het 'ik weet niet wat ik aan moet doen!' topic.

ik zit, waarschijnlijk zoals vele andere, zowat iedere dag met de vraag in mijn hoofd wat ik aan moet doen vandaag.

en we kunnen elkaars hulp goed gebruiken :grinning:

geef hier tips, post inspiratiefoto’s met kleding die bijna iedereen wel durft te dragen (in het algemene inspiratietopic staan toch wel erg veel gedurfde dingen, niet iedereen wil/durft zoiets te dragen!) en vertel ons wat jij aan hebt vandaag (: (aangezien niet iedereen foto’s plaats in het whjav topic)
wat is in deze zomer/lente, of plaats gewoon foto’s van leuke kledingstukken. enz enz enz!

heb de zoekfunctie gebruikt, niets gevonden.
en nee ik wil niet dat dit hetzelfe word als het elgemene inspiratie topic. (:

ik heb vandaag een wijde bloemetjestop aan, het is een witte top met roze/rode bloemetjes (van H&M garden collection vorig jaar), en daaronder een beige chino.
persoonlijk vind ik (licht/poeder)roze en beige altijd mooi samen gaan (:

Kan je vandaag al een kort broekje aan? Of is dat nog iets té voor naar school?

^ Ik denk dat dat nog iets te koud is smorgens.

Ik heb al veel mensen gezien met een kort broekje/jurkje en blote benen. In de ochtend misschien nog wat fris, maar 's middags wil je niet anders haha.

haha oke, ja ik denk dat ik het wel aan ga doen, ik hoef toch pas 's middags naar school! (:

Wat vinden jullie van dit jukje?,
Ik heb hem vorige jaar veel aangehad,
Maar twijfel nu een beetje…
Aanfoto heb ik ook wel als dat duidelijker is.

http://www.aquaforum.nl/gallery/upload/dfewnwinfiwencxvrvbr.jpg

(En ja, dat is mijn hondje (L))

Wat een super leuk jurkje! Zeker weer dragen!
(wat een lief hondje… hihi)

Finally! Ik ben echt zo’n type die letterlijk 10x van een outfit veranderd voordat ik weet wat ik ga dragen… Echt heel irritant!

Vandaag ben ik heel saai gekleed, maar dat is omdat ik toetsweek heb, dus dan maakt het me ook niet echt uit hoe ik eruit zie.

hahaha ik verander ook wel 10x van outfit! en als ik dan eindelijk aanheb wat ik wil verander ik ergens in de middag ofzo toch wel weer van outfit :’)

ik heb iets saais aan, wist weer niet wat ik aan moest haha.
heb een blauw topje met bloemetjes aan, ripped shortje en suede zwarte pumps.
ik heb superveel killerheels alleen het zag er zo lomp uit onder mijn shortje had ik het idee…?

Ik verander ook altijd 100 miljoen miljard keer van outfit.
Ik heb nu stage en school bewegingsonderwijs, maar voel me zo een slobber in mijn joggingpak. Ik heb een grijze adidas broek en een roze le coq sportive vestje (beetje adidas vestje, maar dan mooier). Wie weet er iets leuks om tijdens sporten en stage aan te doen?

ik heb vandaag een broekje aan en ik zat om half 9 op de fiets, maar het was helemaal niet koud =)

Vandaag heb ik aan: een wit met blauwe streepjes 5 euro rokje, lang zwart hemdje en grijze cardigan (zwarte schoenen met bloemetjes)

Durven jullie een korte broek aan naar school?

weg

Ja, waarom zou je het niet durven? Het staat leuk !

ik doe morgen mn witte broek aan met beige sleehakken.
maar watvoor topje? welke kleur denken jullie aan? (:

^ ik denk dan aan poederroze (lichtroze) of nudetinten ofzo.

ja ik zat ook te denken aan poeder…
kan een tanktop of is het nog t-shirt-weer?

misschien kun je eens naar bekende nederlanders kijken, zoals lieke van lexmond, nikkie plessen of celebs die jij een leuke kledingstijl vind hebben.
dan kun je daar inspiratie van opdoen.