Het is vandaag uit help me alsjeblieft

Hallo allemaal,

Vandaag ging het dus mis, niet voor de eerste keer, maar dit keer ging het echt mis. Ik dacht dat we onze eerste kerstvakantie waar we zolang naar uit haddden gekeken en waar we zolang over hadden gefantaseerd samen zouden doorbrengen, romantische etentjes allemaal kerstfilms, koken enzo. Toen vertelde hij me dat hij 2 dagen naar zijn vader wou. Ik begreep dat niet en had het er moeilijk mee omdat hij een slechte band had met zijn vader en nu al onze kerstdagen aan hem wou opofferen. Ik kon er niets aan doen maar ik had geen zin meer om kerst te vieren en ik had t er moeilijk mee maar ik wou nog wel graag dat hij bij mij zou zijn.

Vandaag kreeg hij een telefoontje van zijn vader dat er een bruiloft zou zijn waar maar 50 mensen komen en dat mijn vriendje echt moest komen. Dat zou dan weer 3 dagen duren. Dit keer werd het me teveel en liep ik weg zonder iets te zeggen om me in te kunnen houden. (ik heb woedeproblemen) Hij volgde me en begon allemaal argumenten op me af te schieten en mij te beschuldigen dat ik had gezegt dat ik toch geen kerst meer wou vieren enz. terwijl hij wist dat ik t er moeilijk mee had. Ik had liever dat hij had gezegt ‘het spijt me, ik ben gewoon bang dat mijn vader anders mijn band met me verbreekt.’ Ik kon me niet meer inhouden en begon op hem in te slaan :frowning_face:
Ik dacht dat ik het echt uit wou hebben en had zijn spullen gepakt en achter de deur gezet zodat hij weg zou gaan. ;(

Maar ik ben zo dom pas toen hij weg was besefte ik wat ik had gedaan en ik haat mezelf nu zo ik ben nu een emotioneel wrak en ik had het nooit zo bedoelt ik wou alleen rustig zonder gedoe de vakantie met hem doorbrengen van wat ervan over was. Ik ben al eerder depressief geweest en hij was het enige wat mij staande hield. Dat ben ik nu kwijt, hij was alles voor me.

Alsjeblieft reageer niet gemeen ik weet dat ik dom ben ik ga al naar een psycholoog zodat ik mezelf voor hem kon verbeteren. Hij woonde bij mij voor bijna een half jaar en we waren al bijna een jaar samen, en nu is het uit 1 dag voor kerst.

Alvast bedankt

Ja, je kunt niet zoveel doen eerlijk gezegd… Je hebt het zelf veroorzaakt. Het enige wat je nog kunt proberen is naar 'm toegaan om te vertellen dat het je spijt.

Je hebt het zelf verpest. En nu moet je het gewoon goedmaken.
Praat en bel met hem ipv hier berichten neerzetten…
Dat zie je toch wel in?

Met hem praten en hopen dat hij je het vergeeft. Zo lang het maar duidelijk is dat het je spijt.

Hij wilt rust hebben en hij zegt dat dat wel maanden kan duren
ik heb hem al zovaak gebelt en excuses aangeboden maar hij wil niet terugkomen omdat hij bang voor me is :anguished:? Hij zegt dat ik hulp moet krijgen maar ik ga al naar een psycholoog en parnassia word hem niet

ik ben zo radeloos ik kan idd niets doen maar kga kapot

Ik snap hem wel. Sorry maar je hebt hem geslagen.
Ik snap dat jij problemen hebt, dat het zo gebeurt. Maar dat betekend niet dat het dan maar rechtsvaardigd wat jij doet.
Misschien moet je eerst eens aan jezelf werken en dan pas weer naar hem.
En als ik hem was zou ik dat ook doen