Het "ideale" lichaam

Ik kom net een artikel tegen van Ze.nl (oorsprong Daily Mail) over het ideale lichaam volgens mannen en vrouwen.
Het gaat over het ideale lichaam voor vrouwen en dat de onderzoekers vinden dat het echt een enorm verschil is, aangezien vrouwen skinny willen en mannen voluptueus.
Dat klinkt opzich niet heel vreemd, totdat je de foto’s erbij ziet…

Het is natuurlijk beide niet heel realistisch voor de meeste meiden, maar die rechter is niet te doen zonder chirurg. En afgezien van de borsten zou ik dit niet echt voluptueus noemen, eerder een soort vreemde Barbie… Of ben ik hier nu heel scheef in?

Hoe denken jullie hier over?

Het originele artikel: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2601389/Men-love-Kim-Kardashians-curves-women-want-Emma-Watsons-slim-hips-Infographic-shows-sexes-VERY-different-ideas-body-beautiful.html

TIETEN

Het ‘ideale’ lichaam is hoe jij JEZELF het liefste ziet.
Vind het bullshit dat anderen zoiets voor mij/ons bepalen.

Is die rechtse voluptueus? Serieus, het enige verschil tussen links en rechts zijn de borsten, voor de rest zijn ze zo goed als even slank. Dat een blad zoiets voluptueus noemt, dat is dus al een fout in de maatschappij.

Die rechterpop is wat overbouwd.

Rechts heeft een minuscuul buikje, links is veel meer plat.

& dit

Echt he. Het enige voluptueuse is dr kapsel…

En haar boobies

En dit:

En wat is het ideale lichaam volgens vrouwen over mannen?
Ik word het nu eigenlijk best wel zat dat de vrouw op zo’n manier in de maatschappij staat. Hoepel toch een eind op zeg.
En wat dan nog. Iedereen vindt wat anders mooi.
Ik ben er zo klaar mee met dat hele ideale lichaam.

Man love Kim Kardashian curves… nou niet terug te zien op de foto haha seriously?

Dus wel. Dan heb ik daar niks over gezegd, maar ik blijf het onzin vinden.

Haar boobies alleen.

Harry styles hair?? :")

Ik ben het meer met de mannen eens dan met de vrouwen.
Maar goed, (bijna) niemand ziet er zo uit.

Trouwens, vind dat sommige mensen een beetje overdreven reageren. Het betekend niet dat dit het stereotype vrouw moet voorstellen en dat iedereen hier aan moet voldoen. Het gaat er gewoon om dat wanneer jij een perfecte man/vrouw in elkaar mocht zetten; hoe zou die er dan uit zien? Neem het niet te serieus aub.

Harry Styles kapsel?
Ik neem het niet meer serieus
:grinning_face_with_smiling_eyes:

En dat mag, ik heb ook een perfect lichaam in mijn hoofd, maar ik noem dat lichaam niet ‘voluptueus’ wanneer het een slanke vrouw is. Mensen met zo een lichaam voluptueus noemen is zelfs op het randje van gevaarlijk voor de maatschappij in mijn ogen. Beiden zijn niet gemiddeld gebouwd, maar slank. Als ze nu zeiden ‘Zowel mannen als vrouwen houden van slanke vrouwen, maar mannen kiezen duidelijk voor grotere borsten en iets bredere heupen.’ Ja, oké, niets mis mee. Maar serieus, voluptueus?

Ja inderdaad. Ik ben naast die vrouwen een olifant en terwijl ik in het echt toch curvy word genoemd :’)