Het is uit en mijn schuld?

Hi (:

Mijn ex-vriendje (Nu al 5 uur lang ofzo.) heeft het vanochtend uitgemaakt. Het ging de laatste tijd sowieso niet lekker, omdat ik laatst had afgezegd omdat ik ging picknicken met mijn vrienden. Hij mocht mee, maar hij wou niet. Naja, hij voelde zich gedumpt en sindsdien probeert hij me dus jaloers te maken met sms’jes zoals: “O, ik ben in de stad met Blabla.” of “Ik heb het echt gezellig met haar, blablabla.”

Dus ik vroeg hem laatst of hij dat expres deed, kreeg ik te horen dat ik precies hetzelfde doe (._____. Ik heb hem nog NOOIT gesms’t dat ik in het dorp ben met een andere jongen of dat ik wat doe met andere jongens, vooral omdat ik dat ook niet doe met andere jongens.)

Naja, eergister zei hij dus dat hij is vreemdgegaan, voor de tweede keer. Ik gaf hem dus een ultimatum, of hij moest nu gewoon ook zijn tijd en energie in ons steken of het is uit.

En vanochtend kregen we een ruzie, en toen bleek het allemaal mijn schuld te zijn (Wat wil hij niet vertellen) en is hij mijn spelletjes meer dan zat. (Want ja, ik ben natuurlijk diegene die vreemdgaat en ik doe mijn best niet om onze relatie staande te houden :l)

Ik vind het gewoon vaag dat ik de schuld krijg van alles :l

Dan is het juist goed dat het is uitgegaan.

Vervelend voor je hoor, maar ik snap niet waarom je een topic aanmaakt?

Maarja, ligt helemaal niet aan jou, hij heeft gewoon geen reden waarom hij vreemdging en dan geeft hij jou maar de schuldt. :S

Klinkt alsof je hiermee niks verloren hebt. Zou er niet al te rouwig om zijn.

Juist beter dat het uit is.

hij is vreemdgegaan nou dat zegt al genoeg…

Pff, hij gaat vreemd, niet jij. En of het nou jouw schuld of die van hem, hij is en blijft een sukkeltje alleen al om het feit dat ie is vreemdgegaan. Ik zou zeggen: ga verder met je leven want je bent wel meer waard dan hem.

Moest even wat stoom afblazen :’)

Waarom mag niemand hier meer een topic aan maken. ik maak nu ook een nutteloze topic aan maar ik wil gewoon ook even wat luchten nou daar is het forum toch voor?

Nou ik begreep het gewoon niet… Normaal gesproken zit er ergens een vraag in, dusja. :stuck_out_tongue:

oww oke ja das wel weer waar maar hier niet.

Uhhu vandaar

Nou die ben je beter kwijt dan rijk zo te lezen

Wat grappig, dat heb ik ook meegemaakt met mijn ex waar ik 2 jaar een relatie mee heb gehad. Maar op dat verhaal zit vast niemand te wachten:).
OT: Het ligt niet aan jou, je ex is vreemdgegaan en het is maar goed dat het uit is. Zo’n jongen is het niet waard en zit vooral heel erg met zichzelf in de knoop. Trek je niks aan van die onzinnige uitspraken en ben maar blij dat het voorbij is!

wat een eikel zeg! dat vind ik echt niet normaal
jij doet helemaal niets verkeerd,
en dat moet hij inzien!
pfff. nou als hij dat niet inziet wees blij dat het uit is, je kan beter krijgen!

volgens mij heb jij niks verkeerd gedaan
is denk ik beter dat het uit is, ruzie telkens is ook niet leuk!

Als hij vreemdgaat en vervolgens jou de schuld geeft, dat moet genoeg zeggen. Wees blij dat je van hem af bent. Ik weet dat het heel lullig klinkt, maar als hij voor de tweede keer vreemdgaat en vervolgens jij gaat beschuldigen, is hij jou niet waard. echt niet.

Je hebt niks verkeerds gedaan ofzo. Het is voor hem gewoon makkelijk jouw de schuld te geven en niet te kijken wat hij zelf verkeerd gedaan heeft