Het is te 'mooi' allemaal..

Oké, waar te beginnen… Ik heb sinds 5 december een relatie met een jongen. Ik kende hem al langer, maar sinds 5 december was het officieel aan. Erg dom, want het was echt sinds tijden dat we elkaar gezien hadden, en omdat het dus die ene keer zo leuk was, zijn we dus meteen een relatie begonnen. De jongen zelf is echt een schat, stuurt me gedichtjes via m’n mail, belt me altijd terug na een half uur als hij niet op kan nemen, smst vaak zelf, neemt dus vaak het initatief. Verder is hij erg gevoelig en kan je goed met hem praten. Hij is knap, lekker gespierd, dus alles bij elkaar de perfecte jongen.

Maar toch zit me iets dwars. Ik weet niet wat het is, misschien dat ik van hard to get hou, ik wil er wel wat voor doen… Misschien wel omdat hij 10x in een minuut zegt hoeveel die van me houd en hoe mooi hij me vind. Misschien omdat ik nog niet toe ben aan zo’n serieuze relatie, ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik er op een of andere manier helemaal gek van wordt. Ik vindt het echt zielig voor hem, maar ik denk er zelfs zó negatief over dat ik in mijn gedachten bedenk hoe ik het moet uitmaken omdat hij zo gevoellig is. Naar mijn gevoel overleeft hij dat echt niet.

Ik weet dat veel meisjes dromen van zo’n vriend, maar ik weet het even niet meer. Ik weet dat dit niet echt een vraag is, maar ik moest gewoon even m’n verhaal kwijt. In ieder geval bedankt voor het lezen!

Praat met 'm? Wat je dwars zit… Je moet het toch echt met hem oplossen, daar kunnen wij je niet mee helpen.

Ik zat in een soortgelijke situatie, dus ik ging een beetje afstandelijk, dit vatte hij waarschijnlijk zo slecht op dat hij mij nu heeft laten zitten… dus echt geniet er van!

Inderdaad, praat met hem erover en zeg dat je je ruimte nodig hebt etc. Ik denk wel dat hij dat zal begrijpen :slightly_smiling_face:

Ik weet dat ik met hem moet praten, maar ik twijfel of ik nog wel wil dat het goed komt. Naja goed komt, dat het aan mijn kant ook goed zit. Ik ben niet zo van de relaties en elke keer als ik dan weer single ben neem ik me voor om niet weer een relatie te beginnen maar om gewoon eens even rond te kijken, maar elke keer begin ik weer een nieuwe relatie… Ik weet het ook niet, maar ik verneuk het elke keer echt heeelemaal…

Dat heb ik ook met mijn vriend… soms denk ik ‘wow hoe kan iemand zo perfect zijn?’ en dat denk ik nog steeds, maar ik wil hem dus echt niet kwijt en ga het ook niet uitmaken. Naja ik weet niet wat je kan doen… misschien eerst rustig met hem praten?

Of heb je een onbewust gevoel dat hij het allemaal niet meent? Hoe vaak zie je hem in RL?

Hij kwam bijna elke avond bij mij thuis, daar werd ik echt gek van, bovendien kon ik me zo niet op school concentreren, dus toen zei ik dat ik liever afspreek in het weekend en doordeweeks liever niet, en als hij doordeweeks wou, dan sowieso om de dag. Dat gaat op zich wel goed, maar ik wil niet die jongen aan het lijntje houden, dat kan ik niet over m’n hart verkrijgen…

oh ok, nou dan is die jongen echt helemaal vol van jou. En als jij niet dezelfde sterke gevoelens als hij heeft snap ik waarom je daar gek van word. Probeer gewoon eerst een beetje afstand van hem te nemen, miss helpt dit al wel. En als het niet verder gaat moet je gewoon rustig met hem praten dat het niet zo langer werkt en dat je hem een hele lieve jongen vindt maar dat je niet meer verliefd bent. Je moet ook aan jezelf denken ipv dat je bang bent om hem te kwetsen.

Daar heb je gelijk in! Heeeel erg bedankt! :slightly_smiling_face:

mijn vriendje doet het ook, maar ik vind dat juist leuk :blush: hier heb je niks aan - upje danmaar

ik denk dat je inderdaad even ruimte nodig hebt. elkaar zo vaak zien, daar wordt je soms wel gek van (spreek uit ervaring)
als je het echt uit wil maken, dan zou ik dat wel zo snel mogelijk doen.
maar ik zou het zelf eigenlijk eerder eventjes aankijken. met hem erover praten, dat je het wat rustiger aan wil doen, omdat je vind dat het te snel gaat?

Ik denk dat jij niet het zelfde in een relatie ziet als hem. Hij wil het liefst elke dag bij jou zijn en jij het lieft ma bijvoorbeelt 2 /3 dagen in de week. Praat met hem. Datje hem wat minder ziet. Dit maakt t ook heel wat spannender want elkaar leke dag of om de dag zien gaat zeker vervelen en word het iritant.

Het is nog niet serieus, het is pas aan
Dat moet je hem duidelijk maken, want ik denk, dat het allemaal te snel gaat. Dat moet je echt met hem bespreken. Gooi al je gevoelens op tafel. Maar stel je zelf een belangrijke vraag: ‘‘Ben ik verliefd op hem?’’. & ‘‘Is dit het allemaal waard?’’ Ook al is ie knap en lief.

Ook al 5 december? :stuck_out_tongue:

Grappig. Ik ook, en beetje wel zelfde situatie…

[behalve dat ik een relatie kreeg op 5 dec. 2008 < ] hehehe.

vertel hem dat je wat ruimte wil. en dat je weet dat hij het lief bedoelt, maar dat het soms beklemmend is wat hij doet en zegt en dat hij er zo vaak is. en dat het misschien beter is om iets minder op elkaars lip te zitten.
zoiets?

Ik had dit ook, hij lijkt ècht te mooi om waar te zijn en ik flipte want had het gevoel dat het niet uitdagend genoeg was voor mij, het leek alsof ik niet verliefd kon worden. Maar nu…Hij heeft al even niets van zich laten weten en niet kunnen komen omdat hij ziek is en ik ik mis 'm en voel zoveel vlinders, haha.
Je hebt ruimte nodig, meer niet! Mààr als je na even tijd apart nog geirriteerd bent door z’n gedrag dan wijst dat op gevoelens die bij jou ontbreken. Je kan verliefd worden op een korte tijd maar bij jou is het wrs echt te snel gegaan.

Jullie hebben allemaal helemaal gelijk! Ik zal eens een goed gesprek met hem proberen te voeren. Ik zal nog wel een keer een reactie hier plaatsen over hoe het gegaan is…

succes! Ben benieuwd

Ik had dus precies hetzelfde…