Het is voorbij, gedaan.. afgelopen

Vandaag op school hoorde ik van een goede vriendin dat de jongen waar ik gek op ben heeft gezegd dat hij gek op haar was… en niemand wist dat ik gek op hem ben dus het is niet gewoon om mij te kloten…
ik heb geen hoop meer, kzal wel te lelijk zijn ofzo… ik ben nu alleen nog maar afgewezen geweest sinds 2 jaar en kzie het allemaal even niet meer zitten…

sorry voor de drama, maar moest het ff kwijt…

Nu niet gaan bezwijken in zelfmedelijden.
Its just a boy !
Er komt wel de ware voor jouw,ooit :slightly_smiling_face:

:sob::muscle: ahhh, klote!

Misschien moet je wat opener zijn in je gevoelens? Dan merkt een jongen dat hij een kans maakt bij je en is hij ook eerder geinteresseerd.

ze moest haar verhaal even kwijt

wist hij ook dat jij hem leuk vind ?
mss vind hij jou wel leuker…
en anders wacht je gewoon tot dat over is.
dat hoeft nog niet te betekenen dat jij lelijk ofso bent!

Awh,sterkte !(als dat gepast is…)
Ik zou trouwens eerst even uitzoeken of het echt zo is voordat je conclusies gaat trekken.

Ja,ik weet,het is ook niet stom bedoeld hoor.
Maar eigenlijk heeft die jongen niets fout gedaan,hij wist toch niet dat jij hem leuk vond?
Sterkte,

Misschien had je wat meer moeten laten zien dat je intresse in hem hebt… anders heeft hij het ook niet echt door.

Alles komt goed,
ookal klinkt het zo hard maar ik denk altijd
liever nu weinig vriendjes dan later de ware!
:villagepe

he’s just not that in to you.

en zoals emmeee al zei: alles komt goed, echt.

Idd… Hij heeft je niet eens afgewezen… dat is wat anders… Hij wist het nog niet eens van ej dusja.

Het is rot, het doet ff pijn, maar gelukkig ben je sterk genoeg om daar ook overheen te komen! Gewoon lekker een reep chocola naar binnen werken en de volgende keer misschien iets wat meer initiatief (?) nemen!

En je kan nu wel allemaal rare redenen bedenken van; ik ben vast te lelijk, of te dom, of te raar, of te klunzig, of te dik, of juist te dun, of te lang, of te klein, of whatever, maar daar schiet je ook niks mee op.

Ik denk niet dat dit klopt?