het is over

Ik heb het uitgemaakt met mijn (nu dus ex) vriendje, het liep niet lekker meer en ik had het een week geleden ook al uit gemaakt. Toen kreeg ik spijt en ik gaf hem nog 1 kans, hij kwam speciaal helemaal naar mij toe (hij woont best ver weg) om erover te praten en zijn excuses aan te bieden. Dat vind ik onwijs lief. Maar gisteren heeft hij zijn kans verpest. Hij schold me uit voor slet alleen maar omdat ik met andere jongens praatte. Dat pikte ik niet en nu is het dus definities uit, echt over. Er speelde al veel meer de laatste tijd en ik geloof er gewoon echt niet meer in dat het ooit goed kan komen.

Nu voel ik me alleen heel erg kut. Ondanks die slechte kant van hem, dat hij me uit scheld enzo, heeft hij ook een hele goede kant. Het is namelijk een hele lieve jongen die echt heel erg veel van me houd (hij houd nu nog steeds van mij) en hij doet echt zijn best, hij kan zichzelf alleen niet beheersen. Ik vind het zo erg jammer dat het zo moest lopen. Daarom voel ik me heel kut. En nu voelt het dus alsof ik nog verliefd op hem ben maar volgens mij ben ik dat niet. Want toen hij de laatste keer bij me was, voelde ik niet echt wat, het voelde ook niet fijn toen hij naast me op mijn bed lag. Maar toch moet ik nu dus huilen omdat ik het zo zonde vind, ik baal er echt stevig van. We hadden een jaar verkering.

Hebben jullie dit ook? Dat als hij er dan was dat je dacht dat je het beter uit kon maken, maar als hij dan weg is dat je hem weer zo erg mist en dat je dus denkt dat je van hem houd? Het verwart me echt enorm erg en ik vind het zo moeilijk.
Hij praat ook tegen me op msn omdat het hem zo spijt. Ik snap er echt geen fuck van. We hadden ook langer dan een jaar.

Ik huil nu dus echt de hele dag en ik snap dus niet waarom, want hij heeft mij gewoon veel pijn gedaan en ik weet toch wel dat we niet verder kunnen… waarom hou ik nog van hem?

Het is heel lullig, maar ik zou alleen aan zijn slechte kanten denken. Zijn jaloezie en dat hij je uitscheldt. Dan verdwijnen vanzelf de gevoelens voor hem denk ik.
(het valt me op dat er opeens zoveel meiden zijn met problemen in de liefde, of ligt dat aan mij?)

Al dat huilen en al die pijn zijn hem niet waard, je zegt dat jullie geen toekomst hebben. Het is een mooi jaar geweest maar ik denk dat het nu gewoon klaar is.

Ik herken dat wel een beetje wat je zegt. Mijn ex maakte onze verkering uit. Dat vond ik toen wel heel erg, maar ik kon gewoon bij hem vandaan gaan en zeggen: het is beter zo. Totdat ik thuis kwam. Ik voelde me alleen zonder hem. Uiteindelijk ben ik wel over hem heen, hoor.

Maar uiteindelijk kan je hem geen kansen blijven geven hè. Één week geleden en nu verspilt hij hem al?!

Ja inderdaad, ik weet het wel, maar toch voel ik me nu echt heel kut en eigenlijk vind ik niet dat ik dat verdien. Maar hij is altijd wel geweldig lief voor me geweest en daarom is het zo moeilijk om alleen aan de negatieve dingen te denken. Ik vind dat ik best om hem mag huilen, hij huilt ook om mij, het hoort er gewoon bij. Ik hoop dat het langzaam weg-ebt… En inderdaad ik vind ook dat er veel meisjes zijn met problemen de laatste tijd… sorry!

Natuurlijk mag je best om hem huilen, het is ook niet niks. Maar na een paar dagen moet je tegen jezelf zeggen: ‘‘Kom op, aan de slag. Even hem uit je hoofd zetten.’’ Je komt wel over hem heen.

Ik weet hoe je je voelt. Mijn ex heeft het gisteren uitgemaakt. Nouja, eigenlijk maandagavond, maar ik kwam er dinsdagochtend er achter… Via de mail.

Liefde zit in het verslavings gebied van je hersenen, je bent nu dus eigenlijk aan het afkicken van hem.
Dit is een vrij rot en pijnlijk proces, maar het komt wel goed. Je verdient beter dan een jongen die je rot behandeld.
Ik heb het zelf altijd als verstandig ervaren om op een gegeven moment minder te praten met de betreffende persoon, zodat er meer ruimte is voor jezelf om alles op een rijtje te zetten.
Sterkte.

