Het is uit, hoe win ik hem terug?

Aaaaah, gister heeft hij het uitgemaakt. De reden is dat ik te afhankelijk van hem zou zijn omdat ik graag veel met hem praatte en andersom niet. Hij gamet liever. Dus toen gaf hij me de “deal” om OF dat we minder met elkaar zouden praten OF het is uit. Ik praatte er in eerste instantie maar wat omheen en toen heeft hij het uiteindelijk toch uitgemaakt.
Morgen zie ik hem even bij zijn huis en dan ga ik hem proberen te overtuigen en dat we gewoon samen verder kunnen ter voorwaarde van zijn “deal”. Maar wat ik dacht, misschien kunnen we bij de boulevard afspreken om het er rustig over te hebben zonder dat (voor het geval dat) zijn ouders meeluisteren.
Meiden, hoe kan ik dit aanpakken? Wat moet ik zeggen? Ik wil hem ziels en zielsgraag terug.

PS volgende week hebben we een slaapfeestje met onze vriendengroep. Ik wil graag gaan maar is dat verstandig en hoe moet ik me tegenover hem gedragen?

Ok. Ik ga eerlijk antwoord geven op je vragen. Ik denk, als hij niet veel met je wil praten, dat het niet zo veel zin heeft om hem terug te winnen. Het kan natuurlijk dat hij geen grote prater is, maar het lijkt mij toch onwaarschijnlijk een goede relatie te hebben zonder diepe communicatie. Mijn mening.

Over dat slaapfeestje; ik zou er niet heen gaan, maar dat ben ik. Als je toch gaat, zou ik gewoon normaal doen tegen hem.

Hij is inderdaad geen grote prater als het via whatsapp, skype etcetera is. Ik weet wel dat hij praten in het echt erg leuk vind en wel belangrijk.
Oooh, ik wil hem zo graag terug.

Meer tips?

Trouwens, zou ik hem nu een bericht sturen om te vragen of we naar de boulevard gaan of zou ik er mee wachten tot het wat later is/morgen?

ik zou nog even wachten, het is pas net een dagje uit, geef hem ook wat tijd om na te denken

@Leto, hoe laat zal ik hem dat sturen denk je?

Ik zou het sws niet vandaag doen, je moet zelf ook de tijd nemen om even na te denken.
Wil je wel samen zijn met een jongen waarmee je een deal moet sluiten dat je minder met hem praat?

Ja. Ik hou verschrikkelijk veel van hem en dit heb ik er zeker voor over. Hij zei ook dat we meer face 2 face zouden afspreken want dat wilde hij wel.

Oke het is echt uit.

Morgen zie ik hem om late kerstcadeaus te geven en hij wilt het niet uitgesproken hebben en hij is niet meer verliefd en ik haat mezelf en ik wil hem zo graag terug

jeetje wat vervelend… waarom zouden zijn ouders meeluisteren? het is toch iets tussen jullie…
ik zou hem inderdaad nog even wat tijd geven en dan kunnen jullie altijd nog met elkaar praten.
Maar zoals ik het nu lees komt het over dat hij niet echt de relatie serieus neemt.
Sterkte, doe vooral leuke dingen met je vriendinnen. :slightly_smiling_face:

dankje, maar hij weigert om te praten.
ik hou zooooo veel van hem en ik wil hem terug

:sob::muscle:

Dit moet je toch even uitpraten/goedpraten?
Hij kan toch niet voor jou bepalen wat goed voor je is? Vertel hem dat je erover wilt praten! Je moet niet jezelf haten, jij hebt toch niets gedaan?
Begrijpelijk dat je van hem houd. Wanneer had hij je gezegd dat hij niet meer verliefd op je is? Hoe is hij op het idee gekomen om een deal te maken, kan je een relatie met hem aan als je minder tegen hem praat?

Geef hem tijd, tijd laat hem wel beseffen wat hij mist.
Wat ga je doen als hij weigert te praten? Maar praten hoort toch in een relatie? Ik bedoel, je moet toch met elkaar communiceren? Sorry als ik het niet helemaal begrijp.

@PINKLABEL
Hij zei in de ruzie van gister dat hij niet van me houd. Daarom denk ik dat hij het niet meent en het uit woede zei. Het idee van die deal kwam denk ik omdat hij dacht dat het zo wel zou werken.

We zaten zowiezo niet op een gelijke lijn, ik vond praten (ook via whatsapp/skype etc) belangrijk, ik werd er gewoon vrolijk van om lieve berichtjes te krijgen.
Hij vind dat niet belangrijk, hij spreekt liever af in het echt. Ik ook trouwens hoor!

Ik weet het echt niet meer, ik wil hem zo graag terug maar hij is er volgensmij echt klaar mee. Ik wil het niet geloven en ik geloof het ook nog steeds niet. Hij wilt TOTAAL niet met me praten terwijl ik het zóoo graag uitgesproken wil hebben.

Oja, ik weet niet of je het hebt gelezen maar volgende week hebben we een filmavond/slaapfeest met onze vriendengroep (vooral jongens). Het wordt waarschijnlijk heel ongemakkelijk aaaah omg. Ik heb echt geen idee hoe ik me tegen hem moet gedragen.

Dit is eerlijk gezegd mijn mening:

Een relatie is niet gebaseerd op lieve berichtjes via WhatsApp, Facebook of whatever… Een relatie is gebaseerd op liefde, de echtheid, de tederheid en het vertrouwen. En dus ook face to face communiceren.

Laat hem even met rust, hij komt er nog wel op terug om het uit te praten. Maar geef het TIJD (dus hem niet bestoken met berichtjes en weet ik veel wat)

Ik weet dat een relatie niet gebaseerd is/hoort te zijn op liefde en die van ons was dat zeker niet.
Ik zie hem morgen en ik ben erg nerveus, hopelijk laat hij me gewoon uitpraten

Oke, om 2 uur zien we elkaar en ik begin gewoon zenuwachtig te worden. Hebben jullie nog tips?

Blijf gewoon rustig en verwacht niet te veel. Praat vooral in de ik-vorm (IK begrijp het niet, IK had niet door dat het mis ging, dus niet JIJ bent stom JIJ hebt het uitgemaakt etc.), bedenk van te voren wel een beetje wat je wilt zeggen (Wil je meer weten waarom, of wil je dat jullie normaal met elkaar om kunnen gaan, dat soort dingen)

Goede tips, thanks. Ik ga denk ik ongeveer zeggen dat IK niet door had dat het fout ging en dat IK zijn deal meteen had moeten aannemen en dat IK vind dat hij een punt heeft. Ik ga proberen rustig te blijven, maar ik weet niet of dat me gaat lukken. Ik zou willen dat we weer samen zijn en anders gewoon vrienden kunnen blijven. Ik hoop het eerste natuurlijk.

Aaaarg, ik ben zo zenuwachtig.
Hebben jullie nog Do’s en Dont’s?

misschien heeft hij bindingsangst en vindt hij dat je hem teveel claimt.
een deal sluiten in een relatie vind ik wel vreemd trouwens
ik denk dat je het hem het beste even de tijd kunt geven en als het uit is zou ik ook niet naar dat slaapfeestje gaan