Het iPhone topic

Ik voel idd echt een deuk in mn pink
Omg

ja echt iedereen met een iphone heeft dat :’) bot lijkt idd vervormt

Hahahaha daar had ik destijds ook last van met mijn 4S. Kunnen we geen claim indienen? Onze pinken zijn verminkt door Apple (al zie ik er bij mij niks meer van hoor) :’)

Ik ben er bijna over uit. Ik neig nu heel erg naar de zilveren iPhone 6… maar dat kan morgen zo anders zijn :’)

Al lijkt mij de home knop bij de iPhone 6 te klein in verhouding met de telefoon, of ik zie het verkeerd :’)

De homeknop is hij elke iphone gewoon even groot :stuck_out_tongue:

Ik heb dat van de 5s trouwens niet, vind hem prima vasthouden. Heb wel een hoesje, zonder hoesje ligt hij minder in mijn hand idd…

ja mijn hoesje bedekt de onderkant niet. Met een ander hoesje die dat wel doet valt het idd mee

Dan hadden ze het scherm van de 6 iets hoger moeten doen, en dan dat je aan de onderkant meer ruimte hebt voor een grote home button haha :’) Achja, niet zeuren hij is al prachtig!

Hij is ook even groot als bij de ipad… Vind het een prima grote :’)

Haha, misschien komt het omdat ik alleen maar plaatjes op internet zie :’)

Mijn iPad mini is wit/zilver, MacBooks zijn over 't algemeen ook zilver en niet goud dus ik zit er aan te denken om toch de wit/zilveren 6 te nemen. Dan heb ik toch meer een ‘Apple-lijn’ maar ik moet nog even nadenken erover haha :stuck_out_tongue:

MIJN BOT IS OOK VERMINKT HELP

WE GAAN MET Z’N ALLEN CLAIMEN! Gaan we gewoon allemaal een iMac of iets claimen om de ‘pijn’ te verzachten :grinning_face_with_smiling_eyes:

Straks nemen ze dat letterlijk en krijg je een watje en een pleister

Ja we gaan apple aanklagen voor verminking van pinken
Schadeclaim!!1!

Ahh oke!

Wtffff er zit inderdaad ook een deuk in mijn pink

Omo. Nu iedereen het er over heeft. Ik heb ook een deuk in mijn pink… *shocked*
Hmm… toch maar voor iphone 6 gaan dan maar?
*twijfelende*

Hahahaha :grinning_face_with_smiling_eyes: