[i]Heee meiden,
Ik heb advies nodig. Met een jongen. Nou ben ik niet het type dat snel ECHT verliefd wordt. Maar deze keer liep dat iets anders… Ik zal het uitleggen.
Ik zit in het 3e jaar van havo, en hij in de 5e van atheneum. Laten we ‘hem’ even voor het gemak Mathias noemen. Nou, mijn vriendinnen en alle andere meiden in de onderbouw vonden hem helemaal GE-WEL-DIG. Het is niet zo’n mooiboy type, maar een beetje zo’n ruig gozertje. Nou leuk, dacht ik, voor hun. Mijn vriendinnen vonden hem dus al véél eerder leuk dan ik, al ruim in de 2e klas.
Nou oké, dus laatst…afgelopen november ongeveer, keek ik eens goed naar hem en vond ik hem best wel, tja nice. Dat kwam voornamelijk met hoe zijn haar zat, heel wild en ruig, en zijn stijl, kisten en zo, wijde jassen, zo’n ruige gozer, en dat vond ik wel nice. Dus ik begon hem gewoon een beetje te observeren van een afstand, beetje kijken op zijn facebook, kijken wat hij doet en zo. Maar, nu blijkt dus, dat dat beetje ‘‘observeren’’ toch wat verder is gegaan… Ik vind hem dus blijkbaar…’‘leuk’’. Ik ben dat soort dingen niet gewend en probeer het ook zo veel mogelijk te vermijden, maar dat lukte dus niet. O.A. omdat ik zag dat hij gitaar speelde, dat slaat sowieso al aan, en hij houdt van Nirvana, en ik ook, slaat helemaal aan, en zo ging het dus verder. Nou ben ik dus best wel…desperate. Best wel heel ERG desperate. En ik probeer ook elke pauze naar hem te kijken en zo, tjaaa… Dus…
Merkt hij mij op?
Geen idee. Ik heb ook nog nooit tegen hem gepraat, wel een keer langs hem gelopen of bijna tegen hem aan. Dat soort dingen…Dusja…er waren wel een paar dingen, maar als jullie die willen weten, vraag dan maar.
En er was nog wat gedoe met mijn vriendin die moeilijk deed over hem (zij was degene die hem al langer leuk vond dat ik), een goede vriendin zelfs, die héél raar deed over hem. Maar als jullie dat ook in detail willen weten, vraag het dan maar, dat bespaart heel wat tekst!
Maar, wat moet ik hier nou mee? Want hij is in mijn ogen really my type. Maar…hij kent mij totaal niet en ik hem eigenlijk ook niet. Opgeven of doorgaan? Ik ben echt ten einde raad. Help! :bored:[/i]