Het "ideale" lichaam

Harry Styles haar?! Ik vraag me af welke vrouwen ze hebben gevraagd.

Ik vind dit bullshit. :’)

Harry Styles haar is perfect
net zoals hij :flushed:

Dit soort dingen vind ik altijd zo gefaald:’)
Alsof iemand OOIT zegt
‘Oh David Beckhem is een prachtman, maar als hij zijn biceps niet had dan zou ik hem de deur wijzen hoor!’
en
‘Wat jammer dat Scarlet Johanson haar blonde lokken niet heeft in The Avengers, nu is echt niet aantrekkelijk hoor.’
Schoonheid gaat over iemands totaal plaatje, en is niet te meten met hoeveel ‘perfecte onderdelen’ iemand heeft. Van die ‘samengestelde schoonheden’ zijn daarvan het perfecte voorbeeld, want ik vind het standaard echt gedrochten.

Volupteus?! ( Harry Styles hair?)
:""""""""’’’’’)

^ geen traantjes genoeg om te benadrukken hoe idioot ik het vind :’)

Wacht is de ’ in de :’) een neus?? Nee dat is toch een traantje?

ik stem RECHTS
boobies en billen is altijd een +

Nee joh het is toch een traantje?

Het is de daily mail, oftewel neem het met een liter zoutkorreltjes.

De heupen en bovenbenen van die rechtse vrouw zijn ook wel iets breder dan die van de linkse. Maar goed, ik vind mezelf echt niet dik en toch heb ik meer vetjes op mijn buik dan die vrouwen in het plaatje. :’(

Ja dat is toch een soort Telegraaf?

Worse, een combo van de telegraaf en de prive.

Oh dat haar van harry styles bij de perfecte man, het staat gewoon niet, ik vind het haar van harry niet zo verschrikkelijk lelijk ofzo maar het past gewoon niet bij dat lichaam en het gezicht enzo.

Dat vrouwen dat hun ‘ideaal’ vinden… Die hebben nauwelijks heupen

Mij boeit het geen reet wat mensen belangrijk vinden, ik vind voor mezelf gewoon belangrijk dat ik er gezond uit zie. En tja, ik heb dan misschien niet echt een kont (wat veel jongens bijvoorbeeld ook leuk vinden), maar I don’t give a fuck. Flikker op met die schoonheidsidealen, ik moet in mijn lichaam lopen dus ik moet er blij mee zijn en dat ben ik doei.