het 'ik heb het nog nooit gedaan' RTL5 -topic

Zoals velen misschien al op tv gezien hebben is er sinds kort een programma op RTL 5; ‘Ik heb het nog nooit gedaan’

Hierin worden verschillende mensen gevolgd die hét nog nooit gedaan hebben.

Nu maakt het programma verschillende meningen en gedachtes los en ik ben benieuwd wat jullie van het programma en de kandidaten vinden.

Ooooh ik heb het gezien hoor!
Die man Marc, die was best erg. Z’n date stort van het paard en hij maakt zich drukker om het paard dan om haar, ik zou daar gelijk klaar mee zijn. Z’n huis was overigens ook niet echt uitnodigend :’)

Ik vond die jongen en dat meisje wel leuk samen! Alleen haar geloof, mygosh, en dat ze na 1.5 jaar al gaan trouwen, zij is 19! Zijn aanzoek vond ik wel echt heeeeel lief.

En Avithal ofzo, ik vond haar wel leuk, denk dat mensen zich wel in kunnen leven in haar.

vind het voor de verandering wel een goed programma van rtl. het is niet pushy om allemaal toch maar snel ontmaagd te worden omdat dat moet voor je 20ste, wat ik eerlijk gezegd wel van het programma had verwacht

“Hoe ik mijn ontmaagding voorstel? Best snel. Er in, er uit, en hoppaaaaaaa.”

Of wat hij ook zei. Een man naar mijn hart.<3333333333333

Ik vind die marc sowieso niks. De hele tijd “ik-weet-het-beter” commentaar leveren op ingrid tijdens het opzadelen.

Voorderest is het opzich een interessant programma om te kijken hoor!

Ik vind het echt een verschrikkelijk programma, begrijp ook niet dat mensen zich daarvoor aanmelden.

Maar dat is mijn mening natuurlijk.

Ik denk dat die man van 48 echt nooit een vrouw gaat krijgen… wat een gebrek aan inlevingsvermogen zeg :bored:

Toen ik het voorstukje had gezien, vond ik het al een belachelijk programma en na 5 minuten gezien te hebben worden mijn vooroordelen alleen nog maar bevestigd. Echt afschuwelijk, waar mensen tegenwoordig al niet hun vermaak uit moeten halen.

Ik heb het gisteren wel gekeken omdat ik na maanden weer een televisie dagje had en ja toen kwam dat voorbij. Ik hou niet van zulke programmas maar toch kijk ik het af en toe. Het was best grappig.

Ben ik de enige die vind dat het belachelijk is dat dat meisje van 20 nu de kroeg in duikt om een willekeurige kerel te zoeken die haar wil ontmaagden? omdat ze NOGSTEEDS maagd is… ze is 20?! Alsof het normaal is dat tegenwoordig meisjes van 14 al met jan en alleman het bed in duiken

ik vind het een beetje vreemd, ja als je 48 bent is het raar als je maagd bent en snap ik best dat je meedoet aan zoiets.
Maar als je een jaar of 19/20 bent dan maakt dat echt niets uit en vind ik het absoluut niet raar…

Ik heb het niet gezien, ik wilde het wel kijken maar mijn moeder wou het niet zien maar ik denk niet dat ik het nou zo geweldig vind, omdat het waarschijnlijk een beetje het idee dat je pas iets waard bent als je ontmaagd bent en wel zo snel mogelijk probeert te benadrukken, en dat vind ik niet okee eigenlijk. Maar zoals ik al zei, ik heb het niet gezien dus ik weet niet hoe ze maagdelijkheid portretteren.

Oh kijk, nou dan heb ik er niet zoveel problemen mee.

Ben ik met je eens wtf ze is 20!? Als ze nou richting de 50 liep oke maar kom op ik vind het bijvoorbeeld echt belachelijk dat het tegenwoordig heel normaal dat je om je 15e al alles gedaan hebt. Ze moet gewoon lekker wachten tot er een leuke jongen voorbij komt niet met de eerste best jongen het bed in om het maar achter de rug te hebben…

Hm ik heb zo slecht opgelet dat ik niet eens doorhad dat die avital met een random dude naar bed wilt. Beetje idioterie.

Amen

vooral de ‘ik heb het NOG nooit gedaan’ vind ik nogal dubbelzinnig als je als 19 of 20 jarige meedoet, nu wordt het overgebracht alsof het abnormaal, raar en een schande is…

En ze treden wat mij betreft een beetje teveel in detail. ‘‘Ik heb toen ik 16 was wel een keer gezoend en werd er opgewonden van, en het is toen ook bijna gebeurd we lagen samen in een bed alleen was ze ongesteld’’ of iets in die richting, en die Avithal die verteld dat ze een piemel in haar mond had en er een sliert uitkwam etc. Ze vind haarzelf geen slet maar vertelt wel in geuren in kleuren wat ze al gedaan heeft en wil zich random laten ontmaagden en is bang dat ze verkeerde types aantrekt omdat ze blond haar heeft. Oké tot daaraantoe maar die filmpjes scheppen toch wel een ander beeld. Alsof ze dat maagd zijn als dekmantel gebruikt van ‘ik ben geen slet’ maar ze is 20 verdorie. En die oude mannen hebben toch wel een gebrek aan inlevingsvermogen.

Als jonge meisjes hierna kijken (wat ik niet hoop uiteraard) krijgen zij echt een heel verkeerd beeld over seks en ontmaagd worden, alsof het niets betekent en je het maar zo snel mogelijk moet doen.

idd dan heb ik geloof ik ook iets gemist? ze wou juist van haar sletterige uitstraling af…

Oke, gadverdamme, die Marc. Hij neemt geen adviezen aan, kan niet tegen kritiek, weet alles beter en die Linda viel van het paard af, kon verdomme wel dood zijn en hij rent als een vieze hond achter dat paard aan(figuurlijk). En hij vraagt zich af waarom hij nog nooit een relatie heeft gehad en nog niet ontmaagd is. Zulke mensen zijn echt bah.

Overigens is het een vreselijk programma, maar wel leuk om naar te kijken, ik vind domme programma’s altijd leuk. :’)

Precies dit. Net alsof je perse ontmaagd moet worden onder je twintigste. Ik vind het eerder raar als mensen ontmaagd worden als ze nog geen 16 jaar ofzo zijn… En ze doen ook net alsof alles daar om draait, er is nog meer in het leven dan sex.
Het leek trouwens ook net of die twee die met elkaar willen gaan trouwen, alleen gaan trouwen omdat ze dan sex kunnen hebben.