Het 'Ik zou het zo overdoen' topic

Topic kan verwijderd worden.

Leuk topic!

Ik zou die leuke avonden uit met mn vriendinnen graag overdoen… nu ik geen contact meer heb met sommigen mis ik het best erg om met zn allen iets te doen!

Ook zou ik graag die ene leuke afterparty overdoen! ondanks dat ik super moe was, was het toch heel gezellig! (dit keer zou ik wel zn naam vragen!)

Ik zou alle leuke feestjes en avonden met mijn vriendinnen overdoen.

Ik zou mijn avond met mijn beste vriend over doen

Pinkpop 2012, mijn examenreis en alle leuke avonden/uitjes/vakanties/feestjes met vrienden

Toen ik een meisje een klap verkocht :’) Wat zij had gedaan kon gewoon echt niet (drugs in het drinken van mijn beste vriendin gedaan waardoor zij helemaal raar werd en out ging) en dat heb ik haar laten weten ook. Geen seconde spijt van gehad, en haar gillend met een bloedneus zien was het mooiste moment van mijn leven.

Voordat mensen mij nu als agressief bestempelen; ik sla normaal gesproken geen mensen. Maar wel als je mijn vriendinnen probeert te drogeren :dry:

reisje naar Bremen met m’n oude vrienden.

Mijn jeugd, pinkpop 2006, vakantie in Luxemburg

Eerste date met mn vriend, Pinkpop 2012 en alle avondjes bij Ceres
Oh en 1 avond indrinken voor KSV was zoooo leuk

Vakantie naar Praag

rtl viert de zomer vorig jaar was echt vet… Dat wil ik wel overdoen, maar ik ga dit jaar niet (ik vind t echt geen leuke artiesten)… Helaas.

En verder tja, leuke afspraken met vrienden en vriendinnen.

Leuke avonden met vrienden

De vakantie met mijn vriend in 2012 naar Oostenrijk en Italië. We hebben zo lol gehad en zaten in beide landen in mooie gebieden en heel veel leuke dingen gezien en gedaan!

de avond dat ik mijn ex leerde kennen, klas 1&2 en de geweldige avonden uit met mijn vriendinnen.

Alle vakanties in Australië, Italië en Turkije
De nacht waarop ik mijn eerste zoen kreeg
De dag waarop ik voor het eerst met mijn crush afsprak
Alle gezellige dagen en feestjes met vriendinnen
Een paar onbezorgde dagen toen ik kind was

Zomervakantie 2013,
met mijn zomerliefde, en vrienden. :slightly_smiling_face:

ed sheeran ontmoeten

Cuba.

Roadtrip door Amerika in 2012

De hele derde klas want toen hadden we echt een hechte en gezellige groep zonder pesten en groepvorming en ook het dagje Parijs met die klas.
En de avonden met vrienden