het is uit...

echt ik kan het gewoon niet geloven, wij hadden zo iets moois. Wij hadden wel iets meer dan alleen filmpje kijken en liggen neuken enzo. je was niet alleen me vriend, maar ook me beste vriend. ik had zoveel lol met jou en het was altijd zo leuk. we zouden nog samen op vakantie! echt dat je zo iets moois kapot maakt! we passen echt perfect bij elkaar. maar jij was gewoon niet meer verliefd. en daar kan ik niks tegen doen. ik voel me zo machteloos. ik zou echt alles voor je doen om me terug te nemen. maar je wist het zeker geen enkele twijvel had je meer. ja dan voel je je toch zo machteloos! 22-10-09 tot 04-08-10, 9 en een halve maand!

sorry ik vind het fijn om even van me af te schrijven.

Sterkte meid!

-

Sterkte!~ Gelukkig komt je vriend er nog vroeg achter :3 Dat neemt natuurlijk niet weg dat 't enorm veel pijn doet <3

nouja vroeg 9 en een halve maand is best wel lang voor mijn leeftijd.

dat was nou echte liefde wat wij hadden. ik zag hem elke dag. meestal 7 dagen per week. en nu is dat voorbij. het langste dat ik hem niet heb gezien is 4 dagen. we hebben zoveel leuke dingen gedaan!

ik ben er echt helemaal kapot van! iemand een soort gelijk iets dat we erover kunnen praten want dat heb ik wel nodig iemand die het begrijpt

sorry,
maar blijkbaar was het geen echte liefde… want het is uit

Dat.
‘True love doesn’t have a happy ending, true love doesn’t have an ending.’

al die stomme jongens die niet meer verliefd zijn…
ik ben ook gedumpt vorige week…
sterkte!

Sterkte!

veel sterkte meid! ik heb hetzelfde meegemaakt. na 8 maanden was hij plots niet meer verliefd. en ik zat al plannen te maken voor z’n verjaardag enzo. ik hoop dat je rap over je verdriet geraakt!

Sterkte :wink:

Zelfde meegemaakt, weet waar je doorheen gaat, ik was een jaar met hem samen en opeens was het over. Sterkte meisje, het komt goed, geloof me. (:

Pardon? Het kan toch dat het gevoel weg gaat? Haar vriend was in het begin toch wel verliefd?

OT: Heel veel sterkte…

Verliefd zijn is niet gelijk aan echte liefde.

Sterkteee.

das kut

Aaahhh, sterkte! :sob::muscle:

Ja, als het gevoel bij iemand weg gaat, kan je die persoon niet dwingen. Sterkte , meid! Ik ken het gevoel.

Ahww wat kut voor je, sterkte!