Het Ik-Zoek-Topic!

Hoi!

Het leek me wel een goed idee om hier ook een topic aan te maken, omdat iedereen er altijd wel naar verwijst, maar weinig (nieuwe) mensen weten dat hij eigenlijk bij verkoop staat.

Dus nu hoeven er voortaan geen 1000000 topicjes meer aangemaakt te worden maar kan je het hier plaatsen, waar er hopelijk wél veel mensen op in gaan.

Mijn voorstel: óf dit topic gaan gebruiken, óf dit topic dicht en dan het Ikzoektopic naar Fashion ipv Verkoop.
Who’s with me?

Bestaat al

http://forum.girlscene.nl…pic_2/list_messages/99756

En het is nogwel een sticky :stuck_out_tongue:

Niet bij Fashion toch? Niet via de zoekfunctie iig, daar kwam alleen die van Verkoop uit.
Heb je uberhaupt wel gelezen wat er in mijn post staat? Ik wéét wel dat er een bestaat.

Oke jullie snappen me niet.

Ik bedoelde dus, dat heel veel mensen HIER topics aanmaken over wat ze zoeken, terwijl het (oude) Ikzoektopic bij Verkoop staat, en dat leek me onhandig. Dan is een hier toch veel handiger?

Waarom fashion en niet verkoop?

Idd… Dan kunnen we elk topic wel in elk subforum aan gaan maken :p.

Omdat iedereen bij Fashion dingen gaat zoeken van “weet iemand waar je dit en dit kan kopen” en “ik wil heel graag een dit of dat”. Die topics staan hier, bij fashion. Niet bij verkoop.

Als jullie het een slecht idee vinden mag deze best dicht, maar dan vind ik dat niemand meer moet gaan klagen (ikzoektopic-reacties) als een of ander nieuw persoontje een zoveelste topic aanmaakt over iets wat zij zoekt.

Als ze gewoon de zoekfunctie gebruiken en even via google zoeken komen ze vanzelf bij het ik-zoek topic uit.

Als we hem nu verplaatsen kunnen andere mensen hem niet meer vinden. Gewoon erop wijzen waar hij staat en dan vind iedereen hem wel

Je hebt wel gelijk, er worden veel van die topics aangemaakt. En misschien past hij ook beter in dit subforum, maar dan kan een mod hem beter verplaatsen denk ik. Twee dezelfde topics is een beetje verwarrend.

Twee is sowieso onnodig, ik stoor me er zelf nogal aan op de manier waarop je het brengt. Je had ook gewoon een moderator kunnen noten, ik laat hem nog even staan. Mensen weten nu dat ze hem daar kunnen vinden!

Zal het trouwens even overleggen