het -ik speel (electrische) gitaar- topic

Hee! Speel jij ook akkoestische of electrische gitaar? dan is dit jou topic, Watvoor muziek vind je leuk om te spelen en wat juist NIET?
Van mijn muziek leraar krijg ik altijd van die suffe oudbollige liedjes, maar ik wil rock enzo spelen! Heb jij dat ook?
Xx

ik speel akoestische gitaar:P maar ik zit niet op les, ik heb een boekje gekregen met akkoorden enzo erin:P ik kan er al 4 hahha

Ik speel basgitaar…
en een klein beetje akoestisch.

Ik speel akoestisch, akkoorden, dat is best suf ja.

Akkoestische gitaar, ik kan het alleen voor geen meter. xD
Over een paar weken krijg ik gelukkig les. :3

Er staat een akoestische gitaar op mijn kamer, maar ik heb er nog niks mee gedaan. :blush: (Het was geen dure uit een muziekwinkel, deze is om het eerst te leren, dan zie ik wel verder)
Ik kan er de motivatie niet voor ophalen… al moet ik het toch eens gaan proberen…

Ik speel akoestische en elektrische gitaar. (:
Hmm, mijn gitaar leraar is wel relaxed. Ik mag zelf liedjes uitzoeken en heb ook niet uit een of ander maf boekje les.

Ik speel akkoestische gitaar. Ik heb spaans gespeeld, een beetje klassieke muziek (heel saai) en nu speel ik akkoorden. Ik wil heel graag elektrische gitaar spelen, dus waarschijnlijk ga ik er een kopen. :grinning:
Mijn lerares is heel aardig, ik zit daar nu 6 jaar op les. Ik heb eerst les gehad uit een boekje, maar nu mag ik zelf liedjes uitkiezen.

Ik speelde akoestische gitaar (ik heb er nog steeds één) en ik ga binnenkort waarschijnlijk basgitaar leren spelen :].

Ik speel elektrisch
en ik wil wel vette rocknummers spelen maar daar ben ik niet goed dgenoeg voor :stuck_out_tongue:

Ik speel nu een jaartje akoestisch, en heb les met nog wat andere mensen =)
We mogen zelf doorgeven wat we spelen, dusja ^^

akoestische gitaar, heb mezelf heelveel aangeleerd, zit nu net op les (lees: ik heb net 1 les gehad) en met wat ik ken hebik het eerste lesboek al uit :stuck_out_tongue:
chill

Ik zou het liefste piano kunnen spelen, maar gitaar lijkt me ook geweldig.

Ik speel elektrisch. Vind het echt heel leuk^^

Wat een briljant topic! :sunglasses:
Haha, ik speel bijna aan een stuk door gitaar.
Ik ben een beetje verslaafd eigenlijk :kissing:
Maar ik doe semi-akoestisch, akoestisch en elektrisch.
Ben nu aan het sparen voor een nieuwe.
Nog meiden die gitaarspelen hiero (:?

Het er zijn al honderd gitaartopics - topic?

Ik speel akoestisch en electrisch, maar ik vind electrisch wel fijner en leuker om te doen xD
Heeft er btw nog iemand een site voor gitaartabs?
Ik zoek de tabs van Mary And The Black Lamb - Emily
op Ultimate-Guitar en Songsterr hebben ze hem niet ;o
Dus als iemand die tabs heeft, stuur ze please (a)

Akoestisch, vind dat veel leuker dan elektrisch. :slightly_smiling_face:

Ik speelde akoestisch en electrische gitaar, maar heb er geen zin meer in. Ik probeer ze te verkopen :stuck_out_tongue:

Ik speel sinds kort akoestisch, maar elektrisch lijkt me veel leuker.
Helaas mocht ik niet meteen met elektrische gitaar beginnen :frowning_face: