Het Iedere-dag-een-vraag-topic!

Desondanks de naam weten veel mensen nog niet echt wat het inhoud dus daarom even een korte uitleg:

Het is de bedoeling dat je een boekje/schrift ofzo hebt die leeg is en waar je gewoon standaard vragen in zet zoals: lievelingseten, fav tv programma, wat zou je doen met 1 miljoen, en dat soort dingen. Daarna moet je elke dag 1 vraag beantwoorden (het leukste is met de datum erbij) dan heb je een soort van dagboek. Je hoeft niet per sé in 1 dag alle vragen te bedenken, je kan er bijvoorbeeld ook elke dag een vraag bijschrijven!

Hier kun je inspiratie opdoen en zelfbedachte vragen plaatsen die andere mensen ook in hun boekje kunnen doen! Ik hoop dat de uitleg wat duidelijk is trouwens. Het zou ook leuk zijn om je boekje te versieren enzo misschien kun je hier inspiratie opdoen: http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/notebook-inspiration-2-224814.0.html

Hopelijk hebben jullie zelf leuke ideeën!

Foto`s zijn toegestaan, als het een slow word sluit ik dit topic

leuk idee :upside_down_face:

Dankjee

soort q & a dus

Ik heb leuke ideeën voor vraagjes:

als je één ding aan de wereld mocht veranderen, wat zou dat dan zijn?
Als je een pasgeboren baby één advies mocht geven, wat zou je dan zeggen?
Hoe denk je dat de wereld zal vergaan?
Als je één wet mocht invoeren, wat zou dat dan zijn?
Als je een bedrijf op kon richten, en het zou sowieso supersuccesvol worden, wat voor bedrijf zou dat dan zijn?
Wat zou je doen als je wist dat de wereld vanavond, om precies 10 uur zou vergaan, en je de enige was die dit wist?
Wat zou je doen als iemand je dwong om je eigen vader dood te schieten?
Wat zou je doen als iemand voor je ogen zou proberen voor de trein te springen?
Hoe zou je reageren als je beste vriendin je zou vertellen dat ze verliefd op je is?

enz.

^Haha dankjee

leuke vragen