja, misschien moet die nog uit de kast ofzo… Wel zielig, maarja… moet die zelf niet zo stom doen…
En we moesten bij verzorging gaan zitten knutselen, toen alles klaar was ging N en die andere jongen snel weg, achter de computer. Dus heb ik met die twee meisjes alles op geruimt. Alleen zijn plek niet.
Want er lag van alles op zn stukje tafel, dus ik veegde zijn snippertjes lekker kinder achtig op zn stoel.
Ik dacht gewoon als jij dat kan, kan ik dat ook. En zeker na een jaar gepest van die klas had ik het helemaal gehad met hem.
Dus hij komt terug, gaat meteen schreeuwen dat er dingen op zn stoel liggen. En ik MOEST het opruimen.
Terwijl er niks aan zn handen mankeert, dus ik haal alleen de propjes dr af die ik er op legde. En werd die nog bozer.
Ondertussen kwamen zijn vriendinnetjes dr bij, K en H. En die gingen me helemaal uit schelden, omdat ik die snippertjes van zn stoel afveegde. Want ik was een aso volgens hun. Dus hun helemaal gillen, komt er een lerares bij. Gaan ze schreeuwen tegen die lerares wat ik wel niet had gedaan. Dus ik ga het maar weer op ruimen omdat die lerares dat vroeg, gaan ze me keihard uit lachen, ook die valse nicht N.
Dus toen gingen ze allemaal zeuren, dus ik zei tegen K waarom moet je altijd tegen mensen zeggen als ze iets mismaakts hebben? Want een meisje uit mn groepje is gewoon plat, en zij noemt haar heel graag plank. Dus ik zei dat, gaat ze weer met dr fucking vriendin mij keihard uit lachen, en gaat ze roepen dat ik een kut kop heb.
En beginnen ze over de mafia, dat ik die er maar bij moet halen omdat ik half italiaans ben.
Maar eerst kwamen ze dus niet op het woord mafia, dus ik zei ben je zo stom dat je dat niet weet? En toen werden ze helemaal boos, want ze zijn niet stom want ze hebben goede punten…
Vervolgens gaan N tegen K zeggen of ze mij wilde slaan. Zegt K nee, want ze slaat geen meisjes. En dan gaat N ineens fluisteren, ik hoorde alleen maar vage dingen zoals: Nee, want ze is geen… Of iets zoals dat. En toen gingen ze allemaal naar me kijken, fluisteren en mij keihard uitlachen, voor de 89798 keer sinds vorig jaar…
ik heb het echt helemaal gehad met die klas, en er zijn geen andere verzorging kader klassen waar ik heen kan. Heb nog tot mei ofzo, eer ik mn examen eindelijk mag doen. Dus tot die tijd zit ik aan ze vast
Ik ga zelf naar een therapeut, en daar meebespreek ik dit wel, en moet naar de maatschapelijk werker op school.
Heb het vorig jaar aan meerdere leraren vertelt, alleen eentje wilde me helpen. Maar uit eindelijk kon iedereen zn woordje doen, en mocht ik niet vertellen wat het met me deed.
Het kwam er trouwens allemaal opneer dat het mijn eigen schuld was, en dat vond de maaatschapelijk werker ook zo.
Van mn therapeut moet ik dit morgen of maandag allemaal weer aan mn mentor vertellen, en als die weer niks deed zei ze dat ik dan misschien naar de directeur kon gaan.
Omg, ik weet echt niet wat ik moet doen, ik ehb gewoon zin om K zo hard op dr neus te slaan, waardoor ze niet meer normaal door dr neus kan ademhalen en/of dat dr neus voor dr leven lang scheef staat. Maar ik ga dat niet doen, want dan heb ik alsnog de gene die slecht is…
Heel erg sorry voor het veel te lange verhaal, en spelfouten als die er in zitten. Ik heb het niet echt meer na gelezen