Het iPhone topic

Zowat al mijn vrienden hebben een Iphone. En mn vriendje ook. En ik vind die dingen zo irritant. Ze lopen de hele pauze met die klote dingen te pielen. Het enige chille eraan vind ik dat je er op kan internetten.

Hahahahaha die is echt goed xD

; ik heb / hoef(?) geen iPhone.

en om even te reageren op de discussie; ik vind het topic ook veel beter klinken

Het gaat er niet om wat beter klinkt. Veel allochtonen vinden ‘de meisje’ beter klinken, maar dat wil niet zeggen dat het correct Nederlands is.

Als je het zo bekijkt kan je met alle mobiele telefoons zo’n lijstje maken. Er is altijd wel iets wat een mobiel niet kan. En trouwens, waarom zou je MMS’en als je kan emailen? Veel mensen kunnen niet eens een MMS op hun mobiele telefoon ontvangen, dan wordt het gewoon naar hun pc gestuurd. Dus de keuze om MMS weg te laten vind ik helemaal geen rare keuze van Apple.

-

Hee people, ik heb zelf een iPhone 3gs, en mijn beste vriend ook. Hij is helemaal apple/iphone verslaafd, en ik zoek nu een leuk cadeau voor zijn verjaardag wat daar mee te maken heeft. Voor de iPhone hebben ze niet echt veel leuks, ik dacht aan die zonne-oplader ofzo. Maar als jullie nog iets leukers hebben, please tell me!

ik wil zelf ook een iphone, maar ik vind 30 euro per maand voor een abbo wel een beetje heel erg duur ><

Het is eigenlijk ook DE idee,
maar DE topic… doe mij maar gewoon HET topic, dan zegt heel nederland het maar fout net zoals het idee (A)
en hun hebben dat gedaan…

liever fout en dat het mooi klinkt dan andersom.

(OE wat off-bericht dit!)

ik vind het het ook logischer klinken, maar schijnt niet zo te zijn…
njaa

mijn pa heeft een iPhone, ik vind het wel leuk, maar zou zelf als telefoon niet handig vinden. ik heb wel een ipod touch, die is dan wel weer heel fijn :wink:

je kan er wel hee lveel mee, overal internet enz. meer een computer dan een mobiel/iPod. eigenlijk kan je er nog meer mee dan met een computer, want er zit ook een decibelmeter op, waterpas. echt raaar gewoon :stuck_out_tongue:

Weet iemand dit:

Batterij gaaf aan helemaal vol te zijn, dus ik kreeg telefoontje van ongeveer 12 minuten. Daarna hing ik op en ineens viel mijn iphone uit? Terwijl hij nog aangaf helemaal vol te zijn!

Dat heb ik ook een keer gehad. Gewoon opladen en dan moet hij het weer doen. Weet iemand hoe dit komt?

Had je er daarna nog last van? Ik schrok me kapot hihi

oke even een upje voor dit topic…
wie weet hoeduur iphone nu is in engeland?

een vriendin van me heeft er een, maar die heeft een heel duur abo en maar heel weinig smsjes/belminuten
en als je er een hackt ben je echt de zak, want dan kom je op een zwarte lijst van apple te staan → geen updates → ipod crasht

ik heb nu de iphone 3g uit engeland… maar die is wel aan vervanging toe… hij doet het nog wel goed hoor… maar wou dus een nieuwe… maar heb net eindelijk gevonden dat het omgerekent nog 500 euro kost…-.-

Weet iemand een leuk spelletje op de iPhone?? Ik vond zelf dat ene muisje wel grappig van donut games ofzo hahah…

– zie dit maar als een upje –

Ik vind Labyrinth 2 ontzettend leuk om te doen :’)

en die spellen van donut games zijn allemaal wel leuk. Rat on a scooter vooral!

Even over die spelletjes! M’n vader heeft Find It, van Photoplay er op staan. Dat is zoooo verslavend. Ik vraag dagelijks aan m’n vader of ik z’n foontje ff mag lenen, omdat ik zijn topscore wil verbeteren. ._.

dat overal internet is niet waar.
ik heb ook een iPod Touch, maar je kan alleen op internet als ze op dat moment een WiFi aansluiting hebben of geen internet beveiliging.

ik wil heel graag een iPhone, maar dit vind ik ook wel best!

Mijn papa heeft een iPone. :] ik wil er ook een.
Mijn mobiel is een de wc gepleurd.