Het ideale standje bij jou sterrenbeeld.

Ram: ideale standje voor jou → Kluwen.
zij ligt op haar rug en haar benen houdt ze om zijn kont gevouwen, terwijl hij haar penetreert, plooit hij zijn linkerbeen en legt deze aan de buitenkant van haar gestrekte been.

Stier
: ideale standje voor jou → Kruiwagen.
Zij ligt op haar rug. Ze richt zich vanuit deze positie lichtjes op en houdt de benen om zijn middel.
Hij omvat met beide handen haar middel waardoor zij achterover kan leunen en knielt tussen haar benen in.

tweelingen
: ideale standje voor jou → Schommel.
hij zit op zijn knieën en zij klimt op hem met haar benen geplooid, waardoor ze een schommelende beweging kunnen maken die lang vol te houden is.

Kreeft: ideale standje voor jou → Eiffeltoren.
terwijl hij knielt en zijn benen spreidt, houdt zij zijn benen vast en ligt op haar rug . zij trekt haar gevouwen benen naar haar borsten toe en hij penetreert haar wijdbeens.

Leeuw: ideale standje voor jou → Moulin rouge.
zij ligt op haar rug met haar handen op zijn kont, hij legt zijn benen naast haar gezicht zodat hij in tegenovergestelde richting ligt met zijn buik naar haar toe kwestie van mikken.

Maagd: ideale standje voor jou → Zeteltje.
hij strekt zijn benen zij zit op zijn schoot met haar rug naar hem toe met zijn armen tilt hij haar onder de knieën iets omhoog terwijl hij haar penetreert.

Weegschaal: ideale standje voor jou → Balans.
hij hurkt zich en zij stapt bij hem op schoot met haar gezicht naar hem toe, hij tilt haar op en neer om het genot te vergroten, of zij trekt zich ergens omhoog om het hem makkelijker te maken.

Schorpioen
: ideale standje voor jou → Doggy style.
zij positioneert zich op zijn hondjes hij gaat op zijn knieën erachter zitten hij kan de op en neer gaande bewegingen stimuleren met zijn armen.

Boogschutter
: ideale standje voor jou → Innige omhelzing.
Zij ligt op haar zij met haar benen gespreid. Hij ligt naast haar (met hun gezichten naar elkaar toe) en penetreert haar terwijl zij haar benen om hem heen slaat en zij elkaar omarmen.

Steenbok: ideale standje voor jou → Man klimmen.
hij staat en zij trekt haar benen op en legt deze om zijn benen, dit brengt jullie naar ongekende hoogten hier heb je wel evenwichtsvermogen voor nodig

Waterman: ideale standje voor jou → Vlinder.
zij ligt op haar rug met haar knieën opgetrokken, hij knielt tussen haar benen in en bepaalt van hieruit de bewegingen, te gewelddadig of te diepgaand is erg pijnlijk voor de vrouw
.
Vissen: ideale standje voor jou → Give in.
zij ligt op haar rug bij de penetratie kruist zij haar enkels waardoor het voor hem veel strakker aanvoelt, en haar clitoris word tegelijkertijd beter gestimuleerd.

dit is uit een tijdschrift ik vond het wel grappig, ga nou niet zeuren van waarom hou je je met standjes bezig op je 14e, daar hou ik me niet mee bezig ik zet het gewoon erin voor de lol, er zitten wel moeilijke bij haha! :stuck_out_tongue:

o…kee.

Beetje onduidelijk…

Haha, uit wat voor tijdschrift haal je zoiets? xD

hahaha. nou zal die butterfly maar es uitproberen dan. :stuck_out_tongue:

uit een oude flair van me moeder haha ik zag het op de voorkant staan: sexhoroscoop.

Leeuw: ideale standje voor jou → Moulin rouge.
zij ligt op haar rug met haar handen op zijn kont, hij legt zijn benen naast haar gezicht zodat hij in tegenovergestelde richting ligt met zijn buik naar haar toe kwestie van mikken.

hahahahhaha

Echt dit vind ik toch wel het toppunt… Uit wat voor tijdschrift heb je dit hahahah

(zal me niks verbazen als het uit de GirlZ! komt XD)

hahahaha, ik vond het ook al zo grappig klinken maja.

Schorpioen: ideale standje voor jou → Doggy style.
maar dat wist ik al hahaha

doggystyle is volgens mij ook het meest gebruikte standje…

nou iig niet bij mij…

welke wel dan. :stuck_out_tongue:?

Ja daaag ik ga niet mijn sex leven aan jou vertellen die ik niet eens ken…

haha, oke als je dat liever privé wil houden heb ik er respect voor. :wink:

hahaha. Ik ben schorpioen.

hahaha. Ik ben schorpioen.

Misschien moet je de sterrenbeelden ook nog even vetgedrukt maken.

oke.

Moulin Rouge staat bij mijn sterrenbeeld… het lijkt me eigenlijk niet bepaald een prettig standje :’)