Het Huidverzorgings-topic

Je huid verzorgen is een van de belangrijkste dingen qua cosmetica. Want als je je huid niet of nauwelijks verzorgt. Lijkt je make-up ook minder mooi.
Om je ervaring met huidverzorging te delen. Beantwoord dan de vragenlijst. Je kan hier ook gewoon terecht voor advies.

Vragenlijst

Welk huidtype heb je? Als je dit niet weet kan je hier kijken.
Hoe oud ben je?
Gebruik je huidverzorging?
Hoelang gebruik je al huidverzorging?
Wat voor soort producten gebruik je?
Van welk merk?
Wat raad je aan?
Wat raad je af?
Heb je nog andere tips?

Voor vragen van welke producten je moet gebruiken kan je hier ook terecht. En voor alle af en aanraders natuurlijk ook!

Mijn antwoorden:
Welk huidtype heb je? Als je dit niet weet kan je hier kijken. Ik heb een normale tot droge huid.

Hoe oud ben je? Ik ben 13 jaar.
Gebruik je huidverzorging? Ja,
Hoelang gebruik je al huidverzorging? Nu ongeveer een jaar.
Wat voor soort producten gebruik je? Ik gebruik een dagcreme, nachtcreme, facewash, tonic & serum
Van welk merk(en)? Alles is van de Dr. van der Hoog Clear Skin lijn behalve het serum. Dat is glycerine en kan je bij de Etos kopen voor ¤2,25
Wat raad je aan? Als je een droge huid hebt raad ik je aan om een olie te gebruiken als serum. Ik gebruik een glycerine van Etos.
Wat raad je af? Ik raad de reiniging van Odina (action) af. Deze kunnen irriteren als je een droge/gevoelige huid hebt.
Heb je nog andere tips? Laat je huid eerst analyseren of doe een zelf analyse voordat je huidverzorging koopt.

Ik ben benieuwd naar jullie vragen en antwoorden!

Als er al zo’n topic is mag een moderator hem gerust sluiten.