Ik had een vriendje. We hadden het best lang. Maar het was zon akward relatie waar je alleen via sms met elkaar praat maar in real life akward. Ik ben ook nog best jong. Maar ik mis hem zo! Ik voel me leeg en moet de hele tijd huilen. Ik wil hem zo graag terug. Hij zij ook dat ik vaak op verkeerde momenten berichten stuur. Hij zou druk zijn. Ik voel me zo schuldig dat ik hem lastig viel op dat moment. Iemand tips hoe ik hem terug kan krijgen of hoe ik er overheen kom ?
Vergeet hem, hij is je niet waard echt niet, als het in het echt awkward is wat is er dan leuk aan de relatie? En als hij echt om je gaf zou ie niet zeggen dat ie het erg vond als je hem stoorde waneer ie t druk had… Ik snap dat je hem mist maar als je goed nadenkt weet je zelf denk ik ook wel dat het zo niet werkt toch…? Ga afleiding zoeken, leuke dingen doen met vriendinnen, en je zegt zelf dat je nog best jong bent dus je zal echt nog wel iemand ontmoeten waar je ook in het echt heel leuk mee kan praten
Je zegt zelf dat je nog jong bent. Als het samenzijn en het met elkaar praten in reallife al ongemakkelijk is, dan wordt het niks. Je vriend moet je juist alles kunnen vertellen en je bent met je vriendje nooit uitgepraat (ik tenminste).
Het komt wel goed, vergeet hem gewoon en je komt er vanzelf wel overheen. Tijd heelt alle wonden
trouwens, je schuldig voelen omdat je hem een sms op het verkeerde tijdstip hebt gestuurd? Niet doen joh! Als hij het druk had kon hij ook zn telefoon gewoon niet bekijken of gewoon later reageren, toch? Dat ligt echt niet aan jou, kon jij niet weten!
Thank you!!! Ik voel me al een stuk beter