Ik had bijna 2 jaar een relatie met denk ik wel de liefde van mijn leven. Sinds ik met hem heb is het thuis een lastige situatie. Mijn moeder is vreemd gegaan, en steeds kregen mijn ouders ruzie, soms met geweld erbij. Mijn moeder woonde op gegeven moment niet meer bij ons, waardoor ik alleen met mijn vader en zus woonde. Ik moest vaak al het huishouden doen, en kreeg vaak ruzie met mijn vader. Nu gaan ze eindelijk scheiden, maar nog steeds met vele ruzies. Door heel deze situatie is het nu uit met mijn vriend. Ik was zo boos op alles en iedereen en dat reageerde ik op hem af. Ook was ik erg bang dat hij hetzelfde zou flikken als mijn moeder. Hij vondt dit niet meer leuk en maakte t uit. We hadden er vaak over dat ik daar echt iets aan moest doen. Dit probeerde ik dan ook, en het lukte voor een tijdje maar kwam steeds weer terug. Ik merk nu wel dat ik dit alleen op kan lossen en daar professionele hulp bij nodig heb maar daar is het nu te laat voor. Ik ga binnenkort naar de counselor op school, en als dit niet werkt psycholoog. Maar hoe krijg ik hem terug? Want ik mis hem echt super erg, en we zijn beide nog verliefd en houden van elkaar. Maar hij denkt niet dat na de scheiding en dat ik bij mijn moeder woon en aan mezelf werken het nog goed komt. Ik weet het echt niet meer.
Sorry voor het lange verhaal.