Het is uit...

Heei
Ik heb een half jaar met mijn ex vriend gehad en we wonen ver van elkaar af… Daarom zagen we elkaar niet vaak maar ik nam vaak de tijd ervoor om hem toch te kunnen zien en naar hem toe te gaan. Gister avond zegt ie opeens op whatsapp dat hij niet echt meer gevoelens voor mij heeft en dat hij dat eerst wel altijd had toen we nog dicht bij elkaar woonde. Hij wist het niet wat er nu moest gebeuren… Dus ik zeg je hebt alleen geen gevoelens meer omdat we elkaar niet elk weekend zien? en toen zei hij ja. Ik zei dat hij er maar goed over na moet denken en dat hij dit al van te voren kon weten.
Vandaag maakte hij t uit en zei: Ik denk dat we het hierbij moeten laten./… VIA WHATSAPP!!! dat ken toch niet… hoe lullig en hij belt me geen eens ofwat… ik ben diep gekwetst en ik houd stiekem nog van hem…
Ik moest dit even kwijt… wat vinden jullie ervan en kan ik hem nog op een of andere manier terug krijgen want eigenlijk wil ik hem nog maar na dit vind ik hem ook zo lullig…

Jeetje meis! Wat naar! Het is echt geen stijl om het via whatsapp uit te maken. Alleen faxen is erger :
Voor nu kun je hem misschien beter links laten liggen. Als hij niet eens moeite voor je wilt doen, is hij misschien toch niet zo erg leuk. Dit heeft tijd nodig. Sterkte!

Het is ook heel lullig! Ik zou hem denk ik opbellen, om te vragen waarom hij het via whatsapp heeft uitgemaakt en hoe het verder moet. Maar misschien is het beter om hem inderdaad links te laten liggen

Als hij het zo doet is hij je niet waard!