Het is toch niet raar om

in je eentje te shoppen ??

Nee hoor!

Nee tuurlijk niet :slightly_smiling_face:

Nee…

=D dan ga ik donderdag even naar de stad

Nee lol

Neeen.

Wat is daar raar aan?

Ik vind het soms zelfs fijner om alleen te shoppen. Je kunt precies doen waar je zelf zin in hebt en je hoeft niet op anderen te wachten enzo. :slightly_smiling_face:

jaa, nou om in je eentje door de drukke kalverstraat te lopen…

Nee, ik vind het niet raar!

Wat is daar nou raar aan?..
Niks toch? Ik shop ook weleens alleen… JUIST veel leuker

Nee joh! Ik zie zo vaak mensen in hun eentje door een drukke winkelstraat lopen, jij zelf toch ook? Dat is niet raar, echt niet.
En ergens is het ook heel fijn; je hoeft met niemand rekening te houden.

O ik voel dan die mensen altijd naar me kijken…

Nee, je moet jezelf er overheen zetten. Ik dacht eerst ook van ‘oh mensen zullen denken dat ik forever alone ben’ maar niemand boeit het echt wat. Er zijn zat mensen die alleen winkelen. Het is ook nog eens een stuk handiger en efficiënter!

nee. Maar ik doe het zelf niet omdat ik dan t idee heb dat mensen mij een vriendelos forver alone persoon vinden :stuck_out_tongue:

Welnee… wat MeGoosta zegt, je moet jezelf eroverheen zetten
Ik vind het persoonlijk wát fijner. Mijn vriendinnen vliegen overal heen, en moeten altijd eventjes zitten en UREN maar dan ook UREN shoppen, vreselijk irritant. Ik ga een winkel in, ik zie wat leuks, ik pas het, en ik koop het. Klaar.

ik winkel meestal altijd alleen. Dat vind ik veel fijner…

=) Donderdad ga ik alleen winkelen, naja ik moet even naar 4 winkels

Ik shop veeeel liever en ook vaker alleen dan samen met iemand. Dan koop ik tenminste wat ik echt leuk vind zonder dat ik ga twijfelen. Plus dat mijn beste vriendin en ik een heel andere smaak en stijl hebben. We hebben daarom toch niet veel aan elkaar want we willen naar hele andere winkels en dan voel je je weer lullig naar de ander toe dat die maar staat te wachten dus schiet allemaal helemaal niet op.