Het is lastig om me in te houden

hee meiden,
ik ben nu al een tijdje met een jongen bezig, die ik echt heel leuk vind
iedereen vraagt ook aan me hoe het nou tussen ons zit, blijkbaar krijgen ze het idee dat we een relatie hebben.
maar helaas ik kan niet echt zeggen dat het officieel is, ik zie wel hoe het allemaal loopt.

ik zie hem eigenlijk elk weekend en ook elk weekend brengt hij me thuis.
soms gaan we dan wat verder als alleen zoenen, en vorig weekend was het echt bijna seks.ik vind hem echt leuk, dus ik vind het niet erg dat we al wat verder gaan enzo.ik ken hem tenslotte al een hele tijd en het is gewoon een vreselijk lieve jongen.

maar ergens wil ik me heel graag inhouden. hij heeft me nooit echt zonder kleding gezien ofzo, en dat wil ik ook nog niet wand ik schaam me best wel voor me lichaam. Ergens weet ik dat ik niet moet zeiken, wand heb wel een mooi lichaam, dat heeft hij ook gezegt. maar hij weet niet dat ik geen navel heb.

het is niet zo dat me buik helemaal plat is, het lijkt een beetje er op dat vel bij elkaar is gelegt en dicht is genaaid. het is niet heel erg groot, maar je ziet het wel degelijk!

ik wil eigenlijk nog niet zo ver gaan, op seksueel gebied…wand ik wil zeker weten dat hij me accepteert hoe ik er uit ziet. ik zou alleen niet weten hoe ik hem dit vertel. en wat is het beste moment om het hem te vertellen?
en hoe vertel ik hem dat ik niet verder wil dan zoenen omdat ik me schaam?

xxxNaomi

ps: zoek maar eens een foto op van karolina kurkova, zei heeft ook geen navel…alleen ziet het er wel mooier uit vind ik.

En hoe zou jij reageren als iemand die je leuk vind dat aan jouw verteld?

Ik zou het hem op een hele luchtige manier vertellen. Dan weet ik zeker dat ie er geen probleem van maakt. Gewoon zeggen midden in een gesprek; hey weet je, ik heb geen navel! Wist je dat al?? En dan gewoon je shirt omhoog trekken. :slight_smile:

Ik zocht net even foto’s van karolina kurkova, en ik vind de buik zonder navel er eigenlijk veel mooier uitzien! :stuck_out_tongue:. Ik vind niet dat het iets is om je voor te schamen (: En als mijn geliefde (om het maar even zo te noemen haha) me zou vertellen dat hij/zij geen navel heeft, zou het voor mij niets aan de situatie veranderen, aangezien het nogsteeds dezelfde persoon is.

Ik denk dat het een jongen echt zijn reet zal roesten of jij een navel hebt of niet…

Ik denk niet het hem wat uitmaakt dat je geen navel hebt. En als dat wel zo is, is het gewoon een eikel?

Inderdaad. Als jij naakt voor hem staat denkt hij waarschijnlijk TIETEN! en niet oh god, ze heeft geen navel. Ik zou me echt niet druk maken.

Misschien moet hij er even aan wennen, je komt zoiets natuurlijk niet vaak tegen. Maar uiteindelijk zal hij het gewoon accepteren, iedereen heeft namelijk wel iets ‘lelijks’ aan zijn lichaam, hij ook. En als hij het niet accepteert, dan is hij het niet waard.

zou je niet eerst een relatie met hem willen hebben voordat je zover gaat? Ik krijg nou het idee dat het misschien iets te makkelijk gaat.

En ik denk niet dat ie het heel erg vind :’) oftewel beetje hetzelfde als sabrepulse.

nou weetje zoals t nu gaat ziet het er uit als een relatie.
hij is alleen met mij bezig, en dat zelfde geld voor mij.
en t is gewoon meer dat het nooit echt is gezegd door een van de 2’‘dat we een relatie hebben’’ maar het maakt mij niet zo uit, ik zie wel hoe het loopt…

het is trouwens wel een schat, hij had onthouden dat ik m’n intake gesprek vandaag had (alsnog verzet naar maandag aahaha) en toen had ie nog een smsje gestuurd

Ik wil toch nog even al de leuke dingen kwijt over hem:
is een keer kwamen we uit de kroeg(laat ik t zo maar noemen) met zijn tweeen.
ik ging bij hem achterop, maar hij was de hele tijd aan het slingeren(expres wand ik wist dat hij niet dronken was) dus op een gegeven moment slingerde hij en ik sprong eraf en ging midden op de weg zitten…hij dus: kom nou! ik: nee je komt me maar halen! dus hij gooide z’n fietsen sprong boven op me en toen zoende hij me. :flushed:

en itoen ik ziek was had ie gestuurd: ik voel me ook beroerd. beterschap muts kus vond ik ook wel lief :stuck_out_tongue:

en ik weet nog toen we wel een beetje dronken waren dat ie fietsend me een zoen wilde geven…de zoen was gelukt alleen dat fietsen viel tegen…
we waren toen heel hard gevallen ahahah

Ik denk dat het wel goed komt tussen jullie, hoor :slightly_smiling_face:. Probeer je niet druk te maken, maar geniet ervan! En over dat jullie al verder gegaan zijn dan zoenen, wil ik zeggen; doe geen dingen waar je spijt van krijgt.
Als hij je vriend is, komen al die dingen vanzelf, het heeft geen haast :slightly_smiling_face:

up (A)

Gewoon vertellen : hé wist je eig dat ik geen navel heb?
Ik denk dat ie het nog ‘cooooool’ zou vinden :’)
Maar zou je niet eens vragen hoe het tussen jullie zit? Want om hem nu al zo’n persoonlijke dingen te laten zien zonder echt een relatie te hebben…

+ sorry maar dit irriteert me vreeeeselijk omdat ik taalkunde studeer ( geen aanval ofzo maar die fout mag je niet blijven maken) :
WANT, niet wand.

ahahaha jaa ik weet dat t want is:P ik typ heel gauw wand als ik snel typXD

trouwens…denk niet dat hij het cool zou vinden, dat klinkt als een reactie van een 10 jarige. Hij is 23