Het is uit :(

Dat gevoel van dat je hem nu niet meer zult zien, niet meer zult zoenen, geen contact meer met hem zult hebben deed bij mij het meest pijn.
Maar uiteindelijk zul je wel beseffen dat je zijn keuze niet kunt veranderen, hoe pijnlijk het ook is…
En verder weet ik niks om zo te zeggen, maar succes ermee.

Op dit moment kan je beter geen contact zoeken. Dit omdat je eerst even tot jezelf moet komen. Contact zit nu alleen maar in de weg, dat wekt weer gevoelens op, leidt tot ruzie etc. etc.

Ga leuke dingen doen met vrienden ! Dingen die je al heel lang niet meer gedaan heb. En probeer zoveel mogelijk met dingen bezig te zijn, want zodra je maar even alleen bent ga je weer lopen denken, dan krijg je weer gevoelens, word je emotioneel, word je verdrietig en dan gaat het weer fout.

Oh dat lijkt me zo pijnlijk en moeilijk! Sorry, ik heb geen tips voor je.
Maar veel sterkte!

Dingen weggooien kan ik niet hoor :frowning_face: Ik heb ook zo veel foto’s van hem en zoveel van hem gehad.
Het is wel wat makkelijker om mijn gevoelens weg te laten gaan omdat hij zich als een enorme lul heeft gedragen de laatste keer dat ik hem zag.

met mijn zus en haar (inmiddels dus ex-)vriend was het 2 dagen voordat ze 3 jaar hadden uit gegaan. maar toen waren ze het allebei ermee eens dat het gewoon niet meer ging.
maar het was al eens eerder uitgeweest; een half jaar terug ofzo.
toen had ze het er zo moeilijk mee. maar toen maakte ze veel nieuwe vrienden enzo (op haar werk) en toen na een halfjaar besefte ze zelf ook dat het niet meer ging.

het is echt heel moeilijk in het begin, maar je moet jezelf er helaas toch overheen zetten.
verdiep je meer in je vrienden en in andere leuke dingen.
gewoon geen aandacht meer aan hem besteden, hoe moeilijk het ook is.
veel afleiding zoeken.
het is echt een kutstreek dat ie na bijna 2 jaar niets meer voor je voelt namelijk.

het is even moeilijk… en je gaat alles aan hem missen en de tijden die jullie hadden.
blijf niet stil zitten en blijf niet huilen.
denk aan de leuke dingen die jullie hadden en lach erom dat je zo’n leuke tijd hebt gehad. laat erna een traan omdat het over is.
maak je klaar voor de toekomst en blijf niet in je verleden hangen, want dat is hij nu.
bekijk alle foto’s van jullie en alle dingen die jullie hadden nog 1 keer, en gooi ze daarna weg.
praat erover, en veel.
verwen jezelf lekker met een beauty of shopdagje.
en zoals ik al zei, laat het verleden achter je.
er is nu een nieuwe toekomst voor je, en voordat je hem kende kon je ook zonder hem, dus in de toekomst ook (:

Nou veel sterkte alvast meid. En wat Kloot zegt, lijkt mij ook heel moeilijk om na al die maanden gewoon afscheid te nemen van elkaar, elkaar niet meer te zien/zoenen ect. Maar, jij zegt van: ‘Hij zei dat ie al maanden lang niks voor mij voelde’ waarom kwam ie er dan niet eerder mee? wat een sukkel!. Je moet hier gewoon eerst over heen, en contact zou ik maar even laten. Hij is het niet waard hoor, hoe hij het ook uit heeft gemaakt pf. En uiteraad leuke dingen doen met je vriendinnen, óf eventjes jezelf even lekker verwennen. Helaas is er geen goeie middel tegen een gebroken hart, zoiets heeft tijd nodig. Ik snap dat het moeilijk is hoor.

En ik vind zo van, als je móet huilen, huil er dan op los, niemand die het verbied. Krop het gewoon niet op, praat desnoods met iemand erover. En misschien een paar maanden later kan je misschien gewoon weer contact met elkaar hebben??

:sob::muscle:

Remember geen handvol, maar een land vol leuke jongens die wel de ware zijn & die wel het waard zijn!!! (later dan hé)

What doens’t kill you, only makes you stronger :pensive:

heel veel sterkte,
't is inderdaad heel kut als een lange goeie relatie op één keer, helemaal afgelopen is.
Afleiding helpt 't beste denk ik. :relieved:

Ik had dus ook zo’n soort iets. Ik had dan pas 2 maanden met hem, en ook hij maakte het via de mail uit wat ik totaaaaaaaaaal niet aan had zien komen. Ik was KAPOT. Maar gelukkig had ik een hele goeie vriend die nu zelfs mijn vriendje is dus ik was hem zo weer vergeten. Misschien moet je maar een andere jongen zoeken het helpt echt! Ik ben nu echt dolgelukkig. En gewoon veel uithuilen, het helpt echt!

Ik zou geen herinneringen gaan weggooien, daar krijg je later spijt van. Doe de dingen die altijd had willen doen, maar nooit tijd voor had. Ook vooral blijven praten, en huilen. Na 21 maanden relatie mag je best huilen. Heel veel sterkte!

ik heb gehuild, echt waar zoveel gehuild.
Dacht dat m’n wereld zou instorten.
Ik had dan maar een relatie van 5 maanden, maar voelde toch heel veel voor hem.
ik snap hoe je je voelt, en mijn advies, net zoals die van alle anderen is: ga dingen doen met vriendinnen, toen het net uit was heb ik dat ook gedaan en het ging goed met me, totdat ik hem weer zag op school.
Ik snap dat je de foto’s niet wilt verwijderen, het hoeft ook niet meteen, bij mij heeft het ook langer dan een halfjaar geduurd, maar toch is het beter want dan weetje dat je hem echt achter je gelaten hebt.
In mijn geval is het weer goed gekomen, en zijn we nu weer samen, maar toch voelde ik me opgelucht toen ik zyn foto’s e.d verwijderde en geen contact meer met hem had, het helpt echt …
Vergeten zul je hem natuurlijk nooit aangezien je met hem dingen voor de eerste keer hebt gedaan, maar echt je zal nog wel iemand tegenkomen die bij je blijft en je niet verlaat en altijd wat voor je zal voelen, ookal wil je dat nu vast moeilijk geloven.
En die jongen, die nu je ex is, hij gaat nog wel inzien wat hij mist, weet ik zeker …

Misschien heb je het gevoel dat je wereld in elkaar stort… maar voor wat weggaat komt iets veel beters terug!

Het zal moeilijk zijn, je zult het zoenen, intimiteit etc missen, maar op ten duur accepteer je het. En zul je een jongen vinden die veel beter zal zijn :slightly_smiling_face:.

Mijn relatie ging na 2,5 jaar uit omdat hij 4 keer was vreemdgegaan toen ik op vakantie was. Ik was er echt kapot van. Het heeft echt een half jaar geduurd voordat ik z’n foto’s kon verwijderen van de computer en ik al zijn spullen in een doos heb gedaan en opgeborgen. Het verdriet en de pijn slijt wel, maar het kost wel tijd. Wat ik vooral probeerde te doen was nieuwe mensen leren kennen, dingen doen met vriendinnen, vooral heel veel bezig blijven zodat ik niet teveel tijd had om na te denken.
Heel veel sterkte ermee.