Het ik-ben-niet-verliefd-maar-wil-het-wel topic

BAM wat een lange titel. Serieuss, ben ik nou de enige die gewoon NIET verliefd is of zo. Het is nu echt gewoon een jaar geleden dat ik iets voelde voor iemand en het is gewoon echt saai om niet verliefd te zijn haha (dat klinkt echt belabberd, I know). Maar ik bedoel, of mensen zijn bezig met iemand, of mensen hebben een relatie of mensen zijn druk bezig over iemand heen te komen.
Terwijl ik, you know, gewoon totaal niet verliefd en alles ben. Het is echt saaai.

Iemand 't zelfde?

ik heb hetzelfde, en zoiezo om al die leuke en schattige verhalen hier over meisjes met hun o zo leuke vriend te lezen, word ik zooooo jaloers van.

jaa maar je kan het nou eenmaal niet afdwingen!

Jaaa he, en al m’n tijdschriften staan vol cute verhaaltjes. En op hyves, blablabla hartje blablabla. Profielfoto superschattige. TSS.

Nou ik wou op dit moment dat liefde niet bestond :grinning:

Ja herkenbaar (:

haha dat heb ik ook,
bijna iedereen vind iemand leuk behalve ik.
echt heel erg saai, maar ik vind gewoon echt niemand leuk ;(

Hier nog een!
Nog nooit echt verliefd geweest… word eens tijd vind ik!

Heb ik ook!Ik krijg wel afentoe weer die kriebels maar dat is meestal op vakantie of een random persoon dus is het alsnog hopeloos. Maar eigenlijk vind ik het ook weer niet zo erg, lekker vrij.

Eindelijk! Lotgenoten!
Iedereen om me heen krijgt verkering -.-

@Aiesha,

Dat heb ik ook! Of soms dan dat ik een acteur of zo suuupercute vind. Maar echt, ‘DAT’ wat je hebt als je verliefd bent… nee.

Dat heb ik ook! Iedereen heeft wel een vriend of iemand waar ze mee bezig zijn, behalve ik ;p

yeees, was even bang dat ik de enige was die niet verliefd is maar het valt dus mee hihi ;p

hahaha ik weet niet waarom maar hier moest ik even om lachen.

Weetje, het is zo gek dat ik altijd van die lotgenoten vind op girlscene. Jeweetwel, mensen die van droge tumblr-humor houden, pretty little liars kijken, niet een cute vriendje hebben… En om mijn omgeving iedereen gewoon superanders is!

Hier nog 1!
en het meest kutte is dat bijna alle mensen uit mijn omgeving wél vaste verkering hebben.
en als ik dan iemand leuk vind ben ik bang dat ik zooo graag verliefd wil zijn dat ik het me verbeeld…:s

jeeej nog meer mensen! (:

Gezelliggg :grinning:

Dit ^

ik ben al 2,5 jaar niet verliefd geweest