Het inloot topic

Wie gaan er hier allemaal een lotingsstudie doen? Zo ja, welke studie? :slightly_smiling_face:

Ik heb in ieder geval een vraagje: als je een lotings studie wilt volgen moet je je cijferlijst opsturen. Met deze cijferlijst berekenen ze je gemiddelde cijfer. Maar wordt dit gemiddelde berekend met de afgeronde eindcijfers?

Wat ook wel handig is, op www.ib-groep.nl kun je kijken hoeveel plaatsen er voor jouw studie vrij zijn en hoeveel aanmeldingen ervoor zijn. Kun je vast kijken of je een goede kans maakt.

Ja, diergeneeskunde, er moeten 499 mensen afvallen. Nee je gemiddelde wordt volgens mij berekend met je onafgeronde cijfers.

Ik! Psychologie, maar er zijn meer plaatsen dan aanmeldingen bij mijn eerste keus dus ik hoef me nergens druk om te maken (: Ik weet niet waar ze je gemiddelde mee berekenen.

kutlotingstudies

zie dit als up :slightly_smiling_face:

Jeej, dit heb ik ook! Psychologie aan de VU! Waar ga jij studeren? Ben zo blij dat ik niet echt mee hoef te doen met een loting.

Ik ga in Leiden. Ja echt fijn is dat!

mijn lotingstudie heeft 385 plaatsen en er zijn, hou je vast: 851 aanmeldingen.

Welke studie is dat?

toegepaste psychologie in amsterdam :S

Okee, dan moeten er echt veel mensen afvallen, bij mij ook helaas :frowning_face:

Pfft bij mij zijn er ook 700 plekken te weinig ofzo.

Heb je eindelijk na 6 jaar je vwo-diploma, kun je alsnog niet de studie gaan doen die je wilt. :frowning_face: Ik snap wel dat het nodig is omdat er anders veel werklozen komen en die opleidingen zoveel mensen niet aankunnen, maar toch is het balen!

Ik wil psychologie doen bij de vu
Echt balen die lotingen! Hopen dat er nog veel mensen afhaken… en natuurlijk een beetje geluk hebben.

Ik hoop zo dat het gemiddelde wordt berekend met de afgeronde cijfers. Als iemand het zeker weet, tell me! :slight_smile:

Wat ik me afvraag, Wat doe je dan als je niet wordt ingeloot?
Gewoon een jaar niks?

Ik hoop dat het word berekend met onafgeronde cijfers want dan zit ik in klasse B denk ik haha.

Als ik word uitgeloot ga ik een andere studie doen (waar je ook geselecteerd voor moest worden dus ik ben blij dat dat in ieder geval gelukt is)

Ik doe ook mee aan een loting, bij mij zijn er 100 plekken te weinig :astonished:

^communicatie & media design toch?
Ik ook, ja ik ben nu echt nerveus :S

Ik zit in klasse C
Weet iemand daar nog iets over?

Klasse C, dan zit je toch tussen 7 en 7,5?
Dan zit je redelijk hoog en maak je veel kans!

Ik ook. Communicatie & Multimedia design in Breda. Er zijn 360 plekken en 320 aanmeldingen dus dat zit wel goed. :’)

En volgens mij doen ze dat met je afgeronde cijfers? Op mijn cijferlijst staan mijn onafgeronde cijfers niet eens.