Het is nog niet over

Lieve meiden,

waarschijnlijk hebben jullie al meerdere topic’s van mij gezien, en misschien worden jullie wel gek van me! Maar ik zelf moet zeggen dat ik het fijn vind als mensen zich in mij verplaatzen en mij vertellen wat zij zouden doen.

Ik zit nu dus met een heel moeilijk probleem:

Me vriend heeft het 5 dagen geleden uitgemaakt nadat we een relatie van 2 maanden achter de rug hadden. Hoe dit allemaal is gegaan, en wat er verder nog is gebeurd kun je hier: http://forum.girlscene.nl…pijn/list_messages/204970 nog globaal door lezen, als je dat zou willen. 'T punt is eigenlijk, dat ik zeker weet dat hij me nog leuk vind en echt nog wel verliefd op me is. Ookal zegt hij het tegenovergestelde, ik geloof hem gewoon niet! Ik weet dat dat zo’n gevoel niet van de ene op andere dag weg kan zijn.Ik zelf denk dat hij het heeft uitgemaakt omdat hij veel aan zijn hoofd had, en ik soms toch aardig veel aandacht van hem vroeg.

vorige week zaterdag, hebben we weer gepraat. Ik was om iets wat hij had gezegt boos geworden. (dat ‘‘iets’’ doet er verder even niet toe, kan je wel lezen bij de bovenste link!) toen hebben we een tijd buiten nog staan praten, en toen wist ik helemaal zeker dat hij deze keuze MOEST maken, maar niet WOU maken.
Ik weet zeker dat hij dacht dat dit beter voor ons was, maar ik denk van niet!

Ik kon aan hem zien dat hij er heel erg mee zat, en niet alleen met wat er was gebeurd tussen ons, maar ook dingen waarvan ik nog steeds niks afweet. Hij heeft altijd gezegt dat hij me daar niet mee wou belasten, en andere ook niet dus is hij naar een psychiater gegaan. Ik heb het grootste deel van dat gesprek gehuild… Toen ik tegen hem aan ging staan, hem knuffelde en vertelde dat ik van m zal blijven houden en er altijd voor hem zal zijn, barste hij in tranen uit!
Dit was alleen maar meer bevestiging voor mij, dat hij nog vreselijk veel van me houd!!

Ik wil hem terug!! Maakt me niet uit hoelang ik moet wachten, maar ik weet zeker dat het hier niet bij mag blijven.

Ik heb hem gister voor het laats een berichtje gestuurd, en ik ben van plan hem eventjes te laten. Eventje’s tijd om na te denken… Waarschijnlijk zie ik hem dit weekend nog wel in de kroeg, en dan zeg ik hem gewoon gedag met 3 kussen en maak er een leuke avond van. Ik heb hem ook uitgenodigd voor mijn feest, die over 10 dagen is… En ik hoop dat hij nog gewoon komt, en dat we als vrienden met elkaar om kunnen gaan.

maar ik weet alleen niet wat ik nou precies moet doen om hem terug te krijgen…
moet ik hem gewoon de tijd geven, en hem nu steunen als een vriendin?
en er voor zorgen dat we elkaar toch nog regelmatig zien? wat is slim? Ik weet namelijk heel zeker dat het nog goed kan komen, maar ik wil niet dat ik iets fout doe…

wat denken jullie?
ps: wanneer jouw reactie hier op slaat: ‘‘laat hem gaan, en ga opzoek naar een andere jongen.’’ Dan wil ik het hoogst waarschijnlijk niet van je aan nemen, dus je mag t posten, maar doe geen moeite!

groetjes Naomi!

Kan je er geen kleine samenvatting van maken? Voor de luie girlsceners onder ons. :’)

Geef hem de tijd en wees er voor hem als een gewone vriendin.

het is best lastig om er een korte samenvatting van te maken want er staan best wel belangrijke dingen in, die dan waarschijnlijk voor verwarring opleveren als er bepaalde dingen missen in het verhaal.

weet jij misschien ook wat ik nu zou moeten doen.
want heb hem gister gestuurd: ‘‘Hee hoe is het nu met je? ik wou toch nog even zeggen dat ik zaterdag niet vergeten ben. en ik meende wat ik zei, ik ben er voor je! :slightly_smiling_face:’’

Dat heeft hij ook gelezen maar niet beantwoord, hij heeft het zelfs meerdere keren gelezen (gesprek op what’s app ) Ik denk dta hij eventje tijd nodig heeft voor zich zelf, dus zal ik wachten tot hij iets stuurt?
En als hij na een week ofzo niks stuurt, dat ik hem dan gewoon opbel of iets?
en dat ik hem dan vertel dat ik niet wil dat het ongemakkelijk tussen ons word en dat wel elkaar nu niet gaan onlopen, want ik wil zo graag vrienden blijven.

Wacht een paar dagen af of hij iets stuurt.Als hij dan niet stuurt kan je contact opnemen.Als je contact opneemt zeg hem dat je wil helpen en dat hij alles tegen je kan vertellen.

vooral niet te veel aandacht van hem vragen. het beste is om hem gewoon te laten weten dat je er voor hem bent (dat heb je dus al gedaan) en dan hem naar jou laten komen. anders zit je te veel achter hem aan, en daar kan hij zich dan nog wel aan gaan irriteren. als hij echt van je houd, dan komt het uiteindelijk wel goed.

Wat je hebt gedaan is genoeg. Hij weet dat jij er voor hem bent, geef hem nu even de ruimte.