Het is uit

hallo,

al bijna weer een week geleden heeft mijn vriendje het uitgemaakt. we hadden al een relatie van een halfjaar en konden niet zonder elkaar enzo. we zouden gaan trouwen en kinderen krijgen. bla bla bla al die lieve dingen. maar een tijdje geleden praatte hij opeens heel erg veel met een meisje dat hij eerst altijd leuk vond en zij vond hem nu ook leuk. ook toen ik de laatste keer bij hem was was hij de hele tijd met haar aan het praten.
hij maakte het uit, omdat we elkaar maar 2/3 keer in de week zagen en zij zitten bij elkaar op school en wij niet. dus hij zag haar veel vaker.
het gevoel dat hij voor mij had, ging naar haar en dat was natuurlijk heel pijnlijk.
wij hadden zo’n speciale relatie maar nu is het gewoon over.

Nou is het zo dat ik nog steeds met hem praat enzo en ik flirt ook nog met me en soms flirt hij terug. gister vroeg hij opeens of ik naar hem toe wilde komen omdat hij me wilde zien. dit zou dus een teken kunnen zijn dat hij me me mist. volgens mij gaat het ook slechter tussen hem en dat meisje.
ik mocht niet van me ouders omdat hij me echt zo verdrietig gemaakt heeft enzo.
pas als ik weer erbovenop was mag ik weer.

toen ik met hem belde v/d week toen zei hij; het is ook nog niet uitgesloten dat we ooit weer bij elkaar komen want ik hou gewoon veel van je enzo. toen besloten we samen dat dit gewoon sowieso een break tussen ons is. en dat er misschien gewoon wat relatie’s tussen moeten.

maar nu doet hij weer dit, en hij is gewoon lief voor me.
zou hij me terug willen? want dat is eigelijk wel wat ik het allerliefste zou willen ook al klinkt het raar. :blush: vriendinnen zeggen ook dat het zou kunnen zijn dat hij hard to get speelt

ik hoop dat het een beetje duidelijk is, als jullie het niet snappen moeten jullie het maar vragen, want ik ben ook vast veel dingen vergeten haha.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

alvast bedankt voor het lezen

Ik hoop dat ik alles goed begrijp en geen nare conclusies trek ofzo.
Hij houdt je een beetje aan het lijntje. Door te zeggen dat het nog goed kan komen later en jullie ooit weer bij elkaar kunnen komen, geeft hij je valse hoop. Natuurlijk is er hoop, er is altijd hoop, maar ik vind de manier waarop hij je die geeft een beetje gemeen.
Je bent nog heel vatbaar voor hem. Misschien als je wat afstand neemt, er wat meer vanaf staat, je de situatie meer kunt overzien?
Leid in ieder geval vooral je eigen leven. Wacht niet op hem, hij heeft het om een redelijk lullige(in mijn optiek) reden uitgemaakt en daarom hoef je je niet telkens naar hem te draaien, om weer een kans bij hem te maken. Nee, als hij jou terug wilt, moet hij maar voor je werken!

ja dat is waar, je hebt wel gelijk. maar ik heb ook zoiets van iedereen maakt fouten en daar komt hij misschien nu wel achter. want iedereen zei dat wij echt bij elkaar horen enzo. alles wat zo leuk enzo … :frowning_face: maar ik ga ook zeker door want ik ga niet op hem wachten. thankuuu

niet terugnemen! Dat is ie je toch niet waard ?! Heb je dan niet het gevoel dat je 2e keus bent…

Ik denk dat je verder moet gaan met je leven. Hij houd je inderdaad aan het lijntje. Je moet hem duidelijk laten zijn, vraag hem wat hij wilt. Dan kiest hij maar. ‘Ooit komen we weer bij elkaar, dit is een break dit en dat’, noem ik geen houden van. Je moet hem duidelijk maken dat dit niet zo kan. Dat hij niet moet blijven rommelen tussen jou en zijn vriendin. Ik hoop dat ik niet te vaag, te bot of iets anders ben…

Ja jullie hebben wel gelijk … maar ik wil gewoon die mooie tijden weer terug. en ben gewoon bang dat er niemand op deze wereld is zoals hij. het gevoel voor mij was ook in 1 dag over. ik zou hem nog gewoon een kans geven ook al is dat raar.

Ik vind dat hij er nogal makkelijk over denkt. Hij maakt het uit, omdat hij haar vaker kan zien. Maar als je echt van iemand houdt, maakt het volgens mij niet uit of je diegene nu elke dag ziet of 2/3 keer per week (wat in mijn ogen echt makkelijk kan!), als je diegene maar ziet.
Daarbij houdt hij jou, in mijn ogen, heel erg aan het lijntje. Hij geeft jou valse hoop en hij weet dat hij jou daarmee tevreden stelt, omdat jij van hem houdt. Ik zou hier niet intrappen en op je strepen gaan staan, hoeveel je ook van hem houdt. Hoe hij met je omgaat is niet netjes.

mmm ja precies als je van iemand houdt dan neem je genoegen met die 2/3 per week, bij valse hoop wordt je hart alleen maar weer gebroken. Dat niemand zo bijzonder is als hem, gaat na een tijdje wel over dat heeft ‘tijd’ nodig, er zijn nog genoeeeeeeg jongens! Je zult echt wel iemand vinden die wel genoegen neem met 2/3 zien hoor! kom op !

Als zijn gevoel voor jou in 1 dag over was, is hij het echt niet waard meis! Er is zeker wel iemand op deze wereld die jou dat gevoel kan geven, waarmee je zulke mooie momenten meemaakt en iemand die voor jou vecht, jou niet aan het lijntje houdt ook al is zijn gevoel misschien wat minder en voor jou gaat.

Ik dacht zelf ook dat mijn ex tegen niemand op kon, maar mijn vriend van nu doet zoveel meer met me en geeft me wat ik nodig heb en wat mijn ex me niet kon geven. Geloof me, er komt echt nog wel iemand voor jou na hem! En dan niet een, maar echt meer.

Je mag echt heel blij zijn met 2/3 keer per week. Ik zie mijn vriend 1x in de 2 of zelfs 3 weken.

En hij doet er idd veel te makkelijk over, echt zo van o met deze gaat 't slecht, misschien wil zij me nog terug. Niet doen, hij houdt je aan het lijntje. Ik ging ook kapot toen mn ex 't uitmaakte maar met mn huidige vriend ben ik veel gelukkiger en achteraf zie ik dat 't niks voorstelde.

Girl, Hij houdt je écht aan het lijntje… :confused:
Hij speelt met je gevoelens
Forget about him and move on

ik zou doorgaan met je leven, want hij houd je aan het lijntje en dat is heel onrespectvol tegenover jou. ik zou het niet pikken.

Ja, hij houd je inderdaad aan het lijntje. Als hij je echt terug wilt, doet hij er veel meer moeite voor. Ik zou verder gaan met je leven, wacht niet op hem. Denk goed na of hij het allemaal wel waard is en of je echt nog een toekomst in deze relatie ziet. Er lopen genoeg andere leuke jongens rond die jou wel met respect zullen behandelen.

jaa jullie hebben gelijk, vandaag is er ook nog van alles gebeurt. raak er nu een beetje klaar mee (geen goed nederlands haha)

Ik denk niet dat die klaar is voor een relatie met je… ik zie dat jij wel hier serieus over bent, maar dat kan je helaas niet van hem verwachten. Ik hoop dat je er bovenop komt, en dat hij gauw erachter komt dat hij niet goed bezig is geweest…

Ik kan me voorstellen dat je misschien het bange gevoel hebt dat je alleen bent, en dat het misschien nog heel lang kan gaan duren voordat je weer iemand gevonden hebt. Je mist het gevoel om iemand naast je te hebben, waarmee je kunt knuffelen… Maar weet je, dat is het gevoel. Kijk diep in je hart. Mis je hem… of iemand naast je?
Die iemand komt nog wel. Maar naar mijn mening: Hij is het in ieder geval niet.