Het ik zoek... topic #6

ik zoek zilveren oorbellen met van die veertjes, die ze eerst bij h&m hadden. weet iemand of die nog binnenkomen op de site, of ze nog in de winkel worden verkocht of dat ze echt helemaal zijn uitverkocht??
help me!

op deze site kun je ze zien (het zijn de zilveren oorhangers, 5e plaatje)
oorbellenh&m

@adidasx
bij h&m hebben ze er eentje voor 30 euro. ik heb er eentje van zara en die was geloof ik 50 euro

@wauwde
bij h&m hebben ze een mingroene

@adoration
ik heb zo’n rokje vorig jaar bij vila gekocht. daar zou ik even kijken, want daar hebben ze vaak bloemetjesdingen

kunnen jullie mij nu ook helpen??^

Ik heb een soort bloemetjes rokje van de only die doe ik weg ? Note me voor keer info

ik heb in een winkeltje zulk soort oorbellen gekocht in het goud, als ik daar weer kom, zal ik even kijken of ze er ook in het zilver zijn, bij H&M moet je meteen s`morgens vroeg kijken, misschien dat ze er dan weer bij staan, als je ze gevonden hebt, laat het hier even weten

@misswill
dankjewel! (:
ik zal morgen vroeg even op de site kijken…

Ik heb dus ongeveer dezelfde in t mintgroen van de Bershka, 30 euro! Paar weken geleden gekocht :slightly_smiling_face:

Etos

Ik ben op zoek naar een American Flag short, weet iemand waar ze die verkopen?

New Yorker, eBay, iOffer?

Iemand die leuke zwarte wedges verkoopt? maat 38, open of dicht maakt nietecht uit maar de hak moet wel hoger zijn dan 12 cm sowieso

Iemand die leuke zwarte wedges verkoopt? maat 38, open of dicht maakt nietecht uit maar de hak moet wel hoger zijn dan 12 cm sowieso

ik note je even!

Ik zoek een site/fotos voor leuke aparte broeken met bv kant of leuke stiksels

Ik zoek een zwarte invito tas, met slangenprint.
Én,
Een Nike jasje maat S. (Kleur: roze/wit/zwart)

Topshop.co.uk

Iemand?

Ik zoek een John Lennon-zonnebril (met bruine glazen)!

mintgroene skinny jeans?

Kimgirl vero moda?