Het is uit, maar ik wacht op hem..

Je kan beter verder gaan met je leven.
Wacht gewoon af, en ga niet lopen stoken.
Als je gaat stoken tussen hem en dat nieuwe meisje wil hij je echt niet meer terug!
Zie hoe het afloopt en het hoeft echt geen haast te hebben, en anders moet je een goed gesprek, daarmee bedoel ik geen msn, whatsapp, sms, facebook of wat dan ook gesprek, maar een face-to-face gesprek aangaan. En vertel hem wat je voelt. Dan kan hij ook kwijt wat hij wil zeggen en weet je wat je kan verwachten.

Ik denk dat je wel gek bent als je op hem gaat zitten wachten. Kijk dat je vreemdging vind ik echt niet tof… en ik snap je jaloerzie over zn nieuwe vriendin…
maar het lijkt me niet dat het nog een goede toekomst heeft.

Ga gewoon lekker door met je leven… komen jullie ooit terug samen, dan kun je dat bedenken tegen die tijd. en als die met zn vrienidn blijft, misschien vind jij wel een nieuwe jongen.

Jij hebt zojuist precies verwoord hoe ik erover denk.

+1 dus!

Hier ben ik het mee eens.

Toen ik ook pas met m’n vriendje had, begon een ander meisje hem te sturen dat ze hem nog graag zag en dat ze het spijtig vond dat hij haar geen kans had gegeven. Echt heel leuk, zulke sms’en als je nog maar een week of twee samen bent. Dat andere meisje kan er ook niet aan doen dat jij hem bedrogen hebt en dat het daardoor nu uit is. En je maakt jezelf er ook niet erg populair mee.

Ik zou gewoon afwachten, als het snel uitgaat kan je je kans nog eens wagen, maar anders heb je pech en moet je gewoon verder.