het is uit hoe moet ik hem vergeten:'(..

hee mensen,
ik heb heel erg liefdesverdriet:(.
ik had precies een maand en toen had hij het uitgemaakt,
hij had geen eens een reden hij had tegen mijn vriendin gezegd dat ik alles van hem verwacht ofzo… en dat hij gwn helemaal klaar is met mij…:’(
hij ging het uitmaken via een vriend van hem inde pauze @school.
ik was buiten op het gras aan het zitten met me vriendinnen vet chill enz…
en opeens kwam die vriend en hij zei dat hij het uitgingmaken
en ik was toen helemaal in shok,
ik vroeg aan die vriend wrm zegt hij het zelf niet in mijn gezicht hij zei: anders zou je verdrietig worden ofzo alsof ik datnu niet ben:S.
en toen zag ik me ex hij liep helemaal voor dus ik riep je kon het best in me gezicht zeggen en al die jongens gingen naar hem toe en zeiden heb je het uitgemaakt en hij:ja dus die jongens zeiden ooohh mooiboyy,
en ik zat helemaal te janken inde wc.
gister zaten we op msn te praten we hadden ruzie dus hij begon opeens te zeggen met je mooie snor:$ en ik werd helemaal onzeker k was het al maar ik durfde helemaal niet naar school te gaan ik voelde me helemaal zwak enz:’(.
en ik weet niet hoe ik hem moet gaan vergeten het lukt me niet wanneer ik aan hem denk dan moet ik gaan huilen…
kan iemand me alsjeblieft tips geven ik wil hem eigenlijk wel terug ik hou nog heel erg veel van hem.
maar wat hij tegen me zei dat kwam egt hard aan:’(

xx

Tis een kutjoch, dat wil je toch niet eens.
Gaat vanzelf wel over, een maand is trouwens toch niet echt lang.

Ga gewoon heel veel leuke dingen doen zodat je afleiding hebt!
Met je vriendinnen afspreken, een leuk jurkje maken, foto’s maken, cakejes bakken…
Gewoon niet teveel eraan denken; je kan wel beter krijgen joh!

meid hij is het echt niet waard.
als hij het niet eens in je gezicht durft uit te maken,
en je op je zwakke punt pakt in n ruzie
is het echt een lul en is hij je tranen echt niet waard!

voor hem 10 anderen en geloof me, er lopen echt jongens rond die echt super lief zijn en er geen fuck om je min punten geven! (qua uiterlijk of wat dan ook) en man enough zijn.
je loopt er vanzelf tegen aan!

komt echt wel goed meisje. kost tijd, maar het komt goed!
gewoon veel afleiding zoeken. :slightly_smiling_face:

xxxx

ik heb elkedag een kut gevoel ik heb nergens zin in:’(
ik mis hem…

heel veel sterkte!
hij is je niet waard, als hij zo met je omgaat :wink:
ik zou lekker plezier maken voor zn neus, daar zit hij meer mee dan dat je laat merken dat je ermee zit (alleen is t wel moeilijker maargoed)

jaa ga ik proberen me vriendinnen zeggen ook dat ik hem jaloers moet maken dat ik er nietmee zit:$

Zuur:[

Maar je zei dat je nog heel veel van hem houd. Dit gaat misschien raar klinken maar ‘van iemand houden’ kan nu nog niet. Je had sowieso nog maar een maand met hem. Je bent nu in schock, maar je komt er echt wel overheen. Tijd heelt namelijk alle wonden. Gewoon proberen zoveel mogelijk lol te maken en niet teveel met hem bezig zijn. Dus ook niet hem proberen jaloers te maken, want dan blijft ie maar in je gedachten rondspoken. Heel veel succes ermee;]

Ga leuke dingen doen met je vriendinnen.
Gewoon niet aan denken hij is je niet waard.

wat een rotjoch zo te horen$
gewoon leuke dingen doen met vriendinnen
ik weet wel hoe het voelt:$ als je alleen bent mis je hem weer, maar dat moet je hem niet laten merken. gaat die zich alleen maar beter voelen;p

Het klinkt heel stom, maar toen ik liefdesverdriet had, ging ik heeeeeeeel veel muziek luisteren…
Alleen maar VROLIJKE muziek.
Ik weet niet of het werkt, maar bij mij wel(A).