Beste dames,
Het is al een tijdje uit met mijn relatie en daar hoort helaas natuurlijk een periode van rouw bij … Bij mij duurt het naar mijn gevoel te lang en ik zat eraan te denken om hier zelf verandering in te brengen zodat ik door kan gaan met mijn leven. Muziek kan in moeilijke tijden troost bieden en ik wil jullie hiervoor vragen of jullie gepaste nummers hiervoor hebben, de genre maakt niet uit als het maar een sterke boodschap heeft, het mag zelfs lekker ruig zijn, classic, rap, ik sta open voor alles
. Alvast bedankt hiervoor <3
Ik heb geen specifieke nummers, maar op spotify kun je ze wel makkelijk vinden per thema. Maar ik zou de ‘break up songs’ daar niet op aanraden, ten minste het laat mij alleen maar kutter voelen… Veel sterkte en inderdaad de tijd zal het helen!
Zoals je zelf al aan geeft, heb ik daar ook niet echt iets aan… Ik had het meer over nummers die je een boost geven ipv zielige nummers.
Ik vind Firework van Katy Perry wel een boost geven de laatste tijd. En Pink, just like fire.
Je hebt ook nog Fight song van Rachel Platten.
Anne-Marie - Ciao Adios.
Maar dat is voor mij persoonlijk haha.
Ik luister graag naar Hedley, ze hebben vrolijke muziek en verdrietige muziek. Toen het net uit was met mijn relatie, luisterde ik vooral naar Gunnin’, Can’t Slow Down Now en nog een paar. Ze hebben niet allemaal met een break up te maken maar er zit wel een mooie boodschap in.
Downtown Fiction - Thanks for Nothing (Kiss my ass)
Hey!
Een meer positief lied is van de zangeres LEAH- In the palm of your hand.
Ook someday van de band Earlyrise is positiever. Ik ben wat meer van de melancholische muziek.
Ik luister veel naar Sum 41 als ik een oppeper nodig heb!
Sum 41- Pieces
Sum 41- The hell song (grappige clip)
Sum 41- In too deep
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
fight song van Rachel Platten
Heb je even
Knew better/Forever Boy - Ariana Grande, Knew Better part 2 - Ariana Grande, Break your heart right back - Ariana Grande, Problem - Ariana Grande, Break Free- Ariana Grande, You’ll Never Know - Ariana Grande
Woman - Kesha, All you had to do was stay - Taylor Swift, Reminder - The Weeknd, Fuck Apologies - Jojo, Kiss it - Dev, Cloud9 - Dev, Final Warning - Skylar Grey, Changing of the seasons - Two Door Cinema Club, Alone - Avril Lavigne, I can do better - Avril Lavigne, u+ur hand - Pink, Don’t - Ed Sheeran, You need me I don’t need you - Ed Sheeran.
Dit zijn iig een paar nummers die mij heel erg hebben ‘geholpen’ zover het kan. Voor de rest eigenlijk gewoon mijn lievelingsliedjes die mij sowieso altijd erg vrolijk maken
I’m Not Okay (I Promise) - My Chemical Romance
Sugar, We’re Going Down - Fall Out Boy
Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off - Panic! At The Disco
Particles - Nothing But Thieves
Sorry - Nothing But Thieves
I’m Not Made By Design - Nothing But Thieves
I Don’t Wanna Know - Astrid S
Still Counting - Volbeat
Voldemort - With Confidence
Dit zijn mijn favorieten en deze helpen mij momenteel…
You can be king again - Laura Aquilina
[quote author=BrokenDreams link=topic=420427.msg277698828#msg277698828 date=1505857592]
Heb je even
Knew better/Forever Boy - Ariana Grande, Knew Better part 2 - Ariana Grande, Break your heart right back - Ariana Grande, Problem - Ariana Grande, Break Free- Ariana Grande, You’ll Never Know - Ariana Grande
Arianator net als ik?
[quote author=Faartjuh link=topic=420427.msg277699610#msg277699610 date=1506100589]
Yaass
Nog eentje gevonden laatst; RIP - Olivia O’Brien