^via de mail?! tjonge dat vindt ik echt lullig.
sterkte,

Lees mijn topic maar. Maar nu gaat het over de TS :slightly_smiling_face:.

Het lijkt wel break-up maand!
Ik denk dat je het een tijdje moet aankijken… Geen contact enzo.
Een dag nadat het uit is, is het logisch dat je je enorm klote voelt.
Maar met de dag ga je je beter voelen. Voel je je overeen week nog zo rot kan je erover praten.
Succes!

Het is normaal dat je het jammer vind als je een (lange) tijd met iemand hebt gehad. Je mist waarschijnlijk de tijden die je had met hem, maar als je niet echt meer iets voor hem voelt, gaan die tijden ook niet meer terugkomen, en het voelt dan ook niet meer hetzelfde, want het was waarschijnlijk zo bijzonder omdat je verliefd op hem was…

Dankjewel allemaal! Ja, ik hou gewoon nog heel veel van hem alleen ik zie het niet meer zitten omdat ik er geen toekomst in zie, het is heel dubbel allemaal. Ik wilde niet van hem af ofzo, het moest wel, want het is beter voor mij zo.

@ Die_Rooie: ik vind het echt klote voor je, ik had je topic ook gelezen, sterkte meid

Het is wel heel normaal

Ik heb dit ook wel een beetje, al is het bij mij wel heel anders gelopen

Ik denk dat je met hem moet gaan praten.
Stuur hem een mail, waarin je hetzelfde zegt als in dit topic ofzo

en dat je dan alles uitlegt

Of… je houdt een pauze, van een maand ofzo.:slightly_smiling_face:

Het is een rouwproces waar je doorheen moet.

Een jaar een relatie hebben, is ook niet niks.
Die gevoelens moeten slijten, en je mag daar best verdriet van hebben.
Dat is een emotie, die heel menselijk is.
Ook al heb jij er een punt achter gezet.
Dat doet er niets aan af.

Je hebt je grenzen bewaakt, en dat is alleen maar positief!
Dat hij zich niet kan beheersen is zijn probleem, daar mag hij jou niet mee belasten, want daar heb jij immers niet om gevraagd.

Je vriendin uitschelden voor ‘slet’ is gewoon niet goed te praten.
Punt.

Er is een reden waarom jij de keuze hebt gemaakt om er definitief een punt achter te zetten.
Houd die keuze goed voor ogen!

Je hebt voor jezelf gekozen, en dat is altijd de juiste.
Echt waar!

^dankjewel meiden, ik geloof dat ik daar wel wat aan heb

nu nog iets: ik zou om 7 uur met mijn beste vriendin afspreken en ik fietste daar dus naartoe, bel ik aan, zegt ze doodleuk: ‘‘ik heb al met iemand anders afgesproken, spreek ik je anders nog?’’ ik heb gewoon kei bot ‘‘nee’’ gezegt en ik ben weer helemaal naar huis gefietst. (het is best een lange weg). godverdomme, nu heb ik haar het hardst nodig en laat ze me stikken.

ik zit al lang niet goed in me vel en ik praat met een psycholooog. net was alles beteraan het worden en nu dit. ik huil al de hele week en net dacht ik aan zelfmoord. dus ik moest mijn ex opbellen en ik heb echt alles eruit gegooit. hij is echt de enige die er altijd voor me is. maar ja, nu schiet ik er niet verder mee op denk ik. ik snap er geen fuck van,.

Geen enkele kerel die je uitscheld is je waard. Je kunt wel een beter iemand krijgen :slightly_smiling_face:

ik snap het heel erg, maar misschien kun je nog wel met je ex praten over dat je het moeilijk vind. Ik heb dat gehad met iemand die uiteindelijk niet mijn vriendje is geworden, maar ik kan me hier wel in vinden. Mijn vriendin liet me toen ook zitten en ik heb nog goed met die jongen kunnen praten daarna, ik heb nu het contact verbroken en kan er nu beter tegen door de gesprekken Veel sterkte

je kunt ook met je ex gewoon supergoeie vrienden blijven en altijd kijken of je nog meer voor hem voelt?
ik vind het wel knap dat je hem gedumpt hebt als die zo tegen je doet!
en ik vind je vriendin echt een kutwijf sorry :flushed:

ja is ze ook, we zijn al 9 jaar vriendinnen en zij laat mij stikken… en vrienden die ik pas een jaar ken ofzo die bieden wel aan om naar me toe te komen… beetje raar. ja ik denk dat ik het gewoon nu een beetje laat zoals het is, en ik zie wel of ik hem over een maand nog zo erg mis.

dankjewel allemaal