Het is familie

Ik heb het mezelf een beetje moeilijk gemaakt en ik weet echt niet meer wat ik moet doen… Ik hoop dat jullie kunnen helpen
Voor de zomervakantie was ik helemaal verliefd op T. We waren heel serieus en acht maanden hield ik van hem. Tot dat hij vertelde dat hij bezig was met een ander meisje. Mn hart brak en ik was echt kapot. Maanden lang was ik boos. In de vakantie leerde ik P kennen. Dit bleek de neef van T te zijn en dankzij hem vergat ik T een beetje. Ik was weer heel gelukkig tot hij zei dat ie niet kon kiezen tussen mij en een ander meisje. Ik wist niet wat ik hoorde! Toen school weer een paar maanden begonnen was kreeg ik weer contact met T. Ik merkte dat ik nog steeds gevoelens voor hem had en hij voor mij. Ik vergaf hem en we besloten opnieuw te beginnen. Op zijn verjaardag was P er ook en kreeg ik steeds meer contact met hem ik hou van T maar P heeft iets… We zijn echt beste vrienden maar ik voel me echt wel aangetrokken tot hem… Ik weet echt niet wat ik moet doen. SORRY DOOR MIJN MOBIEL KOMT ER NU NOG TEKST DIE IK NIET WEG KON HALEN :blush:
Weer meer contact met hem… Ik hou heel erg van T maar P heeft iets wat ik ook echt heel
weer steeds meer contact met hem… Nu voel je hem misschien al aan

Je zou eigenlijk gewoon moeten kiezen en de andere dan achter je laten, maar dat is in deze situatie een beetje lastig. Als je naar de verjaardag van je vriend gaat, van zijn ouders, etc., dan zie je die andere elke keer. En het moet voor T. of P. ook niet leuk zijn om van de andere te horen hoe leuk die het wel niet heeft met z’n vriendin.

Eerlijk gezegd zou ik T. gewoon niet meer vertrouwen. Hij heeft je al eerder genaaid, en je moet hem niet de kans geven om dat nog een keer te doen.
Dus dan zou ik tussen P. of niemand kiezen, en als je voor P. kiest, zul je toch echt moeten wennen aan de moeilijke situatie’s met z’n neef.

oeps.

oeps.

Toen ik dit las moest ik een beetje aan deze tekst van Johnny Depp denken (mischien heb je er iets aan??) If you love two people at the same time, choose for the second. Because, if you really loved the first one, you wouldn’t have fallen for the second.

mooi gezegd

+1