Het is niet eerlijk!

Eey meiden! Ik weet niet of ik het goed en duidelijk uit kan leggen maar ik ga het proberen.

Wegens een depressie zit ik niet meer op school maar bij een dagbesteding. Ik had het liever anders gezien maar ik zit daar voorlopig wel goed en in de toekomst kan ik altijd weer naar school gaan of een baantje vinden. Ze gaan nu ook onderzoeken doen naar autisme en weet ik veel wat allemaal.
Ik zit er nu al langer dan een jaar en er zijn veel begeleidsters en je kan dan iemand kiezen waarmee je praat enz. Dus zo heb je een ‘eigen’ begeleidster die het meest weet en waar je dus ook naartoe gaat zodat je het niet elke keer uit moet leggen. Mijn begeleidster heeft eenzelfde passie voor toneel als ik, is ook jong dus perfect voor mij.
Nu komt het…Door bezuinigingen wordt ze overgeplaatst! Dat heb ik afgelopen donderdag gehoord en heb er wel elke dag zeker even aan gedacht en ook wel om gehuild. Ik heb me in die lange tijd dat ik daar ben aan haar gehecht en nu gaat ze weg. Omdat dit haar werk is en dus niet prive zie ik haar denk ik niet meer :cry: Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan.
Ik zit zelf al in een onzekere tijd, ik heb geen idee of ik naar school wil in de toekomst, welke opleiding of dat ik meteen ga werken en ik had gehoopt even tot rust te komen en dat kan nu dus niet.
Het klinkt overdreven maar ik voel me hier echt heel naar door! Ik ga haar binnenkort ook een mailtje sturen maar ik weet niet precies wat ik erin moet zetten

Kan je haar niet vragen om haar nummer oid? Als ze dat wilt natuurlijk. Vertel haar dat je zo aan haar gehecht was, en dat je graag nog eens met haar spreekt omdat het vertrouwd is.

Ik denk dat je er niks aan kan doen. Door de bezuinigingen gaat ze weg en ik vind dat werk en privé gescheiden moeten blijven, er zijn toch vele andere begeleiders die je kunnen helpen? Ik vind het heel rot voor je maar je komt er wel overheen!

Ik heb het zelf ook veel gezien, toen ik er nog zat zijn 3 begeleiders met zwangerschapsverlof gegaan en 1 begeleider is overgeplaatst. Daardoor waren er weken dat we elke dag nieuwe invallers hadden. (En ga daar maar eens je verhaal aan vertellen :see_no_evil: ) Soms konden ze niemand vinden en dan zaten we met 1 begeleider daar. Terwijl er in mijn groep echt agressieve kinderen zaten, heel onverantwoord. Het is toen ook een keer echt mis gegaan…
't Is in ieder geval echt een belachelijke situatie, daar zouden ze wat aan moeten doen.

En sterkte ermee trouwens.

oms konden ze niemand vinden en dan zaten we met 1 begeleider daar. Terwijl er in mijn groep echt agressieve kinderen zaten, heel onverantwoord. Het is toen ook een keer echt mis gegaaAfter a meeting Coach Factory Storeon the cathedral’s steps of the free-for-all governingChanel Handbags body for the London protest,Coach Outlet a group of Americans from the encampment Louis Vuittontook the subway to Grosvenor Square, site LV Outletof the American EmbassyCoach Outlet. There, flourishingCoach Outlet their passports,Coach Outlet the Americans unfurled a banner that read “They cannot evict an idea.” n…
't Is in ieder geval echt een belachelijke situatie, daar zouden ze wat aan

Ahhh wat naar =(. Een mailtje sturen kan natuurlijk altijd, maar misschien is het ook goed om je verhaal aan nog iemand te vertellen, en om weer opnieuw iemand te gaan vertrouwen etc. Je word er vast sterker door!

Goh, dat is idd niet eerlijk nee.
Sommige begeleidster willen wel eens hun Hyves of Facebook geven zodat je soms kan kletsen met elkaar.
Of misschien een mailadres dat je haar soms kan mailen met je vorderingen. Ik denk dat ze dat echt geen probleem zal vinden.
Overleg het eens met haar en koop een kleinigheidje voor al haar hulp bij jullie laatste gesprek binnnekort.

Dat is echt jammer, maar je komt er echt wel overheen! Je kunt inderdaad contact houden met haar via de mail (als zij dat ook wil ten minste) en wie weet krijg je wel een heel lieve nieuwe begeleid(st)er. :slightly_smiling_face: