Het huisdierentopic - voor vragen & tips

Je kunt ze proberen trainen te plassen waar jij wil door alle bodembedekking uit het hok te halen en alleen in het toiletje te leggen. De mijne gooien ook met het toilet als ik hem niet vast maak dus ik heb hem met een vlindertje vast zitten nu :slightly_smiling_face:

Leuk topic! :grinning: gaat bij mn bladwijzers :flushed:

Mwah, ik vind het prima zonder toiletjes, dus ik ga er niet (meer) aan beginnen. Maar dankjewel voor je hulp :slightly_smiling_face:

Leuk topic (:

Er is ook wel een lak wat niet giftig is voor dieren,

Meteen de reden waarom ik nooit van de dierenwinkel koop. Er zijn vast ook wel eerlijke en goede, maar ook veel winkels smeren je wat aan omdat het duur is, of ze willen er vanaf. Zo probeert een dierenwinkel waar ik mijn hamsterspul koop, mij hamsterwatten aan te smeren. Uhg zo triest.

Zoals susie al zei, jouwe is sowieso ouder dan 8 weken.

@ Leanne; had ook al antwoord gegeven in je andere topic, maar je parkiet is zeker wel al een jaar oud. De uitleg moet je maar lezen wat ik daar had geschreven =)

Ik ben blij dat wij hier een goede dierenspeciaalzaak hebben :slightly_smiling_face:
Daar heb ik vroeger een paar dagen stage gelopen, dus heb ook meteen achter de schermen kunnen kijken!

^ Super!! Welke richting doe je dan op school?

Oh haha, dat was op de middelbare. En het was meer omdat ik niet mee ging naar het buitenland op uitwisseling… Dus moest hier iets nuttigs doen!
Maar inmiddels is dat al meer dan 6 jaar geleden :wink:

Oh okay! Wel nog een leuke ‘vervanging’ vind ik!

Dat wel!
Ik ben alleen niets met dieren gaan doen, maar het was wel een hele toffe ervaring

Ik ook! :beer:
Al moest ik voornamelijk dode vissen scheppen en poepjes ruimen, ik vond het erg leuk.
We hadden zoutwater beesten en ook een reus van een kreeft en ik moest dat aquarium verschonen en de filter viel naar de bodem en dat kut beest ging de hele tijd naar mijn hand toe

^ :grinning_face_with_smiling_eyes:

VRAAG

Mijn zus heeft twee parkieten (waar ze fucking slecht voor zorgt, dus dat doet mijn moeder…)
Maar gisteravond leek er vrij veel paniek in de kooi. Wild gefladder en gekwetter…
Nu keek ik net, zag ik dat er op de stokjes allemaal bloed zit, ene beestje zat met een opgetrokken pootje en dat pootje is duidelijk ‘gewond’
Hij lijkt ook bang te zijn voor de andere parkiet…

Iemand enig idee wat we hiermee moeten?

Kan ik mijn kitten ook stil krijgen? Ze miauwt op zich niet veel als je weg bent, maar ze wil altijd op je buik/borst liggen en blijft dan miauwen.

Mag ik weten hoe oud je kitten is? Of hoe oud ze was toen je dr had? Kan er veel mee te maken hebben. Als ze te vroeg van hun moeder worden weg gehaald…

Opgelost!

hahahaha, geweldig dit.
Ik heb een extra ren aan een van de konijnenhokken gezet en beneden allebei de deurtjes van het hok open.
Nu kan het konijn dus rondjes rennen.

Heeft ze een spelletje bedacht: vanuit de ren een deurtje dichtdoen, vervolgens naar binnen rennen via de andere deur en dan vanaf binnen het deurtje weer openen :’)