Het is uit en ik weet niet meer wat ik moet doen

hoii ik had laatst al een bericht geplaatst waarin stond dat ik problemen had met mn vriendje…vandaag besloot ik hem te appen waarom hij zo raar deed ik had hem toen ook gevraagd of hij me nog wel leuk vond en toen antwoordde hij dus met niet echt eigenlijk…het is dus uitgegaan vandaag en ik heb nog nooit zoooveel gehuild als nu. Dit was ook mn eerste echte vriendje en ik hou nog steeds heel veel van hem en ik weet echt niet wat ik nu moet doen…ik denk de hele tijd eraan en dan begin ik weer te huilen…ik wil morgen ook niet naar school met helemaal opgezwollen ogen van het huilen maarja. Voor de meisjes die al eerder een heartbreak mee hebben gemaakt hebben jullie misschien nog wat tips wat ik kan doen ofzo en wat ik vooral niet moet doen want ik weet het echt allemaal even niet meer en ik ben ook echt bang dat ik niet meer over hem heen kom…

Ahw wat sneu. Probeer afleiding te zoeken. Zit hij bij je op school?

Ik heb zelf nog geen echte hartbreak mee gemaakt, maar wat mij wel hielp om over iemand heen te komen was om heel veel afleiding te zoeken en diegene overal van social media te verwijderen. Het is moeilijk, maar geef het tijd

jaa ik zat vorig jaar bij hem in de klas…nu gelukkig niet meer dus dat maakt het wel weer iets makkelijker

jaa ik probeer nu wel inderdaad heel veel dingen te doen zodat ik er niet de hele tijd aan denk alleen ik ga hem denk ik niet verwijderen aangezien we niet in een ruzie uit elkaar zijn gegaan gelukkig. ik ga hem voorlopig wel even ontwijken enzo en als ik over hem heen ben hoop ik dat het gewoon normaal kan zijn tussen ons.