Het iPhone topic

Heb je niet dat iPhone crash bericht gekregen op je telefoon? Toen ik dat kreeg sloot hij ook 2 keer af, totdat ik het bericht verwijderde.

Hmm nee heb ik niet gehad. En ik zit ook niks ‘zwaars’ voor m’n telefoon te doen als hij opnieuw opstart.

Ook een paar keer gehad, wel in de tijd van die berichten. Maar die heb ik werkelijk nooit echt gekregen.
Ik hoef dan als hij weer opgestart is, wat heel kort duurt, ook geen pincode te geven of de unlockcode ipv vingerafdruk.

Jongens ik heb een raar probleem met mijn 4S.
Ik kwam er laatst achter dat als ik filmpjes maak, er een ruis in zit. Dus ik heb geprobeerd m’n video microfoon schoon te maken maar dat hielp niet.

Máár nu kwam er achter, als ik met whatsapp een filmpje op neem is mijn kwaliteit gewoon normaal, en als ik het via de camera app doe, is het helemaal zacht en met ruis. Hoe de fack kan dit :"D

Nee ik ook niet dat vind ik inderdaad ook vreemd! Maar ben wel alles kwijt wat ik open had staan. Heb je iets gedaan of gin het vanzelf weg? Twijfel of ik terug moet gaan naar de winkel, het is echt heel vervelend en heb wel 800 euro neergelegd voor deze telefoon…

Heeft er iemand ook al dit probleem gehad?
Mijn computer wil de inhoud van mijn iphone niet meer lezen. Ik kan hem alleen maar herstellen maar dan ben ik alles kwijt… :s Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Al tijdje niet gehad. (Goed ik heb mijn telefoon ook pas net haha). Dus ik laat het maar zo/

Ik heb dit ook ja, de eerste keer dat ik dit kreeg was inderdaad ook na zo’n irritant bericht. Maar dit is al zeker een maand terug en dat bericht is volledig van mijn telefoon verwijderd en nu heb ik het ook nog om de paar dagen dat mijn telefoon zo uitvalt. Erg irritant

Mijn iphone spacet hem helemaal als ik hem aan een snoertje leg die niet van apple is. Ik kan er dan niet meer normaal op typen, en het lijkt alsof hij veel te snel oplaad, en veel sneller leeg gaat. Is dat een bekend probleem van apple/iphone, en zou dit kwaad kunnen? Ik vind 25 euro voor een officieel kabeltje namelijk best wel veel geld;o

Ik heb dat niet! Ik heb gewoon een oplader van HEMA en die doet het bij mij gewoon (hoor ook veel klachten over die gekleurde van HEMA maar ik heb een witte).

ah oke thanks! Misschien dat ik dan binnenkort de witte haal, want ik heb inderdaad die gekleurde van de HEMA!

Nee ik werk zelf bij de HEMA en wij verkopen opladers van 3/4€, maar die gaan vaak kapot. Die zijn koraal, mintgroen en blauw. Zelf heb ik er 1 van de HEMA van 6€ ofzo, die gaat al 2 jaar mee. Die witte liggen bij de schrijfwaren/kantoor en die gekleurde bij de blijmakers (aparte afdeling). Ik zou dan echt voor die standaard gaan zeg maar.

Bedoel je dan deze? Want deze is 15 euro! Want als het deze is haal ik hem binnenkort denk ik(:

http://img.hema.nl/products/usb-laadkabel-iphone-39608090-product_rd-170147550.jpg

dat zou ik niet doen tbh, de originele zijn 19

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/_APPLE-Lightning-naar-USB-kabel-0-5M,10259,483264,879325.html?langId=-11

^ die van de hema is 2 meter lang, heb hem zelf ook en ben zeer tevreden.

Ik heb vandaag nieuwe hoesjes binnen gekregen én nog 2 nieuwe besteld, ze hebben zon leuke hoesjes voor iphones :upside_down_face:

Als je foto’s van je telefoon in de cloud hebt staan, en je verwijderd de foto’s van je telefoon, worden ze dan niet verwijderd uit de cloud?

ik heb geen verstand van icloud

Jup! Deze heb ik al 2 jaar en nog nooit problemen gehad. Al die gekleurde zijn 3/4€ en daar komt de helft ongeveer van terug die kapot zijn.

ik heb soundtube, die doet het als het goed is wel gewoon zonder wifi.

Heeft iemand de iphone 5c? Is die fijn? En is 8GB genoeg?