Het "ik wil een bikini figuur" Topic.

Volgens mij zijn er echt ladingen meiden die onzeker zijn over hun figuur. Nu de zomer er weer aan komt gaan sommigen misschien ook wel zwemmen :slightly_smiling_face:
Ik ben bepaald niet blij hoe ik eruit zie in bikini want mijn heupen steken uit en mijn buik is niet bepaald plat.
Dus wat doe jij om in vorm te komen?

ik :
-harlopen
-buikspieroefeningen
-beenspieroefeningen
-lange short tot op m’n kniën dragen

Heeft iemand tips voor slankere heupen?

Volgens mij zijn hier al meerdere topics over.

^heel veel.

Misschien daarom juist 1 vast topic?

jaa ik vind het niet erg dat er al wast topics erover zijn, die worden ook niet eens meer gebruikt en dan kan dit het vaste topic worden :slightly_smiling_face:

voor slankere heupen en als je wat vet achter je heupen hebt werken schuine buikspieroefeningen heel erg goed! En met je heupen draaien bij het dansen enzo !

• Dansen
  • Hardlopen
  • Fietsen
  • Zwemmen
  • Buik/beenspieroefeningen
  • Gezond eten, minder snoepen!

in plaats van te snoepen maak ik een potje met yoghurt in en dan meng ik er stukjes appel in het is echt heeel lekker en water drinken helpt ook heel heel hard.
Maar het hardste werkt bij mij om na het avondeten niets meer te snoepen :slightly_smiling_face:

er is toch het grote afval topic ofzo?

Die zijn er ook al…

• minder eten
  • zumba
  • onbeperkt abonoment op de sportschool :grinning:

minder eten en sporten doet wonderen :slightly_smiling_face: heel simpel, maar het is gewoon een levenstijl

Ik vind het niet zo simpel :’).
Ik fitness nu 3x per week, hockey 3x per week en dans 1x. En het is best wel vermoeiend, maar ik moet toch ooit van me buikje afkomen. : )

Zoekfunctie